![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tehnic vorbind, acela nu era Ilie, ci Ioan. Asa scria in actul lui de nastere, asa il strigau parintii, acesta este numele poruncit de Dumnezeu. Ilie este un nume pamantesc valabil pentru un om de la nastere pana la moarte. Dincolo ,omului credincios i se va da un nume nou, cum spune Apocalipsa, iar numele celor rai sunt uitate. Pentru pruncul Ioan DUMNEZEU a poruncit numele "Ioan". Putea sa-i spuna Ilie, dar nu, El a vrut sa se cheme Ioan. Ioan a suferit, Iisus a suferit, ucenicii sufera. Asta nu inseamna ca vreunul din ei e reincarnat. E o regula de baza in studierea Scripturilor, anume sa nu scoatem o doctrina dintr-un verset. Daca tii atat de mult la aceasta interpretare a ta, cum ramane cu celelalte locuri in Biblie unde ni se spune ca dupa moarte omul merge in locuinta mortilor, sau ca moare o singura data?
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ce rost avea ca IISUS sa spuna numele Ilie cind Ioan era Ioan nu Ilie? Aici nu ea schimbat numele ca liu Simeon in Petru ci pur si simplu spune Ilie fara nici o metafora sau ca o parabola. Referitor la zidirea bisericii pe Petru chiar asa a si fost pentru ca Apostolii sint temelia bisericii si nu se referea la biserica de piatra IISUS. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Deci e o metafora, asa cum sunt multe in Biblie, pot sa-ti dau cateva pagini. Luca explica mai clar : "in duhul si puterea lui Ilie". Poti sa te invarti mult in jurul acestei idei, dar Biblia se explica singura. Multa binecuvantare!
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Cind va cobori lumina in acest intuneric interior atunci o sa vedem care este adevarul pe care il arata Biblia. Multumesc pentru rabdarea pe care ai aratato. |
|
|