![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
De ce atunci Maica Domnului n-ar mijloci pentru noi in fata Fiului Sau din moment ce la Nunta din Cana Galileii a mijlocit pt tinerii miri? Ce te face sa crezi ca Maica Domnului nu se roaga pentru crestini in fata Fiului Sau acolo sus? Daca Iisus este pastratorul poruncii cinstirii parintilor, atunci cu siguranta El, care a luat trup imenesc din ea, nu permite ocara sectara la adresa ei. Ea este sus in ceruri langa Fiul ei, (cf. proorociei lui David:"De-a dreapta a stat IMPARATEASA, imbracata in haina aurita si preainfrumusetata") mijlocind pt toti cei care se roaga ei. Crezi ca rugaciunile mamei catre fiul ei nu sunt ascultate... Cocluzii: mijlocirea de care ai vb in citate se refera strict la IMPACAREA dintre om si D-zeu, REALIZATA PRIN JERTFA DE PE CRUCE...atunci, nu azi...(Apostolul intareste convingerea lui Timotei ca ACUM suntem impacati cu adevarat cu D-zeu, prin lucrarea lui Iisus). mijlocirea de care vb BO se refera la relatia actuala dintre om si D-zeu... CAPISHTI??? Si as continua eu: De ce am mai avea azi nevoie de mijlocire din partea FIULUI inaintea TATALUI, din moment ce "toata judecata a dat-o Fiului"??? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Maria la nunta traia, deci nu se poate face aceiasi comparatie. Nu cred ca se roaga sau nu, cineva care este in Cer cu D-zeu. Aici mai multe de discutat. Ocara nu este din partea cuiva care crede ca Maria este mama Domnului. Ocara este cand pune cineva inaintea Lui Isus pe altcineva ca mijlocitor, deoarece nu ar mai fi avut rost jertfa Lui Isus sau se intelege ca Isus nu ar avea puterea de a mijloci, salva, ierta,... si se minimalizeaza lucrarea Lui. Trad. Ortodoxa. ,,Psalmi 45:9 Stătut-a împărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită și prea înfrumusețată.,, Aici traducerea in original este: melek - imparatii, regi, bath - fetele, ficele, yâqâr - onoratele, excelentele, femeile pretioase din mijlocul femeilor, : yâmı̂yn - mana dreapta, latura dreapta nâtsab - loc, statie, pozitie shêgâl - regina kethem - minereu, cu mine de aur 'ôphir - este numele unei regiuni de aur si numele fiului lui Joktan. Trad. Cornilescu. ,,Psa 45:9 Printre prea iubitele tale sînt fete de împărați; împărăteasa, mireasa ta, stă la dreapta ta, împodobită cu aur de Ofir.,, Ar fi: ,,fiice de regi sunt printre femeile de onoare; la mana dreapta sta regina in aur de Ofir.,, In Noul Test. biserica este imparateasa, mireasa si Isus imparatul, mirele de unde este si obiceiul cununiei. Tot asa cand citesc mai departe, poate fi despre Maria, fara a crede ca este necinste daca indeamna la a uita, a pierde de casa parinteasca, a tatalui. ,,Psa 45:10 Ascultă fiică și vezi și pleacă urechea ta și uită poporul tău și casa părintelui (tatalui) tău,,, Citat:
Geony, daca scrie ,,1 Tim 2:5 Căci unul este Dumnezeu, unul este și Mijlocitorul între Dumnezeu și oameni: omul Hristos Iisus,, pot intelege doar un lucru, tu Geony intelegi ce vrei. De aceia scrie ,,orice ce veti cere in Numele Meu veti primi,, |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu poate nimeni sa o puna pe Maica Domnului inaintea Domnului, pt ca nu ea va judeca... nu poti sa te gandesti la MD evitandu-L pe Iisus. Jertfa de pe cruce este pt impacarea omului cu D-zeu...nu pt iertarea pacatului facut in fiecare minut si secunda. Aici avem pocainta si spovedania sincera. Iisus a MIJLOCIT prin Jertfa, salveaza si iarta prin pocainta si marturisirea pacatului facut in aceasta viata pamantesca. ...voi NP invatati ca Jertfa lui Iisus este suficienta pt mantuire. NU! Prin Jertfa am devenit liberi, am scapat de moarte, am devenit fiii Imparatiei. Dar toate acestea ni le putem insusi la sfarsitul vietii pamantesti si numai atunci cand am FACUT VOIA LUI. Prin afirmatia ta cu privire la Jertfa lui Iisus se da de inteles ca toti oamenii se vor mantui. Pavel vorbea de "cununa nevestejita a maririi" care se da celor ce "au luptat lupta cea buna"...cununa este mantuirea, lupta cea buna este lupta impotriva pacatului....deci spusele lui Pavel ar contrazice Cuvintele lui Iisus pe care le-ai inteles tu intr-un anumit fel. Citat:
Ce este greu de inteles ca MIJLOCIRE este egal IMPACARE. Romano-catolicii vorbesc despre Imaculata conceptie a Maicii Domnului, afirmand ca Maica Domnului s-a nascut fara pacat stramosesc. Daca ar fi fost adevarat, ca ea sa se nasca fara pacat, nu ar mai fi fost nevoie de intruparea si Jertfa lui Iisus. Dar pentru ca nu s-a nascut in lumea asta un om fara pacat care sa ne poata impaca si mijloci pt noi in fata lui D-zeu, a fost nevoie de intruparea lui Iisus. El s-a facut Om adevarat, afara de pacat, putand astfel sa stabilizeze legatura dintre om si D-zeu. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunt multe care nu putem stii cum este in cer, dar cred ca mama Domnului nu este o femeie oarecare din pricina credintei ei, ascultarii ei, curateniei ei,... si mai apoi prin nasterea Omului Isus,... are un loc de cinste deoarece si in cer este ierarhie (sau cum se poate denumi), nu stim cum va masura Domnul locurile, doar in mare, adica martirii, sfintii,... Si tot asa ni se da exemplu cu Isus la Templu cand i-a spus mamei ca trebuie sa fie in casa Tatalui Sau. Deci eu nu cred ca cineva din cerul Lui D-zeu are vreo putere de a face ceva, in afara de D-zeu (ca treime) si cel rau cu ai lui, daca la asta te-ai referit. Citat:
Geony, jertfa este pe cruce facuta, adica prin faptul ca si-a dat viata ptr. pacatele noastre,... Aici este mantuirea si aici incepe, dar mantuirea nu continua daca nu este credinta si fapte. Pacate care le facem zilnic, sau mai putin, trebuiesc impacate cu oricine, adica si cu D-zeu si cu oamenii, apropiatii nostri. Iar mijlocirea (paraklētos, care tradus este avocat, mediator, persoana care intervine, consoleaza,...) ca in Iov cand cel cu coada tot pareste si arata pacatele,... si avem nevoie de un Mijlocitor. ,,1 Ioan 2:1 Copilașilor, vă scriu aceste lucruri, ca să nu păcătuiți. Dar dacă cineva a păcătuit, avem la Tatăl un Mijlocitor (Sau Advocat. Grecește: Paraclet, adică apărător, ajutor.), pe Isus Hristos, Cel neprihănit. ,, Aici ,,copilasii,, sunt crestinii convertiti adica cei increstinati. Si spune ca in caz de greseala, pacat, avem un mijlocitor, consolator,... pana la moarte vom pacatui,... In Vechiul T.,,Jov 33:23 Dar dacă se găsește un înger mijlocitor pentru el, unul din miile acelea, cari vestesc omului calea pe care trebuie s'o urmeze,, Aici ingerul mijlocitor (care explica, intelege, desluseste) este si un invatator caruia nu-i place badjocora, minciuna, deraderea... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Citat:
v.4. Care voiește ca toți oamenii să se mântuiască și la cunoștința adevărului să vină. v.5. Căci unul este Dumnezeu, unul este și Mijlocitorul între Dumnezeu și oameni: omul Hristos Iisus, v.6. Care S-a dat pe Sine preț de răscumpărare pentru toți, mărturia adusă la timpul său. CITESTE ACESTE VERSETE SI AI SA OBSERVI CA ESTE VORBA DE IMPACAREA OMENIRII CU DUMNEZEU...asa cum am spus eu. I Ioan cap 1: 8. Dacă zicem că păcat nu avem, ne amăgim pe noi înșine și adevărul nu este întru noi. 9. Dacă mărturisim păcatele noastre, El este credincios și drept, ca să ne ierte păcatele și să ne curățească pe noi de toată nedreptatea. 10. Dacă zicem că n-am păcătuit, Îl facem mincinos și cuvântul Lui nu este întru noi. si I Ioan : 1. Copiii mei, acestea vi le scriu, ca să nu păcătuiți, și dacă va păcătui cineva, avem mijlocitor către Tatăl, pe Iisus Hristos cel drept. 2. El este jertfa de ispășire pentru păcatele noastre, dar nu numai pentru păcatele noastre, ci și pentru ale lumii întregi. AICI ESTE VORBA DE TAINA MARTURISIRII PACATELOR PE CARE LE FACEM IN FIECARE ZI...Iisus este vazut de Ioan ca mijlocitor in fata Tatalui, pt pacatele de zi cu zi. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
,,in caz de greseala, pacat, avem un mijlocitor, consolator,... pana la moarte vom pacatui,...,, |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
v.4. Care voiește ca toți oamenii să se mântuiască și la cunoștința adevărului să vină. v.5. Căci unul este Dumnezeu, unul este și Mijlocitorul între Dumnezeu și oameni: omul Hristos Iisus, v.6. Care S-a dat pe Sine preț de răscumpărare pentru toți, mărturia adusă la timpul său. CITESTE ACESTE VERSETE SI AI SA OBSERVI CA ESTE VORBA DE IMPACAREA OMENIRII CU DUMNEZEU...asa cum am spus eu. I Ioan cap 1: 8. Dacă zicem că păcat nu avem, ne amăgim pe noi înșine și adevărul nu este întru noi. 9. Dacă mărturisim păcatele noastre, El este credincios și drept, ca să ne ierte păcatele și să ne curățească pe noi de toată nedreptatea. 10. Dacă zicem că n-am păcătuit, Îl facem mincinos și cuvântul Lui nu este întru noi. si I Ioan : 1. Copiii mei, acestea vi le scriu, ca să nu păcătuiți, și dacă va păcătui cineva, avem mijlocitor către Tatăl, pe Iisus Hristos cel drept. 2. El este jertfa de ispășire pentru păcatele noastre, dar nu numai pentru păcatele noastre, ci și pentru ale lumii întregi. AICI ESTE VORBA DE TAINA MARTURISIRII PACATELOR PE CARE LE FACEM IN FIECARE ZI...Iisus este vazut de Ioan ca mijlocitor in fata Tatalui, pt pacatele de zi cu zi. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Enormitatea aceasta posteaz-o te rog la topicul "Diferențe între versiunile Scripturii", să nu fim offtopic. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Cu tine cred ca am mai discutat pe marginea acestui subiect - Cinstirea Maicii Domnului. Nu? |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Intrebari pentru adventisti, baptisti si penticostali | Anca-Miha | Secte si culte | 1268 | 12.07.2016 01:44:25 |
Cateva intrebari pentru sfintii preoti si crestini | RafaelMiticaPitulice | Despre Sfanta Scriptura | 25 | 02.08.2011 09:01:17 |
O intrebare pentru neoprotestanti si nu numai. | gabriel 30 | Generalitati | 34 | 23.06.2010 15:35:35 |
Cateva cuvinte despre "catolici" + cateva dogme | andrei_im | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 8 | 21.02.2010 15:06:08 |
|