Dumnezeu s-a odihnit in ziua a saptea a creatiei.Odihna lui Dumnezeu nu s-a sfarsit.Odihna lui Dumnezeu este permanenta si este odihna in care am intrat acum.Odihna aceasta este o odihna spirituala si ziua a saptea reprezinta mai mult o stare decat o zi.Apostolul Pavel cand vorbeste despre evrei spune ca nu toti au intrat in odihna Lui, ci doar cei credinciosi si ascultatori, iar cei care nu s-au supus nu au intrat.De aceia Dumnezeu hotareste din nou o zi ca sa intram in odihna lui,prin Iisus Hristos.Ca daca Iosua le-ar fi adus odihna nu ar mai fi vorbit apoi de o alta zi(de odihna).Ca de le-ar fi adus Iosua,Moise si Aaron odihna care a venit prin Iisus Hristos, atunci nu le-ar mai fi vorbit Dumnezeu de o alta zi de odihna.Aceasta este ziua lui Iisus Hristos, o noua zi, ziua in care El a Inviat.Despre ziua asta a grait si proorocul care dinainte a vazut-o zicand:"Aceasta este ziua pe care Domnul a facut-o sa ne bucuram si sa ne veselim de ea"
|