![]() |
![]() |
|
#651
|
|||
|
|||
![]()
"Si chemand la [COLOR=blue]Sine[/COLOR] mulțimea, impreuna cu ucenicii [COLOR=blue]Sai[/COLOR], Iisus le-a zis: <<Oricine voieste sa vina [COLOR=red]dupa[/COLOR] Mine sa se lepede de sine, sa-si ia crucea si sa-Mi [COLOR=orange]urmeze[/COLOR] Mie. Caci cine va voi sa-si [COLOR=black]scape[/COLOR] sufletul il va pierde, iar cine va [COLOR=blue]pierde[/COLOR] sufletul sau [COLOR=red]pentru[/COLOR] Mine si [COLOR=red]pentru[/COLOR] Evanghelie, acela il va [COLOR=orange]scapa[/COLOR]. Caci ce-i foloseste omului sa [COLOR=plum]castige[/COLOR] lumea intreaga, daca-si pierde sufletul? Sau ce [COLOR=plum]ar putea sa dea[/COLOR] omul, in schimb, pentru sufletul sau? Caci de cel ce se va [COLOR=plum]rusina[/COLOR] de [COLOR=blue]Mine[/COLOR] si de [COLOR=orange]cuvintele[/COLOR] [COLOR=blue]Mele[/COLOR], in neamul acesta desfranat si pacatos, si [COLOR=orange]Fiul Omului[/COLOR] Se va [COLOR=red]rusina[/COLOR] de el, cand va veni intru [COLOR=orange]slava Tatalui Sau[/COLOR] cu sfinții ingeri>>.“ (Marcu 8, 34-38)
dupa ce am colorat, subliniat shi am facut nishte "bolduri" textului, am sa incerc sa-l talmacesc o tzara, daca nu se intzelege perfect din text: -apare cuvantul foarte infricoshator lepede, sa se lepede de sine, care contrasteaza foarte puternic cu chemand multzimea la Sine..., deci este pus accentul de pe sine, mine pe Sine shi pe Mine... -apoi este pusa calea scaparii omului prin pierderea sufletului propriu pentru Mine shi pentru Evanghelie, prin Cruce, prin urmarea Mie-lui, urmarea Fiului Omului... prin acel dupa Mine. -shi toata durerea va fi o rushine, o rushinare, pe care o vor primi aceia ce s-au rushinat de Mine, vor primi atunci rushinarea de ei a Fiului Omului cand va veni in slava Tatalui Sau cu sfintzii ingeri... -deci amenintzarea shi toata teroarea shi toata caderea este privita ca o mare rushinare, iar rushinarea asha ca o lepadare, iar lepadarea ca o rushine... ca shi goliciunile goliciunilor... rushinea rushinilor... ajungand sa fi de rushinea shi de rasul universului cosmic, pana shi curcile vor rade de tine, cucurbetele shi totzi tzantzarii... cazand singur sub propria rushine a rushinarii, dar nu tu de tine ci Dumnezeu, Fiul Omului cand va veni in slava Tatalui Sau, El se va rushina de tine. -deci Calea deschisa, este defapt calea scaparii din rushine, calea scaparii sufletului din rushinea rushinarii, prin pierderea sufletului, lepadarea sine, de om, pentru Mine shi pentru Evanghelie, prin ieshirea din blanitza alba de iepurdrash ca un iepurdre din neamul iepurdriilor, desfranat shi pacatos, shi imbracarea in lana, in lana cea alba ca zapada a nerushinarii de Mine shi de Cuvantul Meu. |
#652
|
|||
|
|||
![]()
EPISTOLA LUI PAVEL CĂTRE ROMANI13Fiindcă "oricine va chema Numele Domnului, va fi mântuit."
Lucrul acesta a fost vestit. 14Dar cum vor chema pe Acela în care n-au crezut? Și cum vor crede în Acela, despre care n-au auzit? Și cum vor auzi despre El fără propovăduitor? 15Și cum vor propovădui, dacă nu sunt trimiși? După cum este scris: "Cât de frumoase sunt picioarele celor ce vestesc pacea, ale celor ce vestesc Evanghelia!" 16Dar nu toți au ascultat de Evanghelie. Căci Isaia zice: "Doamne, cine a crezut propovăduirea noastră?" 17Astfel, credința vine în urma auzirii; iar auzirea vine prin Cuvântul lui Hristos. 18Dar eu întreb: "N-au auzit ei?" Ba da; căci "glasul lor a răsunat prin tot pământul, și cuvintele lor au ajuns până la marginile lumii." 19Dar întreb iarăși: "N-a știut Israel lucrul acesta?" Ba da; căci Moise, cel dintâi, zice: "Vă voi întărâta la pizmă prin ceea ce nu este neam, vă voi ațâța mânia printr-un neam fără pricepere." 20Și Isaia merge cu îndrăzneala până acolo că zice: "Am fost găsit de cei ce nu Mă căutau; M-am făcut cunoscut celor ce nu întrebau de Mine." 21Pe când, despre Israel zice: "Toată ziua Mi-am întins mâinile spre un norod răzvrătit și împotrivitor la vorbă." Orbirea lui Israel. 11 1Întreb dar: "A lepădat Dumnezeu pe poporul Său?" Nicidecum! Căci și eu sunt Israelit, din sămânța lui Avraam, din seminția lui Beniamin. 2Dumnezeu n-a lepădat pe poporul Său, pe care l-a cunoscut mai dinainte. Nu știți ce zice Scriptura, în locul unde vorbește despre Ilie? Cum se plânge el lui Dumnezeu împotriva lui Israel, când zice: 3"Doamne, pe proorocii Tăi i-au omorât, altarele Tale le-au surpat; am rămas eu singur, și caută să-mi ia viața?" 4Dar ce-i răspunde Dumnezeu? "Mi-am păstrat șapte mii de bărbați, care nu și-au plecat genunchiul înaintea lui Baal." 5Tot așa, și în vremea de față, este o rămășiță datorită unei alegeri, prin har. 6Și dacă este prin har, atunci nu mai este prin fapte; altminteri, harul n-ar mai fi har. Și dacă este prin fapte, nu mai este prin har; altminteri, fapta n-ar mai fi faptă. 7Deci, ce urmează? Că Israel n-a căpătat ce căuta, iar rămășița aleasă a căpătat; pe când ceilalți au fost împietriți, 8după cum este scris: "Dumnezeu le-a dat un duh de adormire, ochi ca să nu vadă, și urechi ca să n-audă, până în ziua de astăzi." 9Și David zice: "Masa lor să li se prefacă într-o cursă, într-un laț, într-un prilej de cădere și într-o dreaptă răsplătire. 10Să li se întunece ochii ca să nu vadă, și spinarea să le-o ții mereu gârbovită." Înștiințarea Neamurilor. 11Întreb dar: "S-au poticnit ei ca să cadă? Nicidecum! Ci, prin alunecarea lor, s-a făcut cu putință mântuirea Neamurilor, ca să facă pe Israel gelos; 12dacă, deci, alunecarea lor a fost o bogăție pentru lume, și paguba lor a fost o bogăție pentru Neamuri, ce va fi plinătatea întoarcerii lor? 13V-o spun vouă, Neamurilor: "Întrucât sunt apostol al Neamurilor, îmi slăvesc slujba mea, 14și caut, ca, dacă este cu putință, să stârnesc gelozia celor din neamul meu, și să mântuiesc pe unii din ei 15Căci, dacă lepădarea lor a adus împăcarea lumii, ce va fi primirea lor din nou, decât viață din morți? 16Iar dacă cele dintâi roade sunt sfinte, și plămădeala este sfântă; și dacă rădăcina este sfântă, și ramurile sunt sfinte. 17Iar dacă unele din ramuri au fost tăiate, și dacă tu, care erai dintr-un măslin sălbatic, ai fost altoit în locul lor, și ai fost făcut părtaș rădăcinii și grăsimii măslinului, 18nu te făli față de ramuri. Dacă te fălești, să știi că nu tu ții rădăcina, ci rădăcina te ține pe tine. 19Dar vei zice: "Ramurile au fost tăiate, ca să fiu altoit eu." 20Adevărat: au fost tăiate din pricina necredinței lor, și tu stai în picioare prin credință: Nu te îngâmfa dar, ci teme-te! 21Căci dacă n-a cruțat Dumnezeu ramurile firești, nu te va cruța nici pe tine. 22Uită-te dar la bunătatea și asprimea lui Dumnezeu: asprime față de cei ce au căzut, și bunătate față de tine, dacă nu încetezi să rămâi în bunătatea aceasta; altminteri, vei fi tăiat și tu. 23Și chiar ei: dacă nu stăruie în necredință, vor fi altoiți; căci Dumnezeu poate să-i altoiască iarăși. 24Fiindcă, dacă tu, care ai fost tăiat dintr-un măslin, care din fire era sălbatic, ai fost altoit, împotriva firii tale, într-un măslin bun, cu cât mai mult vor fi altoiți ei, care sunt ramuri firești, în măslinul lor? |
#653
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR="Red"][SIZE="2"]"Voi sunteți din tatăl vostru diavolul și vreți să faceți poftele tatălui vostru. El, de la început, a fost ucigător de oameni și nu a stat întru adevăr, pentru că nu este adevăr întru el. Când grăiește minciuna, grăiește dintru ale sale, căci este mincinos și tatăl minciunii."[/SIZE][/COLOR]
(Ioan 8:44) |
#654
|
|||
|
|||
![]()
Marcu 2, 1-12
1. Și intrând iarăși în Capernaum, după câteva zile s-a auzit că este în casă. 2. Și îndată s-au adunat mulți, încât nu mai era loc, nici înaintea ușii, și le grăia lor cuvântul. 3. Și au venit la El, aducând un slăbănog, pe care-l purtau patru inși. 4. Și neputând ei, din pricina mulțimii, să se apropie de El, au desfăcut acoperișul casei unde era Iisus și, prin spărtură, au lăsat în jos patul în care zăcea slăbănogul. 5. Și văzând Iisus credința lor, i-a zis slăbănogului: Fiule, iertate îți sunt păcatele tale! 6. Și erau acolo unii dintre cărturari, care ședeau și cugetau în inimile lor: 7. Pentru ce vorbește Acesta astfel? El hulește. Cine poate să ierte păcatele, fără numai unul Dumnezeu? 8. Și îndată cunoscând Iisus, cu duhul Lui, că așa cugetau ei în sine, le-a zis lor: De ce cugetați acestea în inimile voastre? 9. Ce este mai ușor a zice slăbănogului: Iertate îți sunt păcatele, sau a zice: Scoală-te, ia-ți patul tău și umblă? 10. Dar, ca să știți că putere are Fiul Omului a ierta păcatele pe pământ, a zis slăbănogului: 11. Zic ție: Scoală-te, ia-ți patul tău și mergi la casa ta. 12. Și s-a sculat îndată și, luându-și patul, a ieșit înaintea tuturor, încât erau toți uimiți și slăveau pe Dumnezeu, zicând: Asemenea lucruri n-am văzut niciodată. |
#655
|
|||
|
|||
![]() Citat:
foarte frumos a talmacit aceasta invatzatura insushi Patriarhul Daniel, asha ca ma intreb ce rost are sa mai talmacesc shi eu din cele scrise... ca precis iarashi ma indeamna "ereslaoa" interioara adica acel duh rau care vrand sa contrazica pe altzii ar vrea sa se arate publicului ca e vrednic... dandu-se mare, ca shtie el mai bine... poi nu sunt vrednic! dar totushi ma incumet sa talmacesc ce este scris...sper sa nu se supere nimeni: 1. a intrat iarashi, deci a revenit, in casa, nu shtiu a cui era casa, dar a mers vestea ca e in casa Domnul Iisus. 2. indata s-a srans lumea shi nu mai era lasat nici loc de trecere in fatza ushii, deci era shi casa inconjurata de multzimi, care probabil se imbulzeau inaintea ushii deschise shi geamurilor ascultand Cuvantul. 3.Aici este foarte frumos cum ne arata scriptura: un slabanog pe care il carau 4 inshi, adica il carau ca pe mort. Nu se shtie ce fel de slabanogeala avea, dar se pare ca avea foarte putzine kilograme chiar daca il carau 4 inshi, caci altfel nu era atat de potrivit termenul de slabanog, ci i-ar fi zis neputincios. Apoi se poate presupune ca din pricina pacatelor ajunsese fara putere shi probabil crezand in Mantuire postea shi se pocaia pana la slabanogeala, la slabire, la inanitzie, shi cu toate astea neputandu-se ridica din patima, caci patul lui era simbolul patimii lui, deci era asha ca un credincios, ca un monah robit de patima, care postea shi se slabanogea shi tot nu ishi revenea cu toata credintza sa dar nadajduia in mila lui Dumnezeu. 4.Din pricina multzimii care se pare ca nu era dispusa sa se dea in laturi pentru un slabanog, l-au suit pe acoperish shi au facut o spartura prin acoperish, deci iata cata indrazneala caci spartura trebuia sa fie destul de mare ca sa lashi un slabanog prin spartura cu pat cu tot. Dar aici, acest cuvant "spartura" ne aminteshte de spartura casei in care locuia Ezechiel care intra si ieshea prin spartura. Astfel ca se arata ca acel slabanog coborat prin acoperish ca intr-un mormant, defapt avea aceiashi credintza foarte mare cum avea Ezechiel proorocul, iar prietenii slabanogului, slabanog care precis ca dorise sa fie dus la Mesia chiar daca probabil pastrand tacere deplina ca nu se aratase a fi vorbitor, deci prietenii lui il crezusera pe slabanog shi-i impartashisera credintza in Mesia, o credintza puternica shi neindoielnica, o credintza care impreuna cu prietenii lui, cu vecinii sau apropiatzii, gasise o posibilitate shi o cale spre Mantuire shi le daduse o indrazneala ce ar pare obraznica in fatza unui ochi lumesc plin cu prea multa buna cuviintza lumeasca de frica gurii lumii, dar iata ca Hristos apreciaza "nesabuintza" lor, caci nu i-a certat pentru ca au desfacut acoperishul shi au lasat pe slabanog inaintea Lui prin acoperish, prin spartura asha ca intr-un mormant. 5. "Și văzând Iisus credința lor, i-a zis slăbănogului: Fiule, iertate îți sunt păcatele tale!" aici este folosit Cuvantul vazand credintza lor. Deci nu a vazut doar credintza fiecaruia in parte ci a vazut o credintza comuna, o credintza monahiceasca, o credintza sfanta care i-a adus inaintea Domnului, iar Domnul spune cuvantul "Fiule" shi ii iarta pacatele, asha ca sa auda totzi cei stranshi acolo, miratzi ca un astfel de slabanog poeta fi numit nu ucenic, nu prieten, nu apropiat ci se foloseshte cuvantul "Fiule" deci Domnul il face una cu Sine, il descopera ca pe un mare credincios. Deci in acel moment era vindecat shi sanatos sufleteshte, caci era complet iertat de pacatele sale, pentru credintza lor, dar shi numit Fiule, probabil pentru nevointza sa chiar daca o facea pe un pat, nevointza care nu era fara roade se pare in prietenii slabanogului. 6.7.8. "De ce cugetatzi acestea in inimile vostre?" ii intreaba pe farisei descoperindu-le gandurile hulitoare care necrezand se intrebau cum de poate "acesta" ierta? Ca shi cum iertarea, ii este de neajuns omului, cu neputintza omului de a o acorda aproapelui sau, ca shi cum o poate face doar un Dumnezeu de neajuns, care nu este niciodata cu oamenii, ca shi cum este interzis a ierta, ca shi cum este greshit a ierta, ca shi cum iertand ai face o greshala impotriva lui Dumnezeu, o blasfemie... dar fireshte ca daca ii iertzi tu altuia greshelile pe care le are el fatza de altul e in zadar, ca nu potzi ierta decat ce tzi s-a greshit tzie insutzi, ca ce sens poate sa fie ca sa mergi sa-tzi ceri iertare nu de la cel caruia ai greshit ci de la unul caruia nu ai greshit pentru ce ai greshit altuia?, dar slabanogul pentru asta venise, caci el venise sa-shi ceara iertare lui Dumnezeu, deci il recunoscuse, shi il credea pe Mesia ca este de la Dumnezeu, pe cand fariseii shi carturarii nevoind sa creada, radeau shi batjocureau acuzandu-l tacit de hula, prin spate, in gandurile iniimilor lor... 9. Dar, ca sa le desconspire gandurile rautacioase shi sa le dea raspuns bun pentru a crede shi ei le pune acea intrebare plina de Har: "Ce este mai ușor a zice slăbănogului: Iertate îți sunt păcatele, sau a zice: Scoală-te, ia-ți patul tău și umblă?" aratand poate prin asta cat de ushor ar trebui sa ne fie a ierta, caci nu implica decat sa rosteshti din buze o vorba buna. Dar este shi un moment culminant, o punere in fatza unei viitoare minuni, pe cei indoielnici, o incercare de a-i scoate din fatzarnicie, din viclenia duplicitara. Caci in ambele cazuri doar Dumnezeu are putere, atat ca sa ierte pacatele cat shi sa porunceasca iar prin asta faptura, viatza, lucrurile sa se implineasca. 10. Le arata pentru ce v-a zice porunca respectiva catre slabanog, pentru ca sa shtitzi ca putere are Fiul Omului a ierta păcatele pe pământ, shi nu intamplator este folosit Cuvantul "Dar". 11."Zic ție: Scoală-te, ia-ți patul tău și mergi la casa ta." aici se vede ca se adreseaza lui direct shi acela pricepea ce graia, deci nu era inconshtient deshi putea sa aiba shi o astfel de paralizie, o cadere in coma, totushi, presupun ca auzea chiar daca nu scotea nici un cuvant shi iata ca il shi asculta, caci crezandu-L pe Hristos a facut intocmai cum a zis, s-a sculat shi shi-a luat shi patul sau, deci a prins putere sa-shi care shi patul sau care din patima, parca s-a transformat acum intr-un fel de Cruce caci purtarea patului parca prevestea purtarea Crucii Domnului. 12.Niciodata nu s-a vazut. Deci a fost o mare minune facuta inaintea celor ce credeau ca Hristos nu poate sa ierte pacatele, caci slabanogul s-a intors plin de putere la casa sa carandu-shi shi patul in spate, shi precis era un pat destul de greu daca a fost nevoie ca 4 oameni sa-l care ca pe mort pe slabanogul de cateva kilograme shi ditamai patul... caci daca nu era mare patul atunci un om, maxim doi, l-ar fi putut cara pe slabanog cu ushurintza, dar am impresia ca pentru slabanog, patul era un obiect duhovnicesc, un pat pe care se desavarshea asemenea lui Ezechiel, de care nu se putea despartzii shi de aceea l-au carat cu pat cu tot..., era locul unde ishi facea nevointza sa... asemenea marelui prooroc. |
#656
|
||||
|
||||
![]()
Prin vindecarea slabanogului ni se descopera puterea harului dumnezeiesc. De aceea se citeste aceasta Evanghelie in duminica Sfantului Grigorie Palama -teologul harului dumnezeiesc.
|
#657
|
|||
|
|||
![]()
EVANGHELIA DUPĂ MATEI28Veniți la Mine, toți cei trudiți și împovărați, și Eu vă voi da odihnă.
29Luați jugul Meu asupra voastră, și învățați de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima; și veți găsi odihnă pentru sufletele voastre. Ioan 13.15;Filip 2.5;1Pet 2.21;1Ioan 2.6;Zah 9.9;Filip 2.7-8;Ier 6.16; 30Căci jugul Meu este bun, și sarcina Mea este ușoară." 1Ioan 5.3; Spicele și ziua Sabatului. 12 1În vremea aceea, Isus trecea prin lanurile de grâu, într-o zi de Sabat. Ucenicii Lui, care erau flămânzi, au început să smulgă spice de grâu și să le mănânce. Deut 23.25;Marc 2.23;Luc 6.1; 2Fariseii, când au văzut lucrul acesta, I-au zis: "Uite că ucenicii Tăi fac ce nu este îngăduit să facă în ziua Sabatului." 3Dar Isus le-a răspuns: "Oare n-ați citit ce a făcut David, când a flămânzit, el și cei ce erau împreună cu el? 1Sam 21.6; 4Cum a intrat în Casa lui Dumnezeu, și a mâncat pâinile pentru punerea înaintea Domnului, pe care nu-i era îngăduit să le mănânce nici lui, nici celor ce erau cu el, ci numai preoților? Ex 25.30;Lev 24.5;Ex 29.32-33;Lev 8.31;Lev 24.9; 5Sau n-ați citit în Lege că, în zilele de Sabat, preoții calcă Sabatul în Templu, și totuși sunt nevinovați? Num 28.9;Ioan 7.22; 6Dar Eu vă spun că aici este Unul mai mare decât Templul. 2Cron 6.18;Mal 3.1; 7Dacă ați fi știut ce înseamnă: "Milă voiesc, iar nu jertfe", n-ați fi osândit pe niște nevinovați. Osea 6.6;Mic 6.6-8;Mat 9.13; 8Căci Fiul omului este Domn și al Sabatului |
#658
|
|||
|
|||
![]()
"5.Sau n-ați citit în Lege că, în zilele de Sabat, preoții calcă Sabatul în Templu, și totuși sunt nevinovați?
6.Dar Eu vă spun că aici este Unul mai mare decât Templul. 7.Dacă ați fi știut ce înseamnă: "Milă voiesc, iar nu jertfe", n-ați fi osândit pe niște nevinovați." eu observ cum unii osandeau chiar in fatza lui Dumnezeu pe apropiatzii lor, nepricepand sensul cuvantului "Mila voiesc, iar nu jertfe" ca nici noi nu shtim ca exista mila rea shi mila buna, mila de la Dumnezeu, intru Dumnezeu, shi exista mila asta deznadajduitoare a noastra prin care ne pare rau ca nu mai savarshim pacate shi ne pare rau de pacatos cu pacatele lui cu tot, cu duhul rau cu tot... poi cum credetzi shi kla ce foloseshte Cuvantul "strecuratzi tzantzarii shi inghitzitzi camila"? ori vrajitoarea aia ce shade pe camila ca pe o matura asha ca o superstitzie draceasca shi "nevinovata" shi neobservata shi reinventata mereu ca sa itzi mearga bine, ca sa nu o patzeshti... ori un fel de superstitzie prin care slujeshti sadismului ucigash shi cinic, asha ca un fel de distractzie shi o bucurie dar nimeni nu mai shtie pentru ce se bucara, doar se traieshte asha o bucurie comuna... un ranjet comun... dar cand cercetam vedem ca ne bucuram de raul altuia, ca a ajuns in iad, ca a murit fizic, ori cineshtie ce explicatzie rautacioasa ce vine din barfa shi pizma... precis la Dumnezeu se referea ca este aici Unul mai mare decat Templu shi nu la sine insushi.. ci la Sine, la sf. Treime cu sfintzii Sai. |
#659
|
|||
|
|||
![]()
"Și când Domnul va sfârși tot lucrul Lui în muntele Sionului și în Ierusalim, atunci va pedepsi pe regele Asiriei pentru graiul cel mândru din inima lui și pentru semeția privirilor lui, Că a zis: "Prin puterea mâinii mele am făcut aceasta și prin înțelepciunea mea; căci sunt priceput! Trecut-am peste granițele popoarelor, jefuit-am comorile lor și ca un atotputernic am dat jos de pe tron pe conducători. Mâna mea a apucat ca pe un cuib bogățiile popoarelor și, precum iei ouă părăsite, tot așa am cuprins eu tot pământul. și nimeni n-a scuturat aripile, n-a deschis ciocul și nici n-a scos vreun țipăt!" Oare securea este ea măreață față de cel ce o ridică sau ferăstrăul se înalță împotriva celui ce-l mânuiește? Ca și cum varga ar da avânt celui care o ridică și toiagul ar însufleți brațul care îl duce! De aceea Domnul Dumnezeu Savaot va trimite prăpădul în această voinică oștire asiriană și sănătatea lor o vor mistui frigurile ca un pârjol. Și lumina lui Israel se va face foc și Sfântul său o flacără și va arde și va mistui spinii și bălăriile uscate, într-o singură zi! Și strălucirea pădurii lui și a livezii lui va fi nimicită de sus și până jos. Copacii rămași din pădurea lui vor fi așa de puțini la număr, încât și un copil va putea să-i numere. În vremea aceea rămășița lui Iuda și cei scăpați din casa lui Iacov nu se vor mai sprijini pe cel ce i-a lovit, ci se vor sprijini, cu credință, pe Dumnezeu, Sfântul lui Israel." (Isaia 10, 12-20)
"Noe însă, când a venit asupra pământului potopul de apă, era de șase sute de ani. Și a intrat Noe în corabie și împreună cu el au intrat fiii lui, femeia lui și femeile fiilor lui, ca să scape de apele potopului. Din păsările curate și din păsările necurate, din animalele curate și din animalele necurate, din fiare și din toate cele ce se mișcă pe pământ Au intrat la Noe în corabie perechi, perechi, parte bărbătească și parte femeiască, cum poruncise Dumnezeu lui Noe." (Facerea 7, 6-9) |
#660
|
|||
|
|||
![]()
"Dacă tu ești înțelept, ești înțelept pentru tine, și dacă ești batjocoritor, singur vei purta ponosul. Nebunia este o femeie gălăgioasă, proastă și care nu știe nimic. Ea stă la ușa casei sale, pe un scaun înalt și strigă, Ca să poftească pe cei ce trec pe drum și pe cei ce merg pe calea lor fără să se abată: "Cine este neînțelept să intre la mine!" Și celui lipsit de buna-chibzuială îi zice: "Apa furată e mai plăcută și pâinea mâncată pe furiș are gust mai bun". Și omul nu știe că acolo sunt numai umbre, iar cei pe care îi poftește nebunia se află de mult în adâncurile șeolului (locuința morților)." (Pildele lui Solomon 9, 12-18)
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Luca 13 Versetul 21 | Fratziorul | Din Noul Testament | 14 | 11.11.2009 22:28:37 |
Versetul care ne invata sa ne smerim | cristiboss56 | Despre Sfanta Scriptura | 7 | 11.11.2009 22:23:38 |
Versetul zilei | Daniela-Iulia | Din Noul Testament | 1 | 13.05.2009 09:22:30 |
|