![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#321
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#322
|
|||
|
|||
![]()
Tinand cont de cate injuraturi crancene,care-l implica pe Dumnezeu in mod direct, sfinti si alte aspecte, spuse de oameni botezati,se pot auzi zilnic pe strada, la munca, in mijloace de transport, baruri, in piata,discutii, ar trebui sa umble o mare parte a populatiei cu obrajii rosii iar o mica parte si-ar sfinti mainile pt o eternitate. PS: sa-l pocnesti pe unu pt blasfemie se poate lasa, in lumea civila, cu dosar penal si te rog sa ma crezi: intr-o instanta de judecata citatul de mai sus nu poate servi drept argument iar BOR nu cred ca te va considera sfant.Al doilea PS: nu cunosc preoti ortodocsi care sa aplice regula de mai sus, desi aud si vad multe. Al treilea PS: tu o aplici sau ai aplicat-o vreodata ? :)
Last edited by Pelerin spre Rasarit; 12.01.2015 at 23:59:16. |
#323
|
|||
|
|||
![]()
Iata ca in Franta aia in care dreptul la libera exprimare e sfant, un comedian numit Dieudonne este anchetat pentru "apologia terorismului".
http://www.mediafax.ro/cultura-media...mului-13760886 Ceea ce demonstreaza inca o data ca dreptul la libera exprimare este o smecherie folosita de puternicii zilei pentru a impune anumite ideologii. De fapt asa s-a intamplat de la Revolutia Franceza. Aveai dreptul sa fii de acord cu regimul. Sau nu... :) ![]() Atentie la aceste randuri scrise de Parintele Savatie ( mai ales cei care cred in "evolutie" ) : FranÈa, ca Èi URSS, a avut orgoliul să proclame libertatea cu ghilotina Èi baioneta. Cînd rîurile de sînge s-au scurs în pămînt Èi din pămînt au crescut iarbă Èi flori, regimul instaurat a declarat vreme de pace Èi a făgăduit să apere libertatea, chiar Èi cea religioasă. Imperiile moderne nu au avut onestitatea imperiului antic roman în care religiile se întîmpla să fie interzise prin lege, cum a fost Èi cazul creÈtinismului, ci au făgăduit în chip mincinos libertatea de exprimare cu gîndul ascuns de a extirpa în timp orice urmă de religiozitate. În acest scop au fost folosite batalioanele de scriitori, artiÈti, actori, bufoni, jurnaliÈti, caricaturiÈti care umilesc, batjocuresc, murdăresc pe toÈi cei care cred altfel decît sistemul. Ceea ce nu poate face statul âdemocraticâ cu sabia, a încredinÈat să o facă celor de la Charlie Hebdo Èi altora ca ei, de care e plină lumea. Last edited by iuliu46; 13.01.2015 at 00:00:34. |
#324
|
||||
|
||||
![]()
De unde ai luat acest citat?
Din spiritualitatea de cartier care circula pe net? Vai de noi!
__________________
Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim. |
#325
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dai copy/paste la toti prostii care nu pot gandi pt ei. Clar!
__________________
Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim. |
#326
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() contraceptia e mai grava decat avortul pentru ca parsivenia premeditarii e SI MAI MARE.Oricum, nu avem prea mari pretentii de logica si moralitate de la unii.
__________________
http://creatie6zile.wordpress.com/ |
#327
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sa fim seriosi,acum!
__________________
Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim. |
#328
|
|||
|
|||
![]() Citat:
-miile de crestini din Siria nu sunt importanti dar cativa atei hulitori da Last edited by cristirg; 13.01.2015 at 00:58:41. |
#329
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eu nu sunt de vina ca nu am auzit ce se intampla in Bwarta,un satuc din Nigeria... lipsa mediatica din Bwarta face asta imposibil mie. Cei din Nigeria sunt "vinovati"ca nu mediatizeaza asta!
__________________
Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim. |
#330
|
|||
|
|||
![]()
Extras din http://www.cuvantul-ortodox.ro/2015/...-primejdiilor/
Ne vorbeste Parintele Cleopa: ... In cele de pana aici am adus atatea marturii de la sfintii si alesii lui Dumnezeu care au trait inainte de lege, in Legea Veche si in Legea Darului Evangheliei lui Hristos, care in diferite locuri si vremi au fugit si s-au ferit de primejdiile oamenilor rai, de prigoane si au dat loc maniei si razbunarii ce era asupra lor. Oare care au fost pricinile binecuvantate de Dumnezeu pentru care acesti sfinti fugeau si se pazeau din calea primejdiilor si a mortii? La aceasta intrebare vom raspunde ca doua pricini binecuvantate au fost in aceasta privinta. Intai ca insasi dumnezeiasca Scriptura si invatatura Mantuitorului din Sfanta Sa Evanghelie i-a invatat pe ei sa faca acest lucru. Iar al doilea ca ferirea si paza noastra din fata primejdiilor este intemeiata pe porunca dragostei de care toata Legea si proorocii atarna (Matei 22, 40). Iata o pilda: daca eu sunt amenintat de o primejdie sau chiar cu moartea din partea unui om care se sileste sa-mi vatame trupul sau sufletul meu si eu nu voiesc sa fug din fata lui si stau intarit si nemiscat, atunci eu ma fac sminteala omului acela. Si eu poate ma folosesc din vatamarea aceluia pentru barbatia si rabdarea mea, dar acela se vatama pe sine si se face pe sine vrednic de munca. Deci cand nu voiesc sa fug de primejdia ce imi sta inainte din partea celui ce ma uraste si vrea sa ma vatame sau sa ma omoare, atunci cum iubesc pe fratele meu ca pe sine? Ci aratat este ca ma iubesc pe sine mai mult decat pe acela care imi voieste raul sau ma lenevesc si nu bag in seama porunca apostoleasca care zice: Nimeni al sau sa nu caute, ci fiecare pe ale aproapelui (I Cor. 10, 24). Ba si mai mult ca prin aceasta nebagare de seama a mea stau impotriva Legii celei stapanesti care a randuit zicand: Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti (Matei 22, 39). Deci aratat este ca porunca feririi de primejdii si de prigoane se intareste pe porunca dragostei. Iar ingaduirea in primejdii si in prigoane atunci cand putem sa ne ferim de ele este lepadare a dragostei, fiindca se face aproapelui pricina de sminteala. Dar poate ca va zice cineva: oare trebuia ca sfintii apostoli si alti dascali ai Bisericii lui Hristos sa fuga si sa se ascunda prin pustii si sa nu propovaduiasca Evanghelia lui Hristos, spre a nu sminti pe iudei sau pe pagani? Nicidecum nu trebuia sa inceteze propovaduirea Evangheliei, caci Insusi Mantuitorul nostru Iisus Hristos i-a trimis pe ei sa predice Evanghelia la toata lumea, zicand: Mergand in toata lumea propovaduiti Evanghelia la toata zidirea; cel ce va crede si se va boteza se va mantui, iar cel ce nu va crede se va osandi (Marcu 16, 15). Drept aceea mare nedreptate ar fi fost daca, pentru rautatea celor ce se sminteau, apostolii ar fi incetat popovaduirea Evangheliei celei incredintate lor de Insusi Domnul si Dumnezeul si Mantuitorul nostru Iisus Hristos. Caci cati se sminteau, aceia nu erau vrednici de credinta, nici de mantuire. Acest lucru il arata Marele Apostol Pavel cand iudeii se sminteau de predica Evangheliei lui Hristos. El nu lua in seama aceasta sminteala nedreapta a lor, ci zicea: Iar noi propovaduim pe Hristos cel Rastignit, evreilor adica sminteala, iar elinilor nebunie. Asculta inca pentru aceasta si pe Insusi Domnul nostru Iisus Hristos. Cand ucenicii lui ziceau catre El ca fariseii, auzind invatatura Lui, s-au smintit, atunci Mantuitorul, graind, a raspuns catre dansii: Lasati-i pe ei, povatuitori orbi sunt ai orbilor (Matei 15, 14). Deci sminteasca-se iudeii ca eu propovaduiesc pe Hristos cel Rastignit, lasa-i pe ei, nimic sa nu-ti fie tie grija de sminteala lor, caci povatuitori orbi sunt ai orbilor. Sminteasca-se cei rai si ereticii, fatarnicii, viclenii si mincinosii, ca eu propovaduiesc adevarul dreptei credinte. Lasa-i pe ei, nu trebuie sa ai grija de sminteala lor, ca povatuitori orbi sunt orbilor. Eu trebuie sa fug din calea primejdiei cand aceasta fuga a mea nu-mi vatama mantuirea sufletului meu si mantuirea lui. Iar cand fuga mea imi aduce mie primejdia mortii sufletului meu, adica imi aduce mie primejdia mortii sufletului meu, adica imi este in primejdie mantuirea mea, atunci nu trebuie a fugi si a ma ascunde, ci a sta tare in rabdare cu nadejdea la Dumnezeu si de a rabda pana in sfarsit spre a ma mantui, dupa cum este scris: Intru rabdarea voastra veti mantui sufletele voastre. Si iarasi: Cine va rabda pana in sfarsit acela se va mantui. Iar daca ferirea mea de primejdie nu-mi aduce mie primejdia nemantuirii sufletului meu, atunci se cuvine a cauta mai mult la folosul celui ce voieste a-mi face mie rau si pentru a nu-i face lui sminteala e bine sa ma feresc pe cat voi putea din fata lui. Aceasta o arata si dumnezeiescul Apostol Pavel catre cei ce mancau carne jertfita la idoli pe fata cu cei ce aveau stiinta lor slaba si socoteau ca idolul este ceva. El le scrie corintenilor: Stim ca idolul nimic nu este in lume si ca nu este alt Dumnezeu afara de unul ci nu toti au aceasta stiinta (adica de a socoti ca idolul nu este nimic). Insa vedeti ca nu cumva slobozenia voastra aceasta sa nu fie sminteala celor neputinciosi. Pentru ca daca te va vedea cineva pe tine, cel ce ai stiinta, ca sezi in capiste, au nu stiinta lui, fiind slaba, se va zidi spre a manca cele jertfite idolilor? Asadar, asa cum am zis mai sus: cat priveste paza si ferirea noastra de primejdii, aceasta sa fie cu buna chibzuinta si dreapta socoteala spre a nu aduce primejdia osandirii noastre in cele spre mantuire, dar nici sminteala aceluia ce ne prigoneste pe noi. Si aceasta o vom face atunci cand vom socoti ca paza de primejdii o facem numai dupa porunca cea data noua de Domnul si nu spre a tagadui inaintea oamenilor marturisirea dreptei credinte in Hristos si cand vom socoti ca paza noastra de primejdii nu ne aduce noua paguba mantuirii sulfetului nostru, ci mai ales prin aceasta ne vom sili a nu face smineala spre pierzarea celui ce ne prigoneste pe noi. Last edited by AlbertX; 13.01.2015 at 01:53:46. |
|