Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
Nu am mai răspuns pentru că nu are nicio relevanČ›ă. IlustraČ›iile cărČ›ilor adventiste nu sunt icoane, ele Č›in strict de imaginaČ›ia artistului.
|
De fapt scopul reprezentarilor voastre e acelasi ca si in cazul icoanelor, de a ridica mintea spre Dumnezeu folosind cele vazute si Intruparea Sa.
Ca la voi nu reuseste si raman
simple reprezentari grafica care "tin strict de imaginatia artistului" cum bine ai zis, tine de calitatea duhovniceasca a audientei.
Citat:
Din câte Č™tiu eu, icoanele ortodoxe au o libertate cam restrânsă în acest sens, nu dă voie canonul...
|
Brava.
Uite, ca sa-ti aduc aminte unde de unde a pornit discutia:
Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
Problema reală este dacă oricine ar putea picta un portret atât de bun Č™i fidel încât să devină normă canonică pentru icoanele ulterioare.
|
Dupa cum vezi, norma canonica exista.
Sau nu stiu unde vroiai sa ajungi cu asta..
Citat:
Absurditatea acestei găselniČ›e constă Č™i în faptul că Evanghelistul Luca, chiar dacă ar fi fost un profesionist al penelului, nu umblase cu Hristos să-I poată reda întocmai fizionomia.
|
Pai nu e absurd?
Nici unul din "artistii" vostri nu l-au vazut pe Hristos, si totusi au pretentia ca il reprezinta grafic, de ce Luca ar fi trebuit musai sa-L vada in carne si oase ca sa faca asta?