![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Alstom Franta stiu ca a preluat serviciul de intretinere a materialului rulant a metroului bucurestean. Acum cat de bine isi face treaba, este discutabil.
Insa principial vorbind, a fost o greseala din partea conducerii Metrorex sa privatizeze serviciul de intretinere a materialului rulant. Acesta trebuia pastrat tot sub controlul Metrorex, asa cum era pana la semnarea contractului cu Alstom. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
in caz de ceva era bagat la puscarie , Dorel ala care verifica luciul sinei =)) Si atunci ca sa taie cat de cat din furturi (ce spuneam in posturile anterioare) au decis sa preia ei conducerea si de ce nu sa faca si profit din chestia asta. Care e problema bre ? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vorbim de un domeniu extrem de sensibil- cel al sigurantei circulatiei- ori nimeni nu risca aici sa nu-si faca treaba bine, pentru ca au pe mana vietile a sute de mii de oameni. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Iar inainte de 1990 au avut totusi loc doua mari greve a muncitorilor. Cea din 1977 a minerilor din Valea jiului si cea din 1987 a muncitorilor de la Steagul Rosu Brasov. Ori nici un lider a celor doua greve nu a ajuns in fata plutonului de executie- cel mult fiind retrogradati din functie, diminuat salariul si eventual mutati in alte unitati economice.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Degeaba salariatul este serios din fire daca n-are cu ce sa fie serios.(n-are piese de schimb, etc, etc).Mentenanta se face cu fonduri.Politica financiara o face managementul.Degeaba ai oameni seriosi daca nu le dai piese de schimb sau le dai insuficiente. Ca pana la urma acei oameni seriosi de fapt sunt si tzapii ispasitori in cazul in care managementul da rateuri.Nu face managerul roman puscaria o face angajatul serios . De ce ? Pai pt ca n-a stiut cu cine sa fie serios si a aruncat margaritare(seriozitatea si diligenta sa) la porci(managerii romanii-care in majoritatea sunt habarnisti si ajung pe pile). Citat:
S-au cumparat trenuri noi pt ca se rezolva mai multe probleme: Reinoirea parcului de trenuri prin modernizarea 100% a trenurilor, costuri de mentenanta mai mici, piese de schimb la cerere cate vrei, acoperirea furturilor din compania Metrorex, siguranta calatorilor. Ca doar n-oi vrea ca titlu:" Tren IVA dereiat pt ca s-a rupt una din osii deaorece a fost scadenta la CTC , nefiind bani de inlocuire , deoarece sefii si sefuletzii lor au decis sa fure si sa-si faca case/masini, luand si banii pt aceea osie.Rezultat: 10 morti printre care 3 mame cu copii sub 1 an." Si ca sa evitam astfel de dezastre potentiale, cumparam noi trenuri performante si compania o dam spre administrarea unei companii serioase. Acum nush cat de serioasa este Alstom, eu as fi mers cu suedezii, dar in fine, atat timp cat ai trenuri bune, e totul ok( pt mine platitor de impozite si taxe locale). PS: ceea ce ma face pe mine sa ajung la urmatoare concluzie: Furtul din avutul obstesc este de fapt un sport national implementat in "ADN-ul" acestui popor.In timpul comunismului furtul nu aveau asa notorietate pt ca hotiile erau mai mici si dauna putea fi reparata pt ca era de unde. Adica in general majoritatea erau gainarii.Romanii se fereau sa fure mult sau sa traga tunuri financiare pt ca probabil legislatia era aspra in domeniu si era pusa in practica imediat.Probabil sa fi fost existenta o lege care pedepsa furtul prin impuscare(nush daca era asa). Cum frica (teroarea) pazeste pepenii, rezulta ca daca era cineva care sa dea cu biciul pepenii ramaneu la locul lor. Dupa caderea lui Ceasca nu a mai fost cine sa dea cu biciul si atunci cei care manipulau pepenii s-au trezit peste noapte stapanii pepenilor si au gasit o opotunitate imensa in a fura cat si cat mai mult.Cat mai multi pepeni daca se poate.Sa se imbogateasca din furt si el si familia sa si viitoarele neamuri ale sale:)) Deci ceea ce vezi aici si acum nu sunt noi obiceiuri, ci methne vechi ale acestui popor.Ba chiar fara doar si poate putem spune ca pentru acest popor furtul si hotia au devenit patimi(daca nu cumva existau insusi de la crearea acestui popor, iar Dumnezeu vazand cat de stricat poate fii acest popor a decis sa-l crestineze ca sa-i tina patimile sub control.Acum acest popor nu-l mai vrea pe Dumnezeu.Iti dai seama ce va intampla cu acest popor dupa cel-l va indeparta pe Dumnezeu ? Patimile vor incepe sa lucreze tare si bine si vor ajunge sa-si fure si proprii copii, adica se va auto-distruge acest popor.) Last edited by Copacel; 24.12.2015 at 11:03:40. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Intradevar, ca si la alte companii de stat, dupa 1990, conducatorii si sefii erau si sunt pusi pe baza de pile, relatii, spagi.
Intradevar, sunt de notorietate afacerile conducerii Metrorex (si din pacate si a unor lideri sindicali), care au adus prejudicii serioase Metrorex, si care au insemnat furtul banului public. Acum totusi- in conditiile care erau, cu deficiente in aprovizionarea cu piese de schimb si materiale- atunci când intretinerea materialului rulant nu era cedata catre Alstom si când parcul era format numai din rame IVA romanesti, totusi se reusea intretinerea acestuia in conditii de siguranta a circulatie, nesemnalandu-se , începând din anul 1979, incidente grave (care sa se soldeze cu morti sau raniti) , la metroul bucurestean. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sunt de acord ca trebuiau cumparate trenuri noi de metrou, sunt de acord ca trebuia semnificativ imbunatatita aprovizionarea cu piese de schimb si materiale, sunt de acord ca erau si sunt necesare lucrari ample pentru modernizarea si celorlalte componente a infrastructurii Metrorex (linii, instalatii SCB , CT si IFTE, statii, etc), dar toate acestea se puteau realiza si cu pastrarea intretinerii materialului rulant in cadrul Metrorex!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nu de Alstomul de la metrou zic eu. Da' nu-i bai, lăudați-vă fiecare (Florin&Copacel) ciocoii.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|