![]() |
![]() |
|
#51
|
|||
|
|||
![]() Citat:
-in primul rand dusmanii crestinismului in general si ai ortodoxiei sunt satanistii,masonii,vrajitorii...care sunt de fapt dusmanii Bisericii si ai lui Hristos. -noi nu ii consideram pe credinciosii catolici,protestanti...dusmani ci aflati in ratacire,inselare..si deci departe de lumina si adevarul ortodox -Pr.Theodor Zissis- Edictul de la Mediolan (313 d.Hr.) și manifestările festive plănuite în Biserica Serbiei http://carteromaneasca.wordpress.com...erica-serbiei/ -zicea Pr.Theodor Zissis ca papa al romei cu episcopii lui se imbratiseaza cu ierarhii ortodocsi si zic ca asta e dragoste,dar nu este pt ca dragostea inseamna si adevar,aflarea adevarului de credinta -un adevarat ortodox care ii iubeste pe ceilaltii de alte confesiuni crestine nu ii lasa in ratacirea lor ci le zice ca sunt bolnavi duhovniceste si trebuie sa renunte la ereziile lor aceasta e dragoste adevarata -daca la tine ar veni un pacient bolnav tu i-ai zice ca totul e in regula ,mergi acasa sau ai incerca sa-l vindeci asa e si cu atitudinea ortodocsilor antiecumenisti fata de confesiunile crestine:trebuie sa le zica ca sunt in ratacire,sa nu faca compromisuri cu ei... -pe de alta parte trebuie ca ortodocsii sa se opuna si sa poarte un razboi duhovnicesc impotriva masoneriei si a altor organizatii derivate din ea(consiliul mondial al bisericilor...) si a unor reprezentanti ai bisericii chiar care sunt in ratacire si vanduti masoneriei: nu inteleg de ce nu citit anumite carti si articole ca sa intelegi ca masoneria chiar lupta impotriva ortodoxiei prin ecumenism,consiliul mondial al bisericilor,prin unii ierarhi pe care i-a corupt,prin toate mijloacele: Arhim. Haralambie Vasilopoulos – DATORIA ORTODOCȘILOR pentru demascarea ecumenismului satanist http://carteromaneasca.wordpress.com...ului-satanist/ Arhim. Haralambie Vasilopoulos -ISTORIA ECUMENISMULUI. Ecumenismul antihristic,papal,protestant,sionist.Masoneria Arhim. Haralambie Vasilopoulos – Stadiile ecumenismului Arhim. Haralambie Vasilopoulos- SCOPUL SI PLANUL ECUMENISMULUI Arhim. Haralambie Vasilopoulos-Ecumenismul dușmanul de moarte al Bisericii Ortodoxe Una, Sfântă, Sobornicească și Apostolească Arhim. Haralambie Vasilopoulos- MIJLOACELE PE CARE LE ÎNTREBUINȚEAZĂ ECUMENISMUL IMPOTRIVA ORTODOXIEI Arhim. Haralambie D. Vasilopoulos- PE CINE FOLOSEȘTE ECUMENISMUL DREPT UNELTE DE-ALE SALE "Acum se pune o întrebare capitală: ce vom face față de această ofensivă generală ale puterilor întunecate și a ecumenismului împotriva Bisericii lui Hristos? Care este datoria noastră imediată? Cum să ne protejăm credincioșii de ecumenism? Ce vom face noi ortodocșii? Cum vom evita confuzia, tulburarea, naufragiul spre care încearcă ecumenismul să aducă omenirea? Ce să facem ca să păzim credința noastră nefalsificată și autentică față în față cu agresiunea ecumeniștilor împotriva Bisericii lui Hristos? Avem să rămânem cu mâinile în sân, nepăsători, cuprinși de o catastrofală apatie și lipsă de combativitate? Vom lăsa pumnalul amenințător, liber și neîmpiedicat, să lovească Biserica lui Hristos? Nu! Pentru Dumnezeu!" Textul Conferintei de la Iasi al domnului Dimitrios Telenghidis: “Credința ortodoxă și viața bisericească” in care se arata ca trebuie sa luptam impotriva ecumenismului. "Lupta creștinilor ortodocși, chiar dacă este pentru viața lor însăși, nu este îndreptată împotriva ereticilor ci împotriva ereziei, care amenință să erodeze adevărul in constiinta membrilor Bisericii și prin extensie viața Ei. Ortodoxia nu a adoptat niciodată violența împotriva ereticilor, ci elaborează teologia apologetică, pentru a convinge cu rațiunea și cu argumente corecte, subliniind în principal trăirea în Duhul Sfânt a membrilor Ei. Scopul acestei poziții a Ortodoxiei în fața provocării ereticilor este dublu. Pe de o parte apără trupul bisericesc de a nu fi molipsit, iar pe de alta parte dă posibilitatea ca rătăciții să revină la credința sănătoasă a Bisericii. Aceasta se adeverește și din faptul că Părinții apologeți, deși folosesc un limbaj dur la adresa ereticilor, nu simt ură față de aceștia. Vis-a-vis de ei părinții sunt neținători de minte a răului, blânzi și iubitori de oameni, deși aceia sunt puși pe ceartă. În mod evident socotesc prietenia și tovărășia cu ereticii ca o « stricăciune » și ca o « pierdere a sufletului ». Dialogul cu ereticii trebuie să se desfășoare numai în cadrul recomandat de Sfântul Apostol Pavel : « de omul eretic, dupa întâia și a doua mustrare depărtează-te, știind că unul ca acesta s-a abătut și a căzut în păcat, fiind singur de sine osândit » . Dialogul trebuie să se limiteze « numai până la sfatul pentru întoarcerea lor la dreapta credință » după Sfântul Atanasie cel Mare. Fiind mișcat de același duh al Sfintei Scripturi și al practicii Sfinților Părinți, marele teolog al vederii luminii necreate, Sfântul Grigorie Palama, pune ca și condiție pentru un dialog cu Romano-catolicii scoaterea lui Filioque din Simbolul de Credință. După cum este Hristos, așa sunt și Sfinții Săi, întotdeauna cer credința curată ca și condiție absolut necesară pentru vindecare și mântuire. Este specifică, în mod deosebit, condiția pe care o pune Marele Atanasie în privința dialogului cu ereticii. Nu se poate să se discute nimic altceva cu aceștia, spune el, până când nu se va verifica chestiunea credinței. Mai întâi trebuie să fie acordul în credință. Aceasta metodă eclesiastică este întemeiată de însuși Hristos, care nu vindeca pe cei ce pătimeau până nu își exprimau credința lor către El." Last edited by antiecumenism; 04.06.2013 at 09:35:30. |
#52
|
|||
|
|||
![]()
ECUMENISMUL FARA MASCA – O carte ce cuprinde tot ce nu s-a spus pana acum despre erezia ereziilor: ecumenismul
Ce poti sa faci in calitate de credincios laic atunci cand preotul de la biserica unde mergi invata public erezia ecumenismului (in predici, conferinte) si boteaza prin stropire sau aduce papistasi sau alti eretici in Sfantul Altar? MĂRTURISIREA DE CREDINȚĂ ÎMPOTRIVA ECUMENISMULUI Ecumenismul în Biserica Ortodoxă Română: profanare a Bisericii si o pustiire a Ortodoxiei Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor Rugam Sinodul Bisericii Ortodoxe Romane sa ia exemplu de la Biserica Ortodoxa a Georgiei: Biserica Ortodoxa a Georgiei nu accepta recunoasterea Sfintelor Taine in afara Bisericii Ortodoxe, nici erezia “Biserici surori”, nici “teoria ramificatiilor”. MĂRTURISIREA DE CREDINȚĂ ÎMPOTRIVA ECUMENISMULUI http://carteromaneasca.wordpress.com...ecumenismului/ "...Atâta vreme cât ereticii continuă să rămână în rătăcire, respingem comuniunea cu ei, și în mod deosebit rugăciunile în comun. Sfintele Canoane, în întregul lor, interzic nu doar coliturghisirile și rugăciunile în comun în biserici, ci și simplele rugăciuni în comun în spații private. Poziția severă a Bisericii vis-a-vis de eretici provine dintr-o adevărată iubire și dintr-un sincer interes pentru mântuirea lor și dintr-o grijă pastorală ca nu cumva credincioșii să fie atrași în vreo erezie. Cine iubește, arată adevărul, nu-l lasă pe celălalt în minciună; altfel, iubirea, concordia și pacea cu el sunt prefăcute și false. Există un război bun și o pace rea. „Căci mai vrednic de laudă este un război decât o pace care desparte de Dumnezeu” – spune Sfântul Grigorie Teologul. Și Sfântul Ioan Gură de Aur recomandă: „Dacă vezi că se vatămă buna-cinstire, nu da întâietate împăcării în detrimentul adevărului, ci împotrivește-te cu vitejie până la moarte… netrădând nicidecum adevărul” Prin conștiința martirică și mărturisitoare care caracterizează viața Sfinților Apostoli și a Sfinților Părinți trebuie să ne întărim în zilele noastre, în fața furtunii ereziei ecumenismului și a nepocăinței papismului, care în mod demonic impune să i se închine toți, așa cum din păcate, de multe ori în trecut și foarte pe față astăzi fac mulți dintre ierarhii și arhipăstorii noștri, care încearcă să ne înspăimânte, să ne calomnieze, să ne prigonească, să ne reducă la tăcere. Însă nu ne temem și repetăm cuvintele marelui mărturitor al credinței, Sfântul Grigorie Palama, si căruia ne rugăm, măcar într-o mică măsură, să ne arătăm următori: ”Însă noi, văzând sfârșitul vieții acelor sfinți, îi urmăm în cuvânt, fiind împreună cu Dumnezeu, cu răbdare, bucurându-ne cu nădejde, suferind dureri. Să fiu ispitit, să fiu ucis, să fiu ars, să fiu tăiat de sabie, să mi se smulgă unghiile; orice tortură să mi se dea, o primesc cu bucurie, însă rămân nemișcat, sprijinindu-mă pe acest duh (n.tr. – al mărturisirii adevărului); de toate acestea mai mult mă bucur decât mă întristez. Căci așa eu voi mări darul dumnezeiesc față de mine, înțelepciunea îmi va deveni o soție de nedespărțit și voi fi un vas mai încăpător al duhului și egoul mi-l voi sfâșia prin nădejdile fericite, primind un inel de logodnă nepieritor. Am norul de martiri, cu care eu mă voi număra la întâlnirea cea așteptată (n.tr. – cu Hristos); am mulțimea drepților, cu care voi fi pus moștenitor al învierii; cu mărturisitorii sunt în aceeași Biserică, iar la sărbătorirea celor întâi-născuți voi fi și eu numărat cu ei; voi fi părtaș la puterea și cinstea cea nemuritoare. Și atunci ce pot oare să-mi facă injuriile și calomniile; nimic nu pot să îmi facă care să fie mai copleșitor sau mai puternic (n.tr. – decât bunurile enumerate mai sus).” |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Sfântul Grigorie și-a părăsit urcușul său isihast și asceza și vederea neîncetată a lui Dumnezeu și s-a implicat în luptele împotriva ereziilor Apusului și ale lui Varlaam, de dragul mântuirii ortodocșilor. Așa cum zice Sinaxarul celei de-a doua Duminici a Postului Mare, cu toate că după caracter Sfântul Grigorie era liniștit și pașnic, în apărarea credinței s-a dovedit a fi luptător și combativ, până când a reușit să îi alunge pe eretici departe de Biserică: el era ”extraordinar de liniștit și de smerit, nu vorbea decât despre Dumnezeu; cu toate acestea a fost un mare luptător … de la început până la sfârșit a fost un luptător atletic împotriva patimilor și a dracilor, cât și pentru îndepărtarea ereticilor cât mai mult de Biserica lui Hristos și s-a manifestat prin scrierea de cuvinte și lucrări despre credința ortodoxă.”
-cum zicea Parintele Arseniei Papacioc :ecumenismul este erezie ,este de la dracu: si trebuie scoasa sabia ca sa luptam ,el chiar zicea cand l-au intrebat 2 greci aflati in vizita la el ce sa facem ca foarte multi ierarhi sunt ecumenisti,Parintele Arseniei Papacioc a raspuns scoatem sabia si taiem capete adica suntem pt adevar cu orice pret. |
#54
|
||||
|
||||
![]()
Sinodului al VII-lea de la Niceea (787)
Canonul 45 al Sfinților Apostoli (sec.II) Canonul 15 al Sinodului al IX-lea din Constantinopol (861) *** Canoanele si cele 7 Sinoade Ecumenice sunt in duh Ortodox si sunt destul de clare. Nu stiu de ce tot cautam motive, scuze si potecute. Sau este la moda acum sa zicem ca, canoanele sunt invechite sau ca nu mai sunt valabile pentru ca cei care le-au infaptuit nu mai sunt in viata?! Am auzit aceste doua motive, de parca Dumnzeu si Capul Bisericii, Domnul Iisus Hristos, se invechcesc sau se schimba dupa cum se schimba omul. Uitam ca ecumenismul a produs schisma in sanul Bisericii in 1920? http://mirem.ro/index.html http://www.mirem.8k.com/prezentare.html Sf. Iustin Popovici - Biserica Ortodoxă și ecumenismul PARINTELE STANILOAE: Ecumenismul este produsul masoneriei si este pan-erezie! Nu exista “Biserici surori”! (si AUDIO) Parintele Calciu Dumitreasa - Ecumenismul si Masoneria - planul diabolic de astazi (interviul complet cu Parintele Calciu: https://www.youtube.com/watch?v=nzzPjfWfEEw) Sunt atatea carti, articole, conferinte impotriva ecumenismului si a conceptului de Biserici surori si din Romania si din celelalte tari ortodoxe. Eu personal merg pe mana acestor parinti marturisitori. Am incredere ca dansii nu au tras semnale de alarma degeaba, plus ca ei sunt in masura sa judece aceste situatii, nu eu.
__________________
https://www.facebook.com/sil.en.94 |
#55
|
||||
|
||||
![]() Citat:
si nu, nu e marturisirea Ortodoxiei, ca asta poate sa o faca si un spambot.
__________________
Every point of view is useful, even those that are wrong - if we can judge why a wrong view was accepted. |
#56
|
|||
|
|||
![]()
editat .
__________________
Ca sub stapanirea Ta totdeauna fiind paziti, Tie slava sa inaltam, Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor Amin. Last edited by adam000; 04.06.2013 at 11:41:12. |
#57
|
|||
|
|||
![]()
Dusmanii principali ai Bisericii sunt aceeasi care sunt si ai tuturor oamenilor, ingerii cazuti. Cum spun si sfintii, in spatele tuturor ereziilor si schismelor stau tot ingerii cazuti.
Ereziile neputand surpa Biserica (rupand doar credinciosi din cadrul ei), ingerii cazuti au gandit ceva mai subtil, dar mai periculos pentru credinciosi. In timp ce in cazul unei erezii aceasta incerca sa inlocuiasca invatatura adevarata, oamenii trebuind sa aleaga intre cele doua, ecumenismul nu propune inlocuirea invataturii adevarate (poate doar la inceput sau in cazuri extreme, cand se gandeau si la armonizarea invataturilor cultelor), ci acceptarea si a invataturii gresite alaturi de cea adevarata. Credinciosul nu trebuie sa-si schimbe invatatura, trebuie doar sa accepte si celelalte invataturi, ca fiind egale cu cea ortodoxa, sau, cel putin, mai jos, dar nu gresite. Ca si cum am spune ca pacatul este la fel cu virtutea, in cazul acesta adevarul e la fel cu neadevarul, invatatura revelata cu invatatura facuta de ingerii cazuti. Nu mai are importanta erezia, preotii (pentru ca unii nu au preoti, si totusi nu sunt diferiti de ortodocsi), Biserica, Sfintele Taine (petru ca, tot asa, unii le au doar simbolice, si fiind in aceeasi conditie ca si ortodocsii o duc bine si fara ele). Si in final toti ajung la acelasi rezultat, mantuirea, indiferent ca au crezut intr-o erezie, ca nu s-au Impartasit, etc. Ba, mai mult, au patruns si ideile new-age, care spun ca si paganii au aceeasi soarta, ba chiar si ateii pentru unii, o mare invatatura flower-power. Aceste conceptii alaturate celei crestine sau celei ortodoxe sunt absurde, de aceea unii cauta sa le armonizeze, iar altii (cei care au conceptii ecumeensite mai radicale, de genul ca toate cultele sunt la fel), resping chiar invatatura ortodoxa in mare parte, considerand ca sfintii s-au inselat cand au condamnat ereziile. Conceptiile acestea sunt, dupa parerea mea, o imbinare intre cele protestante si umanismul ateu. Adica din protestantismul liberal, unii protestanti adaptand umanismul secular la protestantism si astfel a rezultat protestantismul liberal. Sunt chiar ortodocsi care au adoptat aceste conceptii moderniste intr-o masura mai mare (eu spun ecumenism radical), cei care spun ca toate cultele sunt la fel, iar acestea spun exact aceelasi lucruri ca si un protestant (de exemplu Adriana, care a fost pe forum in trecut). Practic nu stii daca sunt protetanti sau ortodocsi, si pe forumul catolic au intrat cativa ortodocsi cu aceste conceptii, chiar si catolicii au crezut ca sunt protestanti, pana au explicat mai in detaliu ce cred. Desigur ca e un mare pericol ecumensimul, deja s-a infiltrat si in ortodoxie, multi credinciosi avand intr-o masura mai mare sau mai mica aceste conceptii. Din aceasta cauza nici nu isi pot da seama ca e un pericol. Pacate au fost dintotdeauna, dar fara credinta dreapta nu mai e nimic, pentru ca se pierde harul si putem dupa aceea sa tot facem fapte bune, ca sunt fara rezultat pe planul mantuirii. P.S. Eu nu sunt adeptul conspiratiilor, adica implicarea masoneriei, iudaismului, societatilor oculte, etc. Poate are un rol si masoneria sau altele, dar cat timp e ceva ce doar se banuieste nu merita efortul de ne axa pe asta. Stim doar ce se vede, iar ecumenismul se vede. Last edited by catalin2; 04.06.2013 at 13:18:28. |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Ortodoxia trebuie sa ramana neschimbata dupa cum a fost intemeiata si sustinuta de cele 7 Sinoade Ecumenice, cand Sfintii Parinti s-au adunat sa apere credinta adevarata, savarsind si minuni.
|
#59
|
|||
|
|||
![]()
Frați și surori antiecumeniști,
dacă suntem și voim să rămânem în Biserică nu ne schimbăm învățătura de credință, nu facem rabat de la hotărârile sinodale, nici nu vom lua în brațe mișcările veacului acestuia, oricum s-ar numi ele: ecumenism, masonerie etc. Și pururea ne vom cinsti înaintașii îmbunătățiți prin nevoințe și har și ne vom apropia cu evlavie de sfinții noștri, pe care îi considerăm luminători ai Ortodoxiei. Asupra acestor aspecte cred că suntem cu toții, noi cei ce ne numim creștini ortodocși, în deplin acord. Cum vom proceda, însă? Ce sentimente vom nutri atunci când ne facem lucrarea; ce și cum vorbim, ce și cum făptuim? Unii, găsind în cuvintele Păstorilor o delimitare clară față de mișcări precum ecumenismul sau alte orientări schismatice, s-au grăbit să se creadă îndreptățiți să își exprime caracterul, fără nici o măsură de igienă personală. Caracter care nu înseamnă altceva decât valorile și acțiunile cu încărcătură morală, devenite active/manifeste în relațiile cu semenii. În relații, da, întrucât caracterul are sens și rost doar în întâlnirea omului cu alt om. Să listăm câteva trăsături de caracter care alcătuiesc și exprimă personalitatea: toleranța sau intoleranța, sinceritatea (onestitatea) sau ipocrizia (fățărnicia), modestia sau aroganța, curajul sau lașitatea, altruismul sau egoismul, individualismul sau comunitarismul, independența deciziei sau sugestibilitatea. Și multe altele care nuanțează relația cu aproapele. Dar cum se exprimă aceste însușiri ale omului, pe care în Biserică le lucrăm împreună cu Duhul Sfânt și le numim virtuți? Mai ales când întâlnim oameni, concepții, simțăminte diferite de ale noastre sau chiar potrivnice: cum ne exprimăm caracterul și, implicit, cum urmăm poruncile Domnului? La această întrebare, unii antiecumeniști au găsit de cuviință să răspundă înverșunat, pătimaș, cu desconsiderare și aroganță, intolerant și egoist. Nu cred că au folosit cu înțelepciune prilejul de a-și face roditoare credința, ci dimpotrivă, cred că s-au vătămat și pe ei și au vătămat și pe semeni. Alții caută să învețe cum să dialogheze cu semenii. Fie, aceștia, chiar și ecumeniști. Spre folosul tuturor, întru îndreptare în Hristos Domnul. Last edited by cezar_ioan; 05.06.2013 at 01:08:33. |
#60
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Se pare ca nu a ajuns inca la varsta la care poate procesa personal informatia.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Ecumenismul | ancah | Despre Biserica Ortodoxa in general | 43 | 15.04.2014 21:26:13 |
ORTODOXIA SI ECUMENISMUL | cristir | Despre Biserica Ortodoxa in general | 563 | 08.07.2013 03:58:38 |
Ortodoxia și ecumenismul monoteist | doctor_faustus | Despre Biserica Ortodoxa in general | 2 | 04.10.2010 22:48:14 |
Ecumenismul | IonelaCristina | Biserica Ortodoxa si Massmedia | 10 | 03.04.2007 17:46:17 |
|