Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Biserica Romano-Catolica
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 04.02.2013, 11:06:45
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ioanna Vezi mesajul
Cred ca ati inteles la ce s-a referit initiatorul topicului, la aspectul acesta pe care l-ati recunoscut ca se practica in BRC, nu doar in BGC. Nu va spovediti de fiecare data cand va impartasiti. Daniel a avut dreptate.Inteleg ca se lasa la latitudinea credinciosului sa aleaga de cate ori vrea sa se impartaseasca intre doua spovezi, putand de altfel sa se spovedeasca o data pe an si sa se cuminice spatamanal, nu? Sau poate un om se spovedeste o data, iar apoi la sfarsitul vietii, insa se impartaseste de-a lungul vietii, tinand cont ca a existat o data cand s-a spovedit si considera ca n-a avut pacate pe care sa le marturiseasca.
1. In primul rand dumneavoasta impartasiti copiii pana la 7 ani fara spovada, cu toate ca poate injura, sau fura sau nu asculta de parinti, sau nu se roaga dimineata, seara, inainte-dupa masa, lucruri care sunt considerate pacate in Biserica Catolica... Deci, impartasiti FARA NICI UN FEL DE SPOVADA si nu inteleg cum de nu va analizati propriile reguli si, eventual, sa aruncati "anatema ereziei acesteia"
2. Catehismul Catolic este foarte clar in aceasta privinta: te poti impartasi fara spovada numai si numai daca ai facut pacate mici, lesne iertatoare. A spune ca te spovedesti la 7 ani dupa care te impartasesti toate viata, cum exagerat interpretati pe aici, este nu numai gresit, dar dovedeste rea credinta. Destul de multi sfinti catolici au recomandat spovada saptamanala si impartasirea zilnica.

Daca face bine Biserica Ortodoxa ca e foarte exigenta, nu stiu. EU sunt bucuroasa ca pot merge la biserica ori de cate ori pot, indiferent ca e sarbatoare sau nu, si de cele mai multe ori ma pot spovedi si impartasi, deoarece sunt preoti la spovada. Ca ortodocsii acuza aceasta practica a Bisericii Catolice este gresit, bineanteles. In primul rand ca, iata, copii care, poate, au pacate, se pot impartasi fara spovada, iar in al doi-lea rand pentru ca unii din Sfintii Parinti au fost de aceiasi parere, imparasirea deasa cu Trupul si Sangele Domnului este cea mai sigura si scurta cale spre sfintenie. Din cate imi amintesc eu sfantul Ioan Gura de Aur si sfantul Antonie cel Mare erau de aceasta parere.

Si nu in ultimul rand, cred esential este sa vedem daca prin exigenta sau lipsa ei (aparenta) la impartasirea cu Trupul si Sangele Domnului crestinul obisnuit are de castigat sau nu. Nu voi face analize daca e mai bine intr-un fel sau altul. Atata timp cat Sfintii Parinti au fost de acord cu aceasta practica (inclusiv in Sfanta Scriptura e mentionat ca crestinii "staruiau in frangerea painii") ce-mi pasa mie de analizele pline de ura (impanate cu "Domnul cu voi") ale lui Daniel Ortodox sau Catalin 2? Cine vrea sa vada rau va vedea rau chiar daca ar invia mortii.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 04.02.2013, 11:17:34
ioanna's Avatar
ioanna ioanna is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 20.07.2011
Locație: Cluj-Napoca
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.494
Implicit

Doamna Nutucutu, ce pacat mare poate comite un copil de pana la 7 ani? Credeti ca el constientizeaza gravitatea pacatului si-l considerati responsabil? Cand eram mica, preotul ne aduna pe toti copiii la un loc, asa tin minte, era un fel de "spovedanie comuna", nu individuala, spunea o rugaciune pentru toti. Dupa, cand se impartasea lumea, ne impartaseam si noi.

Last edited by ioanna; 04.02.2013 at 11:32:52.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 04.02.2013, 11:45:09
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ioanna Vezi mesajul
Doamna Nutucutu, ce pacat mare poate comite un copil de pana la 7 ani? Credeti ca el constientizeaza gravitatea pacatului si-l considerati responsabil? Inainte de a acuza de rea-credinta, vedeti mai bine ce spuneti d-voastra. Cand eram mica, preotul ne aduna pe toti copiii la un loc, asa tin minte, era un fel de "spovedanie comuna", nu individuala, spunea o rugaciune pentru toti. Dupa, cand se impartasea lumea, ne impartaseam si noi.
Doamna Ioana, eu nu sunt impotriva aceste practici. Din contra, o vad benefica, pentru ca asa cum un om este harnic daca parintii l-au obisnuit de mic sa munceasca, este responsabil daca parintii l-au invatat asta etc, tot asa cred ca viata in Hristos si in Biserica Lui se invata de mic. Insa mi se pare ca aveti dubla masura. Dumneavoastra acuzati Biserica Catolica ca ar impartasi fara nici un fel de impartasanie (lucru fals), cand dumneavoastra faceti acelasi lucru (e adevarat, la copiii de pana la 7 ani). Exact cum se presupune ca un copil nu poate comita pacte grave, tot asa ar trebui sa avem incredere si in credinciosii care incearca sa se impartaseasca zilnic si care se spovedesc o data pe saptamana, sau mai rar. Daca eu ma lupt cu o patima imi va fi mai usor sa ma lupt azi cu acea patima si sa o inving (pentru ca diseara ma voi impartasi), maine cu aceiasi patima (pentru ca maine seara ma voi impartasi) si asa mai departe. Cred ca-mi va fi mai greu sa ma lupt cu patima mea o saptamana, pana duminica viitoare, cand ma voi putea impartasi.

Dupa cum am mai spus, impartasirea deasa, chiar zilnica, e recomandata chiar unii din Sfintii Parinti.

Last edited by nutucutu; 04.02.2013 at 11:47:28.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 05.02.2013, 17:08:14
iana iana is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 22.04.2008
Locație: romania
Religia: Ortodox
Mesaje: 553
Implicit

Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Doamna Ioana, eu nu sunt impotriva aceste practici. Din contra, o vad benefica, pentru ca asa cum un om este harnic daca parintii l-au obisnuit de mic sa munceasca, este responsabil daca parintii l-au invatat asta etc, tot asa cred ca viata in Hristos si in Biserica Lui se invata de mic. Insa mi se pare ca aveti dubla masura. Dumneavoastra acuzati Biserica Catolica ca ar impartasi fara nici un fel de impartasanie (lucru fals), cand dumneavoastra faceti acelasi lucru (e adevarat, la copiii de pana la 7 ani). Exact cum se presupune ca un copil nu poate comita pacte grave, tot asa ar trebui sa avem incredere si in credinciosii care incearca sa se impartaseasca zilnic si care se spovedesc o data pe saptamana, sau mai rar. Daca eu ma lupt cu o patima imi va fi mai usor sa ma lupt azi cu acea patima si sa o inving (pentru ca diseara ma voi impartasi), maine cu aceiasi patima (pentru ca maine seara ma voi impartasi) si asa mai departe. Cred ca-mi va fi mai greu sa ma lupt cu patima mea o saptamana, pana duminica viitoare, cand ma voi putea impartasi.

Dupa cum am mai spus, impartasirea deasa, chiar zilnica, e recomandata chiar unii din Sfintii Parinti.
... atunci nu dv. aveti "dubla masura", unii cat mai des, copiii sub 7 ani deloc?
Reply With Quote
  #5  
Vechi 05.02.2013, 18:08:19
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de iana Vezi mesajul
... atunci nu dv. aveti "dubla masura", unii cat mai des, copiii sub 7 ani deloc?
Stimata Doamna: eu nu am dubla masura in acest caz deoarece nu acuz ortodocsii ca s-ar impartasi fara nici un fel de spovedanie in timp ce eu practic acest lucru.

Referitor la practica Bisericii Catolice/versus Biserica Ortodoxa: nu e treaba mea sa fac analize. Prin regulile pe care le impun, atat Biserica Catolica dar si cea Ortodoxa (cred eu) urmaresc o mai mare sfintire a crestinului obisnuit si in final mantuirea lui. Nu stiu cat de afectati spiritual sunt copiii care nu se impartasesc pana la 7 ani, sau cat de mult evolueaza spiritual copiii care se impartasesc fara sa constientizeze ceea ce fac, dar stiu ca sutele de mii de calugari si calugarite din Biserica Catolica care au datoria sa participe zilnic la Sfanta Liturghie, impartasindu-se zilnic, merg mai usor spre sfintirea proprie decat daca n-ar face-o. Si aceasta practica e buna si pentru crestinii obisnuiti. Multe mame care si-au invatat copiii sa mearga zilnic la Sfanta Liturghie au crescut de fapt adevarati sfinti, multi dintre ei recunoscuti chiar de Biserica.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 05.02.2013, 20:53:36
Miha-anca
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Nu stiu cat de afectati spiritual sunt copiii care nu se impartasesc pana la 7 ani, sau cat de mult evolueaza spiritual copiii care se impartasesc fara sa constientizeze ceea ce fac
Se intampla ca copii pana in 7 ani sa se imbolnaveasca si sa moara; sau sa moara ca urmare a unui accident. Si atunci ei mor fara sa fi primit Sf. Taina a Mirungerii. Si fara a se fi impartasit. Sunt cazuri mai rare, dar exista.
Reply With Quote
  #7  
Vechi 05.02.2013, 21:04:17
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Miha-anca Vezi mesajul
Se intampla ca copii pana in 7 ani sa se imbolnaveasca si sa moara; sau sa moara ca urmare a unui accident. Si atunci ei mor fara sa fi primit Sf. Taina a Mirungerii. Si fara a se fi impartasit. Sunt cazuri mai rare, dar exista.
Bineanteles ca exista. Dar ne bazam pe ceea ce ne-a spus Mantuitorul nostru:
Marcu 16.16
16. Cel ce va crede și se va boteza se va mântui; iar cel ce nu va crede se va osândi.

Copiii catolici sunt botezati, iar daca au norocul sa traiasca intr-o familie crestina, urmeaza viata de credinta a parintilor. Merg la biserica in fiecare duminica, merg la procesiunile organizate de biserica, canta in cor etc. Invata credinta de mici, iar botezul impreuna cu credinta le sunt suficiente pentru mantuire, pentru ca asa ne-a spus Mantuitorul nostru.

Last edited by nutucutu; 05.02.2013 at 21:06:27.
Reply With Quote
  #8  
Vechi 05.02.2013, 18:19:10
Daniel_Ortodox Daniel_Ortodox is offline
Banned
 
Data înregistrării: 02.01.2013
Locație: pămîntul omenirii căzute
Religia: Ortodox
Mesaje: 428
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru Daniel_Ortodox
Implicit

Doamne ajută.

Minunat apărați Adevărul, iubitori de Hristos, frați creștini (ortodocși).

Nu pe mine, nu ceea ce am scris eu trebuie să apărați, ci Adevărul. Dreapta Credință Creștină, Ortodoxă, cea Una.

Bucurați-vă. Fericiți sunteți voi, care mărturisiți Adevărul. Și de trei ori fericiți sunteți voi, dacă pentru mărturisirea Adevărului, sunteți prigoniți și urâți. Plata voastră multă este în Ceruri. Slavă lui Dumnezeu Treime.
Să ne ajute Dumnezeu să continuăm, să iubim pe Domnul și pe oameni, așa cum și El ne iubește pe noi, nelipsindindu-ne nici un o clipă a vieții voastre de iubirea pentru El și pentru oameni. Pentru toată făptura lui Dumnezeu.

Cu iubire să mustrăm mereu, chiar dacă suntem socotiți de rea credință și să apărăm și să mărturisim chiar și cu viața și sângele nostru. Și să luăm și biciul de este nevoie și să scoatem afară pe bișnițarii din Sfintele Biserici a Dumnezeului Treime, cum a făcut și Hristos. Asta ne face de rea credință? Nicidecum. Asta ne diminuează cumva iubirea cu care îi iubim pe acei bișnițari? Nicidecum. Oare când tata sau mama unui copil îi mai dă câte o palmă la fund, copilului lor, și el începe să plângă, îi face pe ei de rea credință? Nicidecum. Cum nici Hristos nu a fost de rea credință când a făcut asta.
Există mânia sfântă, cu discernământ, de care mi-a spus duhovnicul înainte să o decopăr în Scrierile Sfinților Părinți, care, de exemplu, dacă vedem un petrecăreț suit cu picioarele pe Sfânta Masă a Sfântului Altar, stăm să-i mai explicăm că e păcat și de ce e păcat? Nu, îl apucăm de unde se poate și îl ducem afară din Biserică de urgență. Iar dacă sunt prea mulți, luăm biciul. Și da! Plini de iubirea lui Hristos care și-a dat viața și pentru acei bișnițari pe care cu biciul în mână ia scos afară, la fel și noi, plini de iubire, îi invităm afară, cu vorba bună dacă înțeleg sau folosind biciul. Asta înseamnă că suntem de rea credință? Niciodată, nicidecum, sub nici o formă. Căci a doua zi, acei petrecăreți de exemplu, pot veni să ceară ajutor Bisericii pe care au pângărito cu o zi înainte și ei vor primi cu adevărat, ajutorul de care nevoie, de la preotul lui Hristos, care trebuie să fie plin de toată iubirea, pentru toată făptura omenească, în orice clipă a vieții lui. Iată, înțelegeți.

Adevărul trebuie mărturisit cu Iubire și mustrare, nu împotriva oamenilor, căci Biserica lui Hristos, nu osândește oamenii, ci păcatul, adică ereziile în care se află. Am mai explicat și mai explic. Anatemele date pentru ereziile romano-catolice, au fost date cu mult înainte de a le da eu. Ce am făcut eu, este să le amintesc. Cu iubire. Da! Nu cu rea-credință. Niciodată. Pentru că vă iubesc, pe voi ereticii, pe toți. Așa să-mi ajute Dumnezeu precum spun Adevărul. Mi-aș da și viața pentru voi. Da. Pentru eretici, schismatici și apostați. Pentru oricine. În orice moment. Nu mă poate bucura lacrima nici unui om. Și pe nici un creștin cu adevărat, care urmează pe Hristos, nu îl poate bucura nici o lacrimă a nimănui.

"Un Domn, o credință, un botez." Efeseni 4, 4. Adevărul care este Unul. Domnul care este Unul. Dreapta Credință, care este Una și nicidecum nu sunt două. Și niciodată nu vor fi două drepte credințe. Ci Una. Și nici doi hristoși. Și nici două botezuri creștine. Ci Una, Dreapta Credință, care de sute de ani se numește Ortodoxă. Dreaptă a fost, dintru început. Este și va rămâne. Slujitoare lui Hristos Domnul. Unul. Niciodată nu pot fi două botezuri valabile. De aceea Biserica Creștină cea Una, Ortodoxă, nu recunoaște nici un alt botez decât pe cel ortodox. Adevăratul și Unicul botez creștin. Ce să recunoască altceva, căci altundeva nu există în numele Tatălui al Fiului și al Sfântului Duh. Căci Treimea Sfântă nu este în două biserici care o mărturisesc diferit. Căci una minte și Una spune Adevărul. Deci nu are ce să recunoască, căci e neadevăr. Bucurați-vă, minunaților, iată voi, vă aflați în ea, în Dreapta Credință Creștină, Ortodoxă, cea Una.

Și NICIODATĂ, să nu încetăm să apărăm Adevărul-Iubire, chiar de-am fi și singurii ortodocși rămași pe pământ, precum a fost Sfântul Maxim Mărturisitorul, înainte de Sfântul Sinodul al patrulea ecumenic a toată creștinătatea, să continuăm să apărăm și să mărturisim Adevărul. Care e Unul! Ortodox! Biblic. Originar. Unicul Adevăr Apostolic, Dumnezeiesc. Unica Biserică care are harul Duhului Sfânt. Unicul loc în care Hristos ne dăruiește Sfintele Taine ale Sale, prin Trupul și Sângele Său. Unicul loc unde poți deveni Sfânt. Biserica Creștină, numită și Ortodoxă. Unica Biserică care are și dăruiește Sfintele Taine, cele 7. Doar aici este Duhul Sfânt. Nu sunt mai multe duhuri sfinte. Decât diavoli. Nu sunt mai mulți hristoși, decât hristoși mincinoși diavoli, în toate celelalte locuri ce se numesc biserici creștine, ele se închină hristoșilor diavoli! Da! Anatema sunt ele toate. Toată minciuna care la ei este și nu în Adevărul Creștin. Ortodox. Încă cu mult înaintea mea, care doar amintesc de anatemele date, a fost Duhul Sfânt Dumnezeu, care ne-a spus: "Dar chiar dacă noi sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o - să fie anatema! Precum v-am spus mai înainte, și acum vă spun iarăși: Dacă vă propovăduiește cineva altceva decât ați primit - să fie anatema!" Galateni 1, 8-9.
Cu adevărat Anatema să fie tuturor ereziilor pământului care ne vestesc nouă altă Evanghelie decât cea care am primito. Amin. Iar asta o spun pentru că mult iubesc și sufăr pentru oamenii care sunt în neadevăr. Să-mi fie spre smerenie, că nimic nu am, nevrednicul de mine, toate de la Hristos.

La fel ca sfântul Maxim să mărturisim, care a îndemnat să scuipe din gurile lor Împărtășania ereticilor monofiziți, că nu e adevărată, e moarte și chin și suferință sufletului și trupului. Iar ereticii, l-au pus în pușcărie. Și el continua să scrie și să predice Adevărul. Și apoi i-au tăiat limba să nu mai poată vorbi și mâna dreaptă să nu mai poată scrie și să nu mai poată binecuvânta. Cu rugăciunile lui să ne întărim și noi, nevrednicii, să apărăm Adevărul și Iubirea, care sunt mai presus de însăși viața noastră.

Continuați, iubitori de Hristos. Să vă dea Dumnezeu cuvânt cu putere multă, și, nelipsiți de Iubire, să mustrați temeliile ereziilor și necredinței vrăjmașilor văzuți și nevăzuți ai lui Hristos și ai omului, acum și în veacurile ce vor urma. Amin.

Hristos a înviat!

Last edited by Daniel_Ortodox; 05.02.2013 at 19:01:36.
Reply With Quote
  #9  
Vechi 04.02.2013, 22:05:33
catalin2 catalin2 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 26.12.2007
Locație: Brasov
Religia: Ortodox
Mesaje: 9.706
Implicit

Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Atata timp cat Sfintii Parinti au fost de acord cu aceasta practica (inclusiv in Sfanta Scriptura e mentionat ca crestinii "staruiau in frangerea painii") ce-mi pasa mie de analizele pline de ura (impanate cu "Domnul cu voi") ale lui Daniel Ortodox sau Catalin 2? Cine vrea sa vada rau va vedea rau chiar daca ar invia mortii.
Deloc nu sunt pline de ura nici ale mele si presupun ca nici ale lui Daniel. E o conceptie derivata din ecumenism, adica daca cineva critica invataturile dintr-un cult inseaman ca uraste. Total fals, mai ales in cazul ortodoxiei inseamna adevarul. De exemplu dvs. cand spuneti Crezul inseamna ca urati pe ortodocsi pentru ca spuneti cu Filioque. Invatatura modernista spune ca toate sunt adevarate in felul lor, nu sunt diferente. Adica, mai explicit, cineva spune ca leul are patru picioare, dar ca are si cinci picioare, cam la fel de absurda este teoria modernista.
Cum am mai spus, discutie pornise de la ce considera ortodocsii, nu neaparat daca e bine la noi sau la catolici. Sper ca s-a clarificat ca in aceasta privinta sunt deosebiri intre ortodocsi si catolici, nu e o minciuna cum afirma userul catolic.
Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Va rog sa va clarificati: fie le interziceti copiilor pana la 7 ani sa se mai impartaseasca fara spovada, fie sa acceptati ca impartasania fara NICI UN FEL DE SPOVADA e posibila in Biserica Ortodoxa (nu si in cea Catolica).
V-am clarificat in mesajul anterior, nu stiu ce nu ati inteles. Copii se spovedesc doar de la sapte ani pentru ca pana atunci se considera ca sunt puri, nu au pacate (neavand nici discernamantul format). Noi tocmai de aceea ne spovedim, pentru ca facem pacate. Neoprotestantii cred ca sunt sfinti si nu au pacate.
In fraza respectiva "fără nici un fel de spovedanie" v-am spus ca se intelege la fel si daca atunci cand va impartasiti nu va spovediti, nu inseamna ca nu se spovedesc niciodata. Daca in acea data nu va spovediti se poate spune "fără nici un fel de spovedanie", e o afirmatie corecta. Toata discutia pe tema asta a fost doar o pierdere de timp, legata doar de intelesul unei fraze.
Reply With Quote
  #10  
Vechi 05.02.2013, 08:50:30
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de catalin2 Vezi mesajul
Deloc nu sunt pline de ura nici ale mele si presupun ca nici ale lui Daniel. E o conceptie derivata din ecumenism, adica daca cineva critica invataturile dintr-un cult inseaman ca uraste. Total fals, mai ales in cazul ortodoxiei inseamna adevarul. De exemplu dvs. cand spuneti Crezul inseamna ca urati pe ortodocsi pentru ca spuneti cu Filioque. Invatatura modernista spune ca toate sunt adevarate in felul lor, nu sunt diferente. Adica, mai explicit, cineva spune ca leul are patru picioare, dar ca are si cinci picioare, cam la fel de absurda este teoria modernista.
Cum am mai spus, discutie pornise de la ce considera ortodocsii, nu neaparat daca e bine la noi sau la catolici. Sper ca s-a clarificat ca in aceasta privinta sunt deosebiri intre ortodocsi si catolici, nu e o minciuna cum afirma userul catolic. .
Faceti ce faceti si ajungeti la ecumenism; "anatema ereziei acesteia" cand "erezia" e o minciuna nu mi se pare deloc un mesaj plin de dragoste.
Citat:
În prealabil postat de catalin2 Vezi mesajul
V-am clarificat in mesajul anterior, nu stiu ce nu ati inteles. Copii se spovedesc doar de la sapte ani pentru ca pana atunci se considera ca sunt puri, nu au pacate (neavand nici discernamantul format). Noi tocmai de aceea ne spovedim, pentru ca facem pacate. Neoprotestantii cred ca sunt sfinti si nu au pacate...
Nu vreau sa despic firul in 4 cu ce ati clarificat sau nu, pentru ca, imi pare rau ca o spun, clarificarile dumneavoastra sunt ca cele ale lui osutafaraunu. Au o singura logica: aceea de a arata cat de rea si rai sunt Biserica Catolica si catolicii. Cum acest lucru e fals, evident ca sunt o gramada de inadvertente si explicatii trase de par in postarile dumneavoastra.. Atata vreme cat Domnul nostru Isus Hristos nu a lasat nici un mesaj clar in privinta spovezii/Sfintei Impartasanii, cat Sfintii Parinti si primii crestini practicau participarea zilnica la Sfanta Liturghie si impartasirea zilnica, regula Bisericii Catolice e corecta, oricate anateme pline de dragoste ar arunca unii.
Reply With Quote
Răspunde

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Ereziile yoghiste ale Maicii Siluana mihailt Biserica Ortodoxa Romana 54 05.03.2014 22:17:15
Francmasoneria CONDAMNATĂ de Biserica Romano-Catolică Decebal Biserica Romano-Catolica 1 18.08.2012 15:36:50
Casatoria intre o ortodoxa si un romano-catolic oana_dinisoni Biserica Romano-Catolica 34 21.04.2011 01:18:17
Imperiul Romano-Bulgar sovidiu Generalitati 3 13.12.2006 16:14:03