![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#171
|
|||
|
|||
![]()
Hai să vă spun cum sunt zilele în cer și pe pământ:
Zilele săptămânii sunt împărțite în 3 fiecare zi, iar Duminica e din trei zile ca una și se ține de sâmbătă de la apusul soarelui până luni în răsăritul soarelui deci într-o unică zi sfântă avem 3 zile componente. Cum fiecare zi are 24 de ore, excepție făcând Duminica pentru că ea are aproximativ între 35 - 40 de ore funcție de răsărit și apus de soare, rezultă că fiecare zi are 3 micro-zile de 8 ore fiecare cu excepția zilei de luni și vineri care au numai 2 micro-zile. Deci vom obține astfel noua rânduială cerească pe pământ cam așa: Duminica (între 35 de ore și 40 de ore) Luni 1 - de pe la 7 până la 15 (sau de pe la 8 la 16, poate fi și de la 6 la 14 sau de la 5 la 13... ) Luni 2 - de pe la 15 până la 23 (sau de la 16 la 24 sau cum ne trezim mai repede) Marți 1 - 8 ore de unde ai rămas, Marți 2 - tot așa, Marți 3 - tot așa mai departe, Miercuri 1 - 8 ore Miercuri 2 - 8 ore Miercuri 3 - 8 ore Joi 1 - 8 ore Joi 2 - 8 ore Joi 3 - 8 ore Vineri 1 - 8 ore Vineri 2 - 8 ore Vineri 3 - 8 ore Sâmbătă 1 - 8 ore Sâmbătă 2 - 8 ore Duminica (trei în unu, aproximativ între 35 și 40 de ore după cum e răsăritul și apusul și după cum reușești să te trezești dimineața) Deci asta este și la rânduiala asta ar trebui să ne străduim ca să o păzim și în funcție de ea să ne potrivim cu cerul și cu lucrările pe care le avem de făcut. Și așa vom avea o ordine în minte a timpului, căci ne-am fixat ceasul vieții după cer pe pământ, după Har și dar și lucrare. Last edited by vsovivi; 19.09.2011 at 16:22:03. |
#172
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Iată deci că nu te-am mințit absolut deloc, ci era de sus de la Dumnezeu această dezvăluire a Raiului primordial... adică locul unde a sădit Dumnezeu pomi și a făcut un Rai în Eden pentru Adam și Eva... și se scrie cu un singur d chiar dacă toate lucrurile au un echivalent față de centrul cubului nevăzut, că de aia am scris Edden ca să subliniez ce a vrut Domnul să spună când l-a numit pe vechiul Avram: Avraam, și pe Serai femeia lui, Sarra, și acolo era vorba de înțelepciunea cea veșnică. Last edited by vsovivi; 05.10.2011 at 09:51:20. |
#173
|
|||
|
|||
![]()
Păi dacă 'tela' înseamnă coastă, grindă, atunci poate că ne luminăm ca Adam pricepând ce a vrut să zică Iisus că mai înainte de a scoate singur aproapelui paiul din ochi ar trebui să ne scoatem noi înșine sau cu ajutor de sus mai întâi bârna din ochiul cel drept ca să vedem deslușit paiul dacă chiar există... făcând referire la popul de lemn care ținea cortul mărturiei.
Noi ne uităm mereu cu părere de rău la femei că cică știm că ea e construită din grinda noastră prin inmulțirea oaselor și acoperirea lor cu carne și facem scandal altora pentru prețul ei dar casa proprie nu ne este în rânduială, și dăm lecții... păi dacă ne-a furat somnul slavei deșarte, somnul cel greu prin Adam atunci ce ne mai tot dăm victime vrednice că cică ne-a părăsit Eva trupul nostru cel 'curat' și că acuma umblă pe la pomul cunoașterii... și a răului de o vede toată gLumea? Iată deci că a ascultat sofistul Adam cu îngerul lui căzut de Eva și când să dea ei socoteală de ce au făcut susține ascuns printre tufe ca să-l acuze pe Dumnezeu că e gol că cică nu a luat el din pom ci aia pe care i-a dat-o i-a dat lui și el doar a mâncat ce i-a dat Eva, deci el e sfințișor păcătos fără greșală... el n-a luat, n-a furat ci femeia i-a dat și el doar n-a băgat de seamă, n-a fost atent... n-a știut ce mâncă, n-a priceput... și apoi dacă a mâncat... ce mai conta apoi dacă au tot mâncat până au golit de tot pomul, ce conta că au păpat toate roadele interzise, păi aveau și scuza că cică erau bune la gust și li se deschideau ochii... păi spre ce li se deschidea lor ochii lor mereu mâncând? Ce vedeau ei de nu se mai puteau opri din halit? Păi se vedeau tot mai goi și mai goi și asta le făcea plăcere mai mare ca desfătările Raiului... deci e clar, musai Domnul era de vină, că asta au reușit ei să priceapă și asta i-au și reproșat ascuns prin tufe și bosscheți: Doamne de ce ne-ai făcut goi?.. E rău... deci ești rău Doamne. Și ce poți să le mai zici? ''Nu cumva ați mâncat din pomul din care v-am poruncit și sfătuit ca să nu mâncați?'' Și e vorba de os, adică de 'os din oasele mele și carne din carnea mea', deci ea era făcută din coasta bărbatului ca să stea împotriva păcatelor, împotriva ispitelor și așa să-i fie omului de ajutor și să nu fie singur, singur în Dumnezeu pus la păzit și lucrat Raiul desfătărilor... Deci bârna asta din ochi a credinciosului, a dreptului e chiar pofta de lăcomia stăpânirii plăcerilor deșarte prin a le sluji lor în lepădare de Dumnezeu, cu dreptate... că doar nu bârna auzea mărturia și călcările poruncilor ci Duhul lui Dumnezeu îi vedea și-i întreba ce li s-a întâmplat lor. Însă omul din idolizarea exagerată a bârnei a devenit un hulitor de Dumnezeu și de aia se vor mira foarte când vor vedea cum bolovanul de pe valea Iordanului lepădat de zidari va ajunge în capul unghiului și va vorbi, va mărturisi Adevărul... adică Iisus se va duce la Tatăl căci asta ne este nouă de folos... ca să se ducă El la Tatăl. N-ai cum să pricepi dacă te atingi până ce nu s-a suit. Măcar de ar învăța omul lui Dumnezeu cum să se scoale după ce se trezește... din moarte, căci omul e gol de credință. Last edited by vsovivi; 02.11.2011 at 13:09:50. |
#174
|
|||
|
|||
![]()
Este un singur Bărbat: Hristos întru Dumnezeu și întru sfinți: Abel, Enoh, Noe, Avraam și Isaac, Iacob și Moise, Ilie, Iov, Daniel, frații Macabei, Iosif și Zaharia, Ioan și Iisus întru toți ucenicii Săi. Nu există alt bărbat afară de Cuvântul lui Dumnezeu.
Cine vrea să fie bărbat e bine să se asemene Lui. Femeie este doar iubita lui Noe, apoi Sarra, Rebeca, Lia și Rașela, Tamara și femeia etiopiancă și Rut, Susana și Iudita, Ana și Elisabeta și preasfânta și pururea fecioară Maria, Maria Magdalena, Maria Egipteanca, sf. Eupraxia și sf. Verginica și toate celelate ucenițe ale sfinților. Cine vrea să fie femeie e bine să se asemene lor. Acuma să vedem care este taina sfântă a căsătoriei: Taina căsătoriei dintre oameni este comuniunea clipei veșnice dintre bărbat și femeie întru Dumnezeu. Logodna apare la orice vârstă chiar în ziua, când biunivoc se consimte acceptarea dorinței de comuniune veșnică prin cuvinte sau fără cuvinte între cel puțin doi oameni ce se plac și ea apare din dragoste sau în speranța dragostei întru împlinirea și desăvârșirea înțelepciunii ei întru Dumnezeu în veșnicie. După ce perioada de logodnă se sfârșește prin venirea în mod liber la Lumină a acestei relații liber consimțite, adică ei discută liber și cinstit unul cu altul în ceea ce-i privește, deci când cei doi acceptă să se permanentizeze relația lor se poate considera că ei s-au alipit unul de altul și ceea ce a unit Dumnezeu omul este dator să nu despartă! Deci sunt gata căsătoriți înaintea lui Dumnezeu Cel văzut și nevăzut Carele pe toate le vede și le știe fără ca să aibă nevoie să-i spună Lui cineva, căci n-are Domnul nevoie de martori sau nași. Partenerii și unirea lor și conviețuirea lor tainică este deci binecuvântată deja din pricina poruncii lui Dumnezeu rostită asupra lui Adam și apoi a lui Noe și din pricina dragostei lor și a dorinței lor de comuniune, deoarece comuniunea înseamnă veșnicie iar fericirea veșnică înseamnă Dumnezeu. Ceremonia religioasă la orice biserică sau casă sau oriunde sau la ofițerul stării civile nu este o taină propriuzisă ci este doar o oficializare a căsătoriei pentru ca și ceilalți oameni să știe public despre relația lor. Deci nu este necesară ceremonia religioasă a căsătoriei căci nu asta este taina dar ea poate fi făcută de către cei ce doresc cu martori și nași sau fără, cu public sau cu un număr minim de apropiați. Cei ce neagă sau reneagă pe Dumnezeu, cei ce nu cunosc pe Dumnezeu, nu-i interesează, nu vor să știe sau să creadă, sau se unesc alipindu-se unul de altul fără să ia în serios pe Dumnezeu, deci dacă nu ajung la lumină și nu discută liber și cinstit unul cu celălalt, ei prin acest mod de alipire nu se logodesc și nu sunt căsătoriți cu adevărat chiar dacă își formează o comuniune existențială, sufletească, de scurtă sau lungă durată, chiar iubindu-se unul pe altul, ci ei rămân doar la raportul biunivoc de colegialitate, de prietenie, de iubire prietenească și care nu implică veșnicia comună dar această stare a lor se poate permanentiza. Practic o relația de acest tip este un fel de logodnă prelungită sau de prietenie veșnică în care se amână la nesfârșit plinirea și veșnicia fericită a iubirii. O comuniune sau o dragoste de acest tip nu se poate condamna din pricina amânării ci se poate răbda de către cei din jur întru nădejdea, în speranța că cei doi vor primi lumina credinței, spre înveșnicirea relației lor, cândva întru Dumnezeu. Cine condamnă pe aceștia (păgâni, concubini, prieteni, colegi, parteneri, frați și sore...) pe el însuși se condamnă căci așa se va merge până la judecată. Pentru cei hotărâți și care se consideră căsătoriți înaintea lui Dumnezeu, fie că au făcut sau n-au făcut ceremonia religioasă oricare ar fi ea și deci s-au acceptat să conviețuiască liber și cinstit împreună și să se înveșniceze întru Dumnezeu prin cuvinte sau fără cuvinte, și se iubesc sau nădăjduiesc și speră că se vor iubi cândva și cred ei că așa vor să trăiască pe maideparte, deci sunt alipiți unul de altul, Dumnezeu consideră că ei sunt deja întru taina căsătoriei fie că au avut ceremonie religioasă cu jurăminte fie că nu, căci comuniunea lor dreaptă întru Dumnezeu este ca una cu jurămintele nerostite, deci ei sunt considerați întru sfânta taină a căsătoriei fie că au avut martori sau nași fie că nu i-a știut pe ei nimeni afară de Dumnezeu căci Dumnezeu nu a creat și nu a dat ceremonii speciale ci la nunta Mielului, aia care va să fie, se va intra numai cu haina nefățărniciei și curăției, haina credinței. Cum se va consuma această taină până atunci? Taina aceasta a căsătoriei dintre Bărbat și Femeie se consumă în ''patul conjugal'' spre iubire comună de Dumnezeu și a unuia pentru celălalt și nu spre aducerea pe lume a copiiilor însă sunt interzise orice mijloace de stopare a apariției copiilor, orice tipuri de anticoncepționale sunt interzise inclusiv prezervativele sau malahiile exterioare sau interioare urmate de spălări anticoncepționale. În cazul în care vor apare însărcinările, ambii parteneri, ambii părinți trebuie să-și asume riscul morții lor spre viața copiilor existenți și a celor ce mai vin de la prima clipă și până la sfârșit, deci trebuie să-și ducă crucea aceasta foarte grea cu credință și fidelitate. Sunt interzise avorturile indiferent de motiv dacă sarcina a apărut întru această taină, iar sarcinile extrauterine trebuiesc mutate dacă e posibil în uter. Mai bine să moară mama și să rămână copilul cu tata și ceilalți copii decât să se facă avort. Nu vă gândiți doar la viața ce se vede, la cele vremelnice. Deci e asumarea morții și greutăților de către ambii părinți. Și cine nu vrea să fie obligat să moară și să păzească raiul până la sfârșit atunci să nu se alipească. Iar a-i umple femeii brațele de copii este urâciune înaintea lui Dumnezeu. Practic această taină se experiază și cu trupul în timpul perioadelor rânduite, adică în cele 4 zile în care e permisă alipirea trupească: Marți, Joi, Sâmbătă dimineața de la răsăritul soarelui până seara și Duminică seara după ce apune soarele până la răsăritul soarelui zilei de Luni. Ea constă fizic prin alipirea și comuniunea goliciunilor partenerilor când ei stau așezați culcat pe o pătură sau pe un cearșaf curat goi acoperindu-se peste cu o pătură sau cu un cearșaf curat pe care se poate pune o plapumă sau dună. Nu este alt scop pentru asta decât iubirea curată întru Dumnezeu. Comuniunea de goliciuni se acoperă de ochii copiilor sau a oricărui străin, și la ea iau parte doar cei uniți prin taina aceasta sfântă. Nu se caută plăcerile, nu se caută copierea altora, nu se caută împlinirea unor programări închipuite, nu se caută potrivirea organelor, potrivirea închipuirilor, vindecarea bolilor, prelungirea sau scurtarea vieții, prelungirea sau scurtarea desfătărilor ci această taină este pentru adormirea comună, pentru ținerea în brațe a celor căsătoriți de către Dumnezeu, pentru alipirea lor întru iubire și pentru a se ține și simți unul în brațele celuilalt. Scurgerile fluidelor dacă apar nu trebuiesc oprite, și nici nu trebuie căutată pofta sau grozăvia de a apare scurgerile căci ele practic spurcă patul conjugal, dar nu trebuiesc nici oprite ci ele se vor spăla de pe trup și de pe patul conjugal dacă apar la sfârșitul consumării tainei. Dacă se umblă prin casă goi, trebuie foarte mare atenție la scurgeri și la posibilii ochi care te văd pentru a-i feri de scârbe și curiozități căci este scris că: ''Israele, adună-ți și strânge-ți spurcăciunile din tabără și îngroapă-le afară din tabără în pământ cu lopata ca nu cumva să ți le vadă Domnul și să se scârbească de tine.'' În celelalte zile: Luni, Miercuri, Vineri, Sâmbătă seara și Duminică dimineața, creștinul sau omul credincios se poate dedica sufletește lui Dumnezeu căci dacă am făcut baia botezului și a lacrimilor atunci nu mă voi alipi iarăși de desfrânată. Atenționare: Nu este obligatoriu ca omul să aibă o singură soție sau ea un singur soț, ci sunt libere căsătoriile întru Dumnezeu de orice sex, în orice număr, chiar în grupuri, pornindu-se de la modelul perfect al logodirii Mielului cu Femeia Sa care s-a pregătit și care este Biserica Universală a lui Dumnezeu... așa fel încât să nu apară sminteala. Sminteala constă în călcarea celei mai mari porunci și în lepădarea celei mai mici sau în învârtoșarea cu fățărnicie a lor întru pseudoștiința hoților. Amin, așa să ne ajute Dumnezeu. ... ![]() .. ![]() ![]() Last edited by vsovivi; 22.11.2011 at 11:12:31. |
#175
|
|||
|
|||
![]()
Acestea fiind scrise despre taina sfântă a cununiei, nu ne rămâne decât veselia și durerea și întristerea și apoi speranța... că ea va rămâne fără pată până la sfârșit ca să poți auzi de la stăpânul inelului veșnic: ''Hai intră slugă bună și vrednică întru bucuria Stăpânului tău prin porți căci puține ți-au fost încredințate și multe roade înmulțite și păzite ai adus sus, hai intră''... la nunta cea veșnică a Mielului cu femeia Sa întru fericirea Tatălui și a Miacii, hai intră și moștenește cele pregătite vouă încă de la întemeirea lumii... și cântă-ți bucuria la masa Împăratului și Împărătesei.
![]() ![]() Last edited by vsovivi; 22.11.2011 at 15:13:55. |
#176
|
|||
|
|||
![]()
Gata, facultatea-i gata, și începe vremea colinzilor, dar creștini-s închiși în case și mâncă din farfurie și se vaită bând din pahar... că cică ceaușescu n-a murit.
...Păi chiar că n-a murit, sau oare ar primi astăzi cineva dintre creștini o fată ca să nască la el acasă? Nimeni nu ar deschide nici măcar beciul nici acum după atâția ani. Ea se plimba prin Viflaiem și nimeni nu-I deschidea... nimeni absolut. Last edited by vsovivi; 22.11.2011 at 16:14:48. |
#177
|
|||
|
|||
![]()
Pe toți creștinii îi invităm la un scurt program de colinde... românești:
Dar să facem mai înainte o scurtă introducere... ca să ne circumînscriem pe linia înaintașilor... și apoi să ajungem în zilele noastre ca să ne bucurăm. Iată ceea ce v-am promis: un colind pentru mama și unul pentru tata... și încă unul cu fata lu' tata... care-l așteptă în noapte, plină de emoție, pe Moșu... dacă scapă săracu... de șoareci și de rațe. Deci iată colindul... și muza, chitaristul și cheala și corul... ...și cam atât. Last edited by vsovivi; 14.12.2011 at 17:07:22. |
#178
|
|||
|
|||
![]()
Mesaj naiv și credul de la un balon, de la mine, către toate bisericile creștine din toate mările:
Mă uit la voi și văd că unii sunteți mai perfecți ca alții și fiecare în parte sunteți tot așa de perfecți ca Domnul... sunteți complet desăvârșiți... doar că..nu ascultați..de Dumnezeu, în rest sunteți perfecți cu toții, nu vă lipsește absolut nimic... ...nici măcar Cuvântul lui Dumnezeu... ...de la Pucioasa. Last edited by vsovivi; 27.01.2012 at 16:34:10. |
#179
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#180
|
|||
|
|||
![]()
Nu mă iau după ceas... chiar dacă dau cu nasus de ceasuri peste tot.
|
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre Post in Biserica universala | achimovjan | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 9 | 06.05.2010 14:53:11 |
Care e adevarat Biserica Crestina?Ne arata istoria aceasta | mihailt | Generalitati | 15 | 09.12.2009 15:00:47 |
BISERICA UNIVERSALA | mara2008 | Generalitati | 8 | 06.08.2008 06:07:57 |
|