Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 15.11.2010, 11:25:58
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de camy_d Vezi mesajul
Eu n-am primit nimic, dar ce-l mai bine nu este să te enervezi ci să-i ignori, iar dacă ai ocazia să-i aduci pe drumul cel bun.
Păi ei sunt drumul cel Bun, ''Eu sunt Calea, Adevărul și Viața''... și Domnul a făcut să ai ocazia să știi cum să mergi pe acest drum, privind în scriptură și la poporul Său de slujitori și de sfinți trăitori... și așa, imitând, înveți să mergi și tu pe drumul spre Cer Nou și Pământ Nou, ca să ajungi în Impărăție.

Deci nu e suficient să nu te enervezi pe nemulțumiții și revoltații și mincionșii care vă sfătuiesc pe voi ca să dezinformați și să amăgiți ci trebuie și pe voi înșivă să vă ignorați... căci e clar că sunteți complet păcăliți de păcălicii gLumii nemiștiind voi care e defapt Calea ortodoxă.

Păi voi pe toți filmații îi credeți?

Nu mai credeți filmații minteresați de poftele lor cele rele: măscăricii zdrăngănici, actori, cântăreți, fotbaliști, sportivi, politicieni, știriști, revoltații contrioversați tolkșockiști contrazicători, științificii explicaționiști ai deșerților de rahate turcești, averații bogătani afaceriști, speculatorii bancheri și pe toți parveniții chiulangii, nu pe trăitorii ăștia ai spurcăciunilor... căci ăștia toți sunt foarte spurcați chiar dacă apar spălați și bine îmbrăcați pe TV... ci voi urmați pe sfinți! Pe sfinții lui Dumnezeu!

Și nu v-am mai zis că oricât scrieți și răstălmăciți vă crede dracool?

Și apoi placa stricată:
Citat:
În prealabil postat de vsovivi
Hai să-ți spun și eu ceva despre venire:

Până la venirea Domnului care vine mereu pentru cei cuminți ar trebui să-ți vie și ție mintea la cap ca să nu-ți mai faci de cap cu atâta ușurătate venindu-ți tot felul de idei căpiate... și mascate de la surorile surogate... surorile sulimenizate ale dragostei curate... firește, că așa nu se mai poate.

Și apoi placa: ''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!'' și cu cât li se spunea, ele mai tare nu credea și se întrecea ca să se muncească, era ca un fel de programare ce se autoprograma ca să rămână ele așa cum au fost programate până la sfârșit... -ul lor, al programelor programate... spre slava și puterea dragostei... curate. Și așa e de greu ca să ajungi la ea când ea nu mai crede fiindcă nu mai vrea... să cânte... așa... iar noi până atunci ce să facem?.. om tot aștepta dansând și cântând cam așa... ceva... că cineștie ce anume o ar pute-o schimba, din bună în rea, pardon viceversa.
Deci uite, ca să pricepeți unde vă aflați, cântați cam așa... și poate o să vi se lumineze ceva în mințica voastră amărâtă!

Last edited by vsovivi; 15.11.2010 at 11:45:20.
  #2  
Vechi 15.11.2010, 12:02:43
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Sau dacă tot nu reușiți un mic gând curat, un sentiment drept și nobil, atunci mai încercați să aveți o revelație cu asta și apoi cu asta și poate o să reușiți ca să nu mai consumați atâta cafia... distrugătoare de Iisuflet...

Nu e oare atât de trist și de păcat de voi?.. sărmanii amăgiți de șarpele viclean și rău. Poate că totuși vi se înseninează mintea privind la o chelie.

Sau poate voi nu sunteți decât trupuri... și atunci se explică... toate pofturile, softurile, mofturile voastre cusute cu ață albă, nu din aia subțire ci cu camila aia cât parâma marinărească.

Last edited by vsovivi; 15.11.2010 at 12:48:12.
  #3  
Vechi 15.11.2010, 12:52:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVIII)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVIII)

“Domnul” Pucioasei a venit ca să bată și să I se deschidă de către om; a venit să-i adune pe adepții pucioși în același staul în care se lucrează înfățișarea cea nouă a omului, cea după adevăr; a venit ca să fie mângâiat în dureri întru venirea Lui de către poporul ales, “poporul pucios”; a venit ca “poporul pucios” să ofteze cu dor după venirea care va să vină; a venit ca “poporul pucios” să se ușureze de așteptarea lui după venirea care tot vine dar întârzie să vină:

“Fiilor, am grăit cu omul. Am ieșit în întâmpinarea omului. I-am adus aminte de Mine și am bătut ca să-Mi deschidă omul. Și mulți îmi vor deschide, căci Eu de aceea am venit. Am venit ca să-i adun pe cei ce sunt ai Mei și să-i fac să Mă lucreze în ei după voia Mea, după adevăr, ca să știe apoi ce este adevărul. Nici un om nu știe ce este adevărul decât omul care-Mi dă Mie înfățișare în el după voile Mele cele sfinte. Amin. De aceea am venit. Am venit să-i adun pe cei ce sunt ai Mei după adevăr, pe cei ce Mă așteaptă să vin la ei. Mare frumusețe este în cei ce Mă așteaptă pe Mine să vin. Așa să Mă aștepți tu, poporul Meu, și să fii frumos prin așteptarea Mea și să Mă mângâi întru venirea Mea la tine. Așa să Mă aștepți să vin, și să te prindă fiori și să oftezi cu dor de dorul venirii Mele și să te ușurezi prin venirea Mea la tine, căci Eu vin, și mereu vin, și te mângâi și te ușurez de așteptarea Mea când vin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

Nu oricine gustă, nu oricine cunoaște gustul cel dulce al venirii “Domnului” Pucioasei în duh și cuvânt, ci numai “poporul cel micuț” care crede că duhul pe care zice că îl aude este Hristos:

“Omul cel pribeag gustă cu greu din venirea Mea la tine, căci el este înveninat de gustul cel amar al minciunii, gust căruia îi zice dulce, de vreme ce el nu cunoaște gustul cel dulce al venirii Mele la tine, dar tu să știi bine numele Meu și cuvântul lui. Numai un cuvânt să știi tu, numai unul, poporul Meu micuț, numai unul: Hristos.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

“Domnul” Pucioasei a venit cu durere mare la Pucioasa. Leacul durerii este cuplul dictatorial al liderilor pucioși, denumiți conspirativ “fiii de la iesle” sau “fiii venirii Lui”, iar iarba de leac este cuvântul lor despre venirea Lui cu sfinții, pe care El o lucrează în taină cu ei:

“Voi, fiilor de la iesle […] Am făcut din voi leac pentru durerile venirii Mele. Iarbă de leac este cuvântul venirii Mele la voi pentru cei ce-l iau să și-l pună pe rane spre folosul Meu […]. Iar Eu voi împlini prin voi lucrare de rai pe pământ și viață de nou Ierusalim, pământ nou și cer nou spre bucuria sfinților care așteaptă suspinând cu dor viața cea veșnică pe pământ și venirea lor cu ea, pentru bucuria după care ei suspină așteptând descoperirea fiilor lui Dumnezeu, fiii cei din urmă ai lui Dumnezeu, fiii venirii Mele, cu care Eu lucrez venirea Mea cu sfinții pe pământ, venirea Mea și viața cea de veci pe pământ cu oamenii. .” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

“Domnul” Pucioasei a venit de la Tatăl ca să adune și să păstorească oile, iar “Cuvântul Lui de azi” este ultima trâmbiță – a opta, dacă numărăm a șasea trâmbiță pe Verginica și a șaptea pe Maria, sora ei după trup (e drept că Biblia nu amintește decât de șapte trâmbițe apocaliptice, dar a greși este omenesc):

Am venit de la Tatăl să păstoresc oile; am venit să le adun și să le păstoresc. Sun din trâmbiță, că așa este scris să fac. Cuvântul acesta este trâmbița cu care sun[...]”(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)

“Domnul” Pucioasei, deși nu este recunoscut ca Păstor de oameni, Își numește dintre adepții pucioși alți ucenici și alți Apostoli decât cei pe care îi amintește Biblia. Aceștia au ca misiune propovăduirea unei alte Evanghelii (numită de liderii pucioși “evanghelia cea după sfânta Virginia” sau “evanghelia venirii Domnului cu sfinții”):

“ Numai Păstor nu vrea omul să-i fiu, căci omul este fiul cel risipitor de viață pentru viața lui pe care și-o pierde prin ea însăși. Dar pe tine, poporul Meu pe care te-am ales dintre oameni […] vă numesc ucenicii Mei cei de la sfârșit, apostolii Mei prin care-Mi vestesc până la margini Eu însumi Evanghelia venirii Mele cu sfinții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)

“Poporul” pucios este dăruit cu darul temerii de duhul care se autointitulează “Dumnezeul” lui, iar acest dar îl subjugă ca să și facă trupul lui locaș măturat și curățit și împodobit în care să primească încuibarea și stăpânia acestui duh, căruia i se face slujitor pentru venirea Lui. “Poporul” pucios vestește apoi în gura mare, în cărți și în ziare (dar și prin valuri repetate de spamuri pe internet) că și-a găsit un “Dumnezeu” al lui care-i promite viața veșnică și se așează cu bucurie și cu iubire în așteptarea nenumăratelor promisiuni ale duhului, care sunt frumoase dar nu mai vin. Dar adepții pucioși așteaptă mereu, de 55 de ani așteaptă împlinirile promisiunilor care nu mai vin, chiar dacă unii dintre ei au murit așteptând iar restul s-au risipit plictisiți de așteptare, lăsând locul altora la fel de entuziaști și de naivi ca și ei:

“Îți dau în dar temerea de Dumnezeu, poporul Meu. Cu ea vei fi mereu curat și treaz și gata pentru Mine; cu ea Mă vei sluji, că fără ea nimeni nu poate să-Mi fie slujitor și locaș curat pentru stăpânia Mea în omul cel Mie slujitor pentru venirea Mea. Slujitorul Meu este numai cel ce-Mi pregătește venirea prin vestire și prin lucrare, așezându-Mă pe Mine viață veșnică în om. Viața cea veșnică este cu omul prin darul cel lucrător al temerii de Dumnezeu, prin care omul cel iubitor stă mereu gata pentru venirea Mea, pentru bucuria lui întru venirea Mea. Temerea de Dumnezeu este legătura care-l ține pe om alături de Dumnezeu. Ea este ucenicia celor ce învață lucrarea lui Dumnezeu cu omul. Ea este duhul cel treaz care nu adoarme în cel ce o are pe ea ca pavăză a vieții. Darul acestei iubiri să facă din tine iubire pentru Mine, poporul Meu, iar altfel să nu-ți fie iubirea până ce Eu voi veni ca să fiu cu tine pe veci, căci scris este: "Eu sunt cu cei ce se tem de Domnul".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)
  #4  
Vechi 16.11.2010, 13:14:20
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIX)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIX)

“Poporul” pucios se face pildă de ascultare și pentru alți naivi care ar voi eventual să se alăture acelora care au darul temerii de duhul pucios cel se declară a fi un “Dumnezeu” neputincios, căruia el I se face sprijin și putere pe pământ și semn înaintemergător pentru venirea Lui:

“Fac din tine pildă de iubire, pildă de ascultare prin darul temerii de Dumnezeu, iar tu să fii puterea Mea pe pământ, poporul Meu, și să se hrănească din tine popoarele cu viață, cu viața Mea din tine, căci te-am pus pildă a Mea înaintea neamului omenesc și am făcut din tine semn înaintemergător pentru venirea Mea, că Eu, ca un bun Păstor știind semeția omului, am găsit cu cale să-l judec prin tine pe om, [...]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)

Cei care păzesc calea venirii duhului vorbitor sunt liderii pucioși, dăruiți de tatăl lor, duhul, cu dregătoria de “fii străjeri”:

“Vine ploaia, fiilor străjeri în calea venirii Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Și “venirea Domnului Pucioasei cu sfinții Lui” a venit, și Judecata Lui peste cei vii și peste cei morți a început, dar învierea morților este încă așteptată ca să vină. Însemnă că morții se vor judeca în contumacie (Biblia stabilește o cu totul altă cronologie a faptelor: întâi are loc învierea morților, și abia după aceea are loc Judcata cea Mare):

“Eu sunt Judecătorul peste vii și peste morți, iar sfinții sunt cu Mine întru venirea Mea și așteaptă învierea morților și viața veacului ce va să fie, și fiecare va sta la rândul cetei sale și va aduna rod din cele ce a semănat pe pământ. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Sunt criticați apoi preoții care citează versetul referitor la a doua venire a Domnului (verset care spune că “…de ziua și de ceasul acela nimeni nu știe, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl” – Matei 24,36; Marcu 13, 32). Astfel, în loc să răstălmăcească acest verset, spunându-le oamenilor că “…de ziua și de ceasul acela nimeni nu știe, nici îngerii din ceruri, ci numai Fiul și Tatăl”, preoții îl reproduc mot-a-mot din Biblie. În acest mod, oamenii care ascultă predicarea Bibliei îndepărtează cu a lor putere, chipurile (cu concursul preoților scrupuloși), ziua venirii Domnului, și de aceea ea întârzie să vină:

“Pe pământ se dă citire în ziua aceasta din cartea Evangheliei Mele cea despre a doua Mea venire, dar omul care aude această Evanghelie nu se apropie de ziua venirii Mele, ci, din contra, o depărtează de el chiar prin îndemnul preoților, căci preotul peste tot zice că nu știu nici Eu, Fiul, de ziua venirii Mele. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Acest raționament al liderilor pucioși este profund defectuos. Chiar dacă presupunem că așa ar fi trebuit să fi procedat preoții, răstălmăcind public textul Scripturii, tot nu există nici o legătură între voința singulară a Tatălui (care stabilește și știe ziua venirii Fiului) și voința îndrăzneață și interesată a oamenilor (de a întârzia cât mai mult această venire). Nu e suficient să vrei ceva, trebuie să mai și poți. Or, Tatăl ceresc este Atotputernic, iar omul, chiar dacă se ajută de “minunile” tehnicii, este în multe situații atotneputincios. Invers, dacă presupunem că atât Tatăl, cât și Fiul cunosc ziua venirii Fiului pe pământ, asta nu-i împiedică pe oameni cu nimic să dorească în chip interesat întârzierea acestei veniri, dacă așa vor ei.

Liderii pucioși își justifică poziția lor în felul următor: Cuvintele Bibliei sunt – chipurile – intenționat amăgitoare, mincinoase pentru om, în așa fel ca omul să fie dus zăhărelul și să accepte că trebuie să stea întărit pentru veghe în toată clipa, așteptând înfrigurat cea de-a doua venire a Domnului. Preoții n-ar avea dreptul să reproducă textul biblic întocmai, citând cuvintele Mântuitorului, ci să le interpreteze prin răstălmăcirea cuvenită care le răstoarnă sensul:

“O, fiilor străjeri, de ce, tată, zic preoții așa? Aceasta am zis Eu. De ce zic și ei așa? De ce nu zic ei ca Mine, căci Eu am mers până la capăt cu zisul prin Evanghelia Mea despre ziua venirii Mele. Dar voi, fiilor unși pentru vremea venirii Mele, voi, tată, cum ziceți despre cuvintele Mele de atunci? – Dacă Tu ai zis: "De ziua și ceasul acela nu știe nimeni, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl", ai zis așa ca să întărești omul pentru veghe în toată clipa, Doamne, de vreme ce pe neașteptate vii. Iar omul care Te așteaptă trebuie să fie îmbrăcat și încălțat, ca și cum Tu vii în orice clipă, că Tu ai zis: "Fiți gata, că în ceasul în care nu gândiți Fiul Omului vine".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)
  #5  
Vechi 16.11.2010, 13:16:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XX)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XX)

Dar dacă am admite că textul Biblic este corect, n-ar fi mai bine, n-ar fi mai sănătos? Cu ce s-ar schimba lucrurile în ce privește venirea Domnului? Cu nimic. Omul este dator să-L aștepte liniștit pe Domnul ca să vină, indiferent dacă ceasul venirii Lui este cunoscut de una, de două, sau de toate trei Persoanele Sfintei Treimi. Oricum tainele Dumnezeirii îi sunt inaccesibile, așa că este inutil să despice firul în patru, ca să deducă el cu mintea lui dacă Tatăl știe mai multe decât Fiul (Matei 24,36) sau dacă Fiul primește toate de la Tatăl (Matei 11, 27); dacă Tatăl este mai mare decât Fiul (Ioan 14, 28) sau dacă sunt egali, Tatăl fiind una cu Fiul (Ioan 10, 30). Iar dacă nu înțelege aceste taine (care se completează, nu se contrazic), să deducă precipitat că Biblia are inconsecvențe sau minte pe alocuri, și să se grăbească să o “corecteze” prin raționamente “savante”.


Liderii pucioși se raportează însă la o altă venire, cea despre care ei spun că a avut deja loc: “venirea Domnului de la Pucioasa”. În acest context, este firesc să li se pară de-a dreptul incceptabil ca preoții să ignore această “venire” cu seninătate, în loc să o propovăduiască în biserici ca pe o epocală împlinire a proorociilor Scripturii, întărindu-i pe oameni să creadă și să se alăture ereziei de la Pucioasa. Venirea Domnului trebuie asociată neapărat cu teama terifiantă, deși Biblia spune că se vor teme numai cei necredincioși, în timp ce credincioșii o vor primi cu bucurie. Pucioșii pretind că Hristos trebuie așteptat neapărat cu teamă, iar cei care Îl așteaptă cu bucurie sunt învățați așa de către Antihrist:

“– O, de ce nu zic și preoții din lume, de ce nu zic și ei tot așa, ca să întărească pe oameni pentru venirea Mea? Eu iată, vin și iar vin, și ei dorm dimpreună cu cei de sub ei, iar venirea Mea iat-o, căci am descoperit-o sfinților și părinților prin îngeri, ca să pun omul la veghe. Antichrist însă zice că vrea să Mă aducă el cu pace, ca să aduc trai omenesc pe pământ, și așa l-a învățat pe om să Mă aștepte și să nu se teamă omul de venirea Mea. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Pucioșii nu propovăduiesc un Hristos al milei și al iertării, ci un Hristos al temerii și al terorii, asemănător cu modelul vechi-testamentar al unui Dumnezeu părtinitor, gelos, mânios și răzbunător. “Hristosul” pucios își alege adepții nu dintre cei care-L iubesc, ci dintre cei care se tem de El. Venirea Lui este acum și aici, la Pucioasa, și despre ea se spune “iat-o!” dar nimeni nu o vede cu ochii:

“El a uitat că Eu sunt cu cei ce se tem de Mine și că întru ei îmi gătesc calea și plăcerea, iar el va rămâne rușinat cu toate minunile lui mincinoase, minuni care ar vrea ele să aducă oamenilor viață lumească și libertate ca la oameni, nu ca la Dumnezeu. Iar venirea Mea iat-o, și nimeni nu știe să se uite la Mine și să Mă vadă.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Dar de ce nu văd oamenii venirea “Domnului” de la Pucioasa? Ochii lor sunt închiși sau bolnavi, și trebuie unși cu alifie pentru ochi, iar alifia este “Cuvântul” pucios. Cei care însă citesc și își însușesc “Cuvântul”, în “Cuvânt” și prin “Cuvânt” văd (dar nu și aievea) și aud venirea “Domnului” și “Judecata Lui prin cuvânt”:

“Cuvântul Meu este alifie de ochi, dar cel ce nu se pocăiește lăsându-se de păcate ca să-Mi deschidă și să stea îmbrăcat și încălțat întru venirea Mea, acela nu deschide ochii ca să vadă și să audă venirea Mea și să înțeleagă cuvântul Meu și calea lui spre oameni, cale cu lumină, cale cu înviere din moartea păcatelor, calea venirii Mele cu judecata prin cuvânt și cu învierea prin cuvânt, căci prin cuvânt am lucrat dintru început. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Pucioșii pretind că “Domnul” lor a venit de 55 de ani pe pământ ca să facă lucruri minunate – dar aceste lucruri și împlinirile lor sunt numai pe hârtie, în cărțile lor pucioșești, căci nu se văd aievea pe nicăieri. Nici învierea morților, nici transformarea pământului în cer, nici judecata preoților pentru roadele lor nu se văd pe undeva, ca să mărturisescă prin împlinirea lor despre această “venire” de 55 de ani:

“… omul n-a stat cu temere de Dumnezeu pe pământ nici după căderea lui din rai, și așa s-a înmulțit neamul omenesc pe pământ, iar Eu, Domnul, îl rabd așa de șapte mii de ani. Dar acum am venit iar cuvânt deasupra pământului; am venit pentru învierea morților; am venit ca să fac din pământ cer, și din mort, viu, și voi cere rodul celor ce s-au așezat în numele Meu lucrători peste oameni, și fiecare va culege ce a semănat; ce a pus în pământ, aceea va culege; vii sau morți va culege. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Cei 55 de ani de “venire a Domnului” la Pucioasa sunt considerați adesea de către pucioși a fi o singură zi: “Ziua Domnului”, “ziua înfricoșatei judecăți”. De ea nu va scăpa nimeni așa de ușor, de pe o zi pe alta, așa că cei care dau să fugă de ea mai bine s-ar apropia ca s-o întâmpine. În acest caz ar avea ca răsplată “coroana venirii Domnului” și vor fi băgați la masa de nuntă de la Pucioasa, unde este o permanentă atmosferă de “sărbătoare a venirii Domnului” pentru cei băgați la sărbătoare:

Ziua venirii Mele cea de a doua este numită de sfinții Mei ziua înfricoșatei judecăți. Zadarnic dă omul să fugă de ea. Mai bine să se apropie de ea omul, că nimeni nu scapă de ea, nici morții, nici viii. Dacă ți-e teamă, omule, de ea, scoală-te și te pregătește pentru ea, ca să nu pieri prin ea, ci să fii apoi fiul învierii, fiul veacului ce va să fie. Scoală-te și te scutură de pământ și de tot ce e pe el, și te spală apoi, că iată, apa curge în ploaie din cer pe pământ ca să te curețe din creștet până în tălpi pentru venirea Mea, iar apoi Eu te îmbrac și te încalț și îți pun coroana venirii Mele și te bag la masa Mea de nuntă, te bag la sărbătoarea venirii Mele, la praznicul împărăției cerurilor pe pământ, omule. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

  #6  
Vechi 18.11.2010, 21:33:42
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXI)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXI)

Dar dacă am admite că textul Biblic este corect, n-ar fi mai bine, n-ar fi mai sănătos? Cu ce s-ar schimba lucrurile în ce privește venirea Domnului? Cu nimic. Omul este dator să-L aștepte liniștit pe Domnul ca să vină, indiferent dacă ceasul venirii Lui este cunoscut de una, de două, sau de toate trei Persoanele Sfintei Treimi. Oricum tainele Dumnezeirii îi sunt inaccesibile, așa că este inutil să despice firul în patru, ca să deducă el cu mintea lui dacă Tatăl știe mai multe decât Fiul (Matei 24,36) sau dacă Fiul știe și primește toate de la Tatăl (Matei 11, 27); dacă Tatăl este mai mare decât Fiul (Ioan 14, 28) sau dacă sunt egali, Tatăl fiind una cu Fiul (Ioan 10, 30). Iar dacă nu înțelege aceste taine (care se completează, nu se contrazic), să deducă precipitat că Biblia are inconsecvențe sau minte pe alocuri, și să se grăbească să o “corecteze” prin raționamente “savante”.


Liderii pucioși se raportează însă la o altă venire, cea despre care ei spun că a avut deja loc: “venirea Domnului de la Pucioasa”. În acest context, este firesc să li se pară de-a dreptul incceptabil ca preoții să ignore această “venire” cu seninătate, în loc să o propovăduiască în biserici ca pe o epocală împlinire a proorociilor Scripturii, întărindu-i pe oameni să creadă și să se alăture ereziei de la Pucioasa. Venirea Domnului trebuie asociată neapărat cu teama terifiantă, deși Biblia spune că se vor teme numai cei necredincioși, în timp ce credincioșii o vor primi cu bucurie. Pucioșii pretind că Hristos trebuie așteptat neapărat cu teamă, iar cei care Îl așteaptă cu bucurie sunt învățați așa de către Antihrist:

“– O, de ce nu zic și preoții din lume, de ce nu zic și ei tot așa, ca să întărească pe oameni pentru venirea Mea? Eu iată, vin și iar vin, și ei dorm dimpreună cu cei de sub ei, iar venirea Mea iat-o, căci am descoperit-o sfinților și părinților prin îngeri, ca să pun omul la veghe. Antichrist însă zice că vrea să Mă aducă el cu pace, ca să aduc trai omenesc pe pământ, și așa l-a învățat pe om să Mă aștepte și să nu se teamă omul de venirea Mea. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Pucioșii nu propovăduiesc un Hristos al milei și al iertării, ci un "Hristos" al temerii și al terorii, asemănător cu modelul vechi-testamentar al unui Dumnezeu părtinitor, gelos, mânios și răzbunător. “Hristosul” pucios își alege adepții nu dintre cei care-L iubesc, ci dintre cei care se tem de El. Venirea Lui este acum și aici, la Pucioasa, și despre ea se spune “iat-o!” dar nimeni nu o vede cu ochii.

“El a uitat că Eu sunt cu cei ce se tem de Mine și că întru ei îmi gătesc calea și plăcerea, iar el va rămâne rușinat cu toate minunile lui mincinoase, minuni care ar vrea ele să aducă oamenilor viață lumească și libertate ca la oameni, nu ca la Dumnezeu. Iar venirea Mea iat-o, și nimeni nu știe să se uite la Mine și să Mă vadă.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Dar de ce nu văd oamenii venirea “Domnului” de la Pucioasa? Ochii lor sunt închiși sau bolnavi, și trebuie unși cu alifie pentru ochi, iar alifia este “Cuvântul” pucios. Cei care însă citesc și își însușesc “Cuvântul”, în “Cuvânt” și prin “Cuvânt” văd (dar nu și aievea) și aud venirea “Domnului” și “Judecata Lui prin cuvânt”:

“Cuvântul Meu este alifie de ochi, dar cel ce nu se pocăiește lăsându-se de păcate ca să-Mi deschidă și să stea îmbrăcat și încălțat întru venirea Mea, acela nu deschide ochii ca să vadă și să audă venirea Mea și să înțeleagă cuvântul Meu și calea lui spre oameni, cale cu lumină, cale cu înviere din moartea păcatelor, calea venirii Mele cu judecata prin cuvânt și cu învierea prin cuvânt, căci prin cuvânt am lucrat dintru început. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Pucioșii pretind că “Domnul” lor a venit de 55 de ani pe pământ ca să facă lucruri minunate – dar aceste lucruri și împlinirile lor sunt numai pe hârtie, în cărțile lor pucioșești, căci nu se văd aievea pe nicăieri. Nici învierea morților, nici transformarea pământului în cer, nici judecata preoților pentru roadele lor nu se văd pe undeva, ca să mărturisescă prin împlinirea lor despre această “venire” de 55 de ani:

“… omul n-a stat cu temere de Dumnezeu pe pământ nici după căderea lui din rai, și așa s-a înmulțit neamul omenesc pe pământ, iar Eu, Domnul, îl rabd așa de șapte mii de ani. Dar acum am venit iar cuvânt deasupra pământului; am venit pentru învierea morților; am venit ca să fac din pământ cer, și din mort, viu, și voi cere rodul celor ce s-au așezat în numele Meu lucrători peste oameni, și fiecare va culege ce a semănat; ce a pus în pământ, aceea va culege; vii sau morți va culege. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Cei 55 de ani de “venire a Domnului” la Pucioasa sunt considerați adesea de către pucioși a fi o singură zi: “Ziua Domnului”, “ziua înfricoșatei judecăți”. De ea nu va scăpa nimeni așa de ușor, de pe o zi pe alta, așa că cei care dau să fugă de ea mai bine s-ar apropia ca s-o întâmpine. În acest caz ar avea ca răsplată “coroana venirii Domnului” și vor fi băgați la masa de nuntă de la Pucioasa, unde este o permanentă atmosferă de “sărbătoare a venirii Domnului” pentru cei băgați la sărbătoare:

Ziua venirii Mele cea de a doua este numită de sfinții Mei ziua înfricoșatei judecăți. Zadarnic dă omul să fugă de ea. Mai bine să se apropie de ea omul, că nimeni nu scapă de ea, nici morții, nici viii. Dacă ți-e teamă, omule, de ea, scoală-te și te pregătește pentru ea, ca să nu pieri prin ea, ci să fii apoi fiul învierii, fiul veacului ce va să fie. Scoală-te și te scutură de pământ și de tot ce e pe el, și te spală apoi, că iată, apa curge în ploaie din cer pe pământ ca să te curețe din creștet până în tălpi pentru venirea Mea, iar apoi Eu te îmbrac și te încalț și îți pun coroana venirii Mele și te bag la masa Mea de nuntă, te bag la sărbătoarea venirii Mele, la praznicul împărăției cerurilor pe pământ, omule. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)
  #7  
Vechi 19.11.2010, 08:09:46
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXII)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXII)

În martie 2000 s-a proclamat solemn de către “Domnul” de la Pucioasa învierea morților. Trâmbița lui pucioșească a sunat îndelung, iar morții care au auzit-o trebuiau să se trezească și să se scoale din morminte peste puțin, puțin timp, pregătindu-se de cea de-a treia venire a Celui care a venit acum a doua oară ca să-i trezească din morți pe morți. De atunci însă au trecut nu puțin timp, ci mai bine de 10 ani încheiați și nici un mort nu s-a sculat, și nici măcar nu s-a întors vreunul de pe o parte pe alta (poate n-o fi auzit trâmbița, trebuia să fi sunat mai tare; sau poate morții vor să mai moțăie un pic). Ziua înfricoșatei Judecăți este însă aproape, iar sufletele abia așteaptă învierea trupurilor lor ca să meargă la Judecata care va veni:


“Eu sun din trâmbiță învierea morților. Să se trezească morții și viii! Amin, amin, amin. Eu voiesc să se trezească tot omul care s-a așezat mai mare peste oameni și să sune trezirea peste tot, și să se scoale omul de pe tot pământul și să se grăbească întru pregătirea lui cea pentru venirea Mea. Puțin, puțin, și se trezesc cei din morminte, că așa este scris în Scripturi. Așteaptă sufletele învierea trupurilor lor, ca să iasă întru întâmpinarea zilei Mele, ziua înfricoșatei judecăți. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

“Domnul” de la Pucioasa a venit nevăzut încă din anul 1955 și s-a îmbrăcat cu veșmântul judecății (tot nevăzut, desigur) încă din anul 2000 (sau poate chiar mai devreme) și așa strigă la oameni până la cea de-a treia Sa venire, când va veni văzut. Venirea Lui cea de a doua nu este văzută și nici crezută de om, care chiar stă împotriva ei, dar Domnul va primi un ajutor substanțial de la morți, care văzându-L atât de neajutorat Îl vor ajuta să-Și dovedească venirea Lui odată cu învierea lor, care va avea loc în curând:

“Sunt îmbrăcat în veșmântul judecății, căci duhul omului stă cu putere împotriva venirii Mele. […] Strig până voi veni văzut, și tot omul Mă va vedea. Strig să Mă audă cei morți și cei vii, și morții Mă vor ajuta și vor mărturisi venirea Mea odată cu învierea lor. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Ziua venirii Domnului se vedea limpede încă de acum 10 ani, din anul 2000, când El o arăta tuturor cu cuvintele: ” iat-o, vine venind cu mânie!” Judecata începea și ea, iar oamenii erau trecuți la stânga sau la dreapta, căci venise pe pământ ziua dreptății (întrebarea care se pune este dacă judecata s-a terminat între timp, sau cei 10 ani n-au fost de ajuns, la atâta puhoi de lume, câtă a adunat istoria omenirii în miile de ani):

Ziua venirii Mele iat-o, vine venind cu mânie! Dacă nimeni nu-Mi pregătește calea să vin, vin Eu, dar cu mânie vin, căci omul nu Mă vrea, și Mă tot alungă de peste tot, ca să fie el, omul; […] Eu, Cel ce sunt Stăpânul, ridic mâna Mea și fac semn cu ea la dreapta sau la stânga Mea pentru tot omul, că e ziua dreptății pe pământ, ziua dreptății Domnului. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Liderii pucioși au primit sarcina de a anunța venirea zilei Domnului în lung și-n lat. Din nou ea este arătată deschis, cu cuvintele “Iată ziua Domnului!” și este descrisă ca o ploaie care adapă tot pământul, dar oamenii nici n-o văd, nici n-o simt, nici n-o cunosc pe ea, căci ea a trecut prin om și pe lângă om:

“O, fiilor străjeri, spuneți în lung și în lat că vine ziua Domnului. Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt coboară pe pământ ploaie de cuvânt, ziua Domnului. Cine este cel ce se ascunde sub cuvântul Meu care a spus acum două mii de ani: "De ziua aceea și de ceasul acela nimeni nu știe, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl"? Iată ziua Domnului! Dumnezeu plouă cu ea pe pământ, și omul trece prin ea, și ea trece prin om, și omul nu vede și nu aude și nu cunoaște ziua venirii Mele. Dar voi, cei aleși dintre oameni cu mâna Mea cea tare, dați veste peste pământ că vine ziua Domnului, și fiecare om să se pregătească pentru ea, că ea vine. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 05-03-2000)

Liderii pucioși sunt “primăvara” venirii “Domnului” lor. Dacă nu fac față vestirii ei ca s-o lărgească, sunt îndemnați să angajeze vestitori năimiți și să-i plătească pentru ducerea veștii Ierusalimului cel Nou, ca să vină apoi toate neamurile ca să i se închine:

“Vin mereu și fac din voi primăvară pentru venirea Mea cu învierea. Așa cum rândunica se întoarce în fiecare primăvară la cuibul său lăsat, așa și Eu după fiecare durere vin în cuib și îl încălzesc și pun rod în el și îmi încălzesc puii și îi hrănesc cu cele din văzduh, nu cu cele de pe pământ, și îi iau pe aripi și îi deprind cu zborul, ca să meargă cu ei cuvântul Meu de la margini la margini, și el merge, că vin zburători și îl iau, și din loc în loc îl duc, că așa este scris să fie mai înainte de venirea Mea cea cu slavă văzută. Și zic: vestiți vestea Ierusalimului nou și vă grăbiți cu vestirea de la margini la margini. Plătiți vestitori și lărgiți vestirea, că aceasta este lucrarea pe care o aveți de lucrat. Eu sunt Cel ce izvorăsc râul vieții, vestea Ierusalimului, iar voi trebuie să ridicați stăvilarele ca să curgă el peste pământ și să se împlinească până la margini vestea Ierusalimului Domnului, și să curgă apoi spre el neamurile învierii.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-03-2000)
Subiect închis

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29