![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#11
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inseamna ca interpretarea pe care am dat-o in postul precedent e buna. Si eu am remarcat reluarea acelei intamplari si am banuit ca are o semnificatie speciala. Totusi sunt si deferente intre cele doua intamplari, in ultima Iisus supravegheaza de pe tarm pana a doua zi dimineata, si asta m-a pus pe ganduri. Istoria nu se mai petrece in aceeasi zi. Si m-am gandit ca s-ar putea sa fie aici o povestire si o profetie imbinate in aceleasi cuvinte. Dublu mesaj, dubla semnificatie. Ioan pare ca istoriseste, dar in acelasi timp pare ca si profeteste. Trece o noapte, o noapte (intuneric) fara succes. Cu Iisus care e si nu e cu ei. E pe tarm. Si nu e cunoscut!!! Oare de ce??? Doar Ioan Il recunoaste! Cumulate, toate acestea spun ca semnificatiile bat undeva departe. O sa vedem si incontinuare. E un capitol deosebit din acest punct de vedere. Doriana, daca ai completari sau alte pareri, te rog spune-le. A sasea intrebare: De ce n-a fost recunoscut Iisus de la inceput, ci doar dupa ce L-a recunoscut Ioan? Si de ce tocmai Ioan?
__________________
Făcutu-ți-s-a ocara ca și lauda, paguba precum câștigul și străinul ca fratele? Cum nu înțelegeți că nu despre pâini v-am zis? Ci feriți-vă de aluatul fariseilor și al saducheilor! (Matei 16:11) Omul deține atâta Adevăr câtă Iubire dăruie. |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cateva intrebari pentru neoprotestanti si protestanti. | Seraphim7 | Secte si culte | 104 | 23.10.2022 00:36:38 |
Profeti adventisti | NeInocentiu | Secte si culte | 592 | 07.05.2012 09:41:27 |
Cateva intrebari pentru sfintii preoti si crestini | RafaelMiticaPitulice | Despre Sfanta Scriptura | 25 | 02.08.2011 09:01:17 |
Despre Penticostali, Baptisti, Adventisti | danyel | Secte si culte | 741 | 11.08.2010 21:37:50 |
|