![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
@Lavrentiu
Știu că nimeni nu se “naște creștin”, mă refeream la a te naște într/o țară ortodoxă. “În cele din urmă, înțelegând cât adevăr este acolo ...” este o ironie crasă. “Fiecare om dacă e sincer ajunge la ortodoxie” – nu există concepție mai subiectivă. Sincer sunt în căutarea mea, însă nu știu dacă la capătul potecii Îl voi găsi pe Iisus. @Anca-Miha Când vreau să aflu ceva despre Dumnezeu dau (uneori) un search pe Google și aleg articolele, însă NU doar pe cele ortodoxe. “Tu nu știi însă ce avantaje îți oferă botezul creștin” = atitudine de negustor care vrea să/și vândă “marfa”. “Totul cu răbdare, încet încet ...” – tocmai asta fac de mult timp, încerc să-L cunosc pe Dumnezeu. @ClaudiuT Mi/am propus să cunosc ortodoxia și nu să mă identific cu ea la capătul căutărilor mele. (Dacă asta se va întâmpla până la urmă – nu/i exclus – va fi doar finalizarea eforturilor mele). Numele topicului cred că l/am ales bine ținând cont că nu încerc (aici) să/L cunosc pe Dumnezeu (care se cunoaște cel mai bine prin necunoaștere), ci doar ortodoxia, idee mult mai cognoscibilă. “Dumnezeu nu aparține niciunei etnii” = nimic mai adevărat, însă cred că eu sunt cel mai pe deplin conștient de asta și nu cineva care crede că ortodoxia este unica (și cea mai adevărată, exluzându/le pe toate celelalte) potecă spre Dumnezeu. “Avantajul nostru că suntem ortodocși este nemăsurat” + “Dumnezeu nu este părtinitor” = o tăioasă absurditate. Dacă noi avem un avantaj net, înseamnă că lui Dumnezeu îi place mai mult “metoda noastră” (ortodoxia) de a ascede la El. În același timp, celelalte “scări” sunt mai puțin plăcute lui Dumnezeu. (Nu există om să poată știi lucrul acesta.) Deci asta înseamnă că Dumnezeu ESTE părtinitor. “Iubiti-va unii pe altii precum v-am iubit Eu” inițial se referea la cercul restrâns de evrei din jurul lui Iisus; iar ulterior, prin interpretare, a apărut această larghețe. .................................................. .... În concluzia primei intervenției mele trebuie să mărturisesc cu tristețe că s/a adeverit scenariul de care mă temeam: interlocutorii mei vor veni cu replici “prefabricate” dogmatic și vor evita să răspundă la cea de/a doua mea întrebare care s/a prezentat sub forma acestei fraze: “Dacă Dumnezeu nu e părtinitor, atunci, a te fi născut creștin/ortodox nu poate aduce niciun avantaj pe care Dumnezeu să/l ofere creștinilor, ținându/i deoparte pe ceilalți născuți într/o altă perioadă și într/alt loc, în afara creștinătății”. Am demonstrat, Claudiu, că Dumnezeu ori este părtinitor și atunci “avantajul nostru este nemăsurat față de Ibrahim și Le Chang sau ... Dumnezeu NU este părtinitor și atunci noi nu avem niciun avantaj cu ortodoxia noastră față de cei care împărtășesc alte credințe religioase. E simplu și clar. Dacă de la prima mea întrebare m/am ales cu 4 intervenții, e clar că topicul îmi va depăși cele 2 pagini preconizate inițial. Deci, încă o dată vă rog să/mi comentați această idee (remenționată mai sus cu 5 rânduri) din unghiul teologiei ortodoxe și nu că la Sfânta Liturghie avem parte de adevăr sau că pe creștin-ortodox.ro se găsesc cărțile care mă vor “lumina”. Asta rămâne de văzut. N/am ajuns la întrebarea cu adevărul. Vreau să mă lămuresc treptat (încet-încet, cum mă sfătuia cineva mai sus), că mai am multe lucruri în minte despre care să mă întreb. PS: La prima întrebare, toată lumea s/a pus de acord că “Dumnezeu NU este părtinitor”. A doua întrebare a venit sub forma frazei aceleia cu cei născuți în altă perioadă istorică și în altă țară ne-ortodoxă. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ortodoxia nu se invata de pe forum. Suntem prea mici pentru a avea pretentii de misionari.
Bogdan268, semeni mult cu un user care a fost banat. Presupunand ca esti sincer interesat de Ortodoxie, deschide-ti inima pentru a-L primi pe Hristos, citeste carti scrise de sfinti si apoi vino cu intrebari din care sa reiasa interesul pentru Ortodoxie. Caci mi se pare ca esti cam ironic. Citeste Vietile Sfintilor si, daca acestea te vor atrage inseamna ca esti pe drumul cel bun. N-ar fi rau sa citesti si Mantuirea pacatosilor de Agapie Criteanul. Este documentata si te ajuta sa intelegi frumusetea Ortodoxiei si valoarea propriului tau suflet. Da, sufletul tau merita comoara cea mai de pret. Niciun efort nu e prea mare pentru a o obtine. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Daca ai venit aici sa cauti ceva, cauta cu smerenie si astfel vei gasii, altfel vom injosii Cuvantul lui Dumnezeu, cea ce deja incepe sa se intample. Vezi ca ai un topic interesant poate, citeste acolo si te vei "lamuri" mai mult : "Ortodoxia nu convinge, ci seduce". Daca nu vei intra, tine te rog cont de aceasta vorba a Pr. Noica. Despre intrebarea cu adevarul, ai pus-o fara sa-ti dai seama, ortodoxia este adevarul, nu ai cum sa le desparti. Har si Pace de la Domnul! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Este cea mai mare lovitură pe care “am primit/o” de ani de zile de când mă preocupă aceste lucruri și de când citesc pe marginea acestui subiect. Nu/mi vine să cred ce citesc, sunt uluit. Vă rog să mă credeți că nu sunt deloc ironic când vine vorba despre aceste chestiuni. Le tratez cu cea mai mare seriozitate. “Semăn cu un user care a fost bannat” ?! Dacă acesta este criteriul după care siteul acesta își banează userii, atunci îmi ridic pălăria în fața voastră cu tristețe și mâhnire și vă spun la revedere. Am intrat pe acest site pentru a căuta să înțeleg doctrina și anumite puncte din religia în care m/am născut și interlocutorii mei îmi aruncă ofense ?! Scuzați/mă dacă nu sunt practicant înverșunat și nu sunt identic până la contopire cu voi în credința pe care o împărtășesc, dar asta denotă doar rea-voință, orgoliu și îndrăznesc să spun absurditate din partea dumneavoastră. Dacă încerc să cunosc ceva fără să/mi propun aprioric să ACCEPT NECONDITIONAT, înseamnă că trebuie să mă alungați, bannați ? Citat:
Încă nu/mi revin după ce am citit răspunsurile voastre. Domnule, dar ce fel de site este acesta ? Are un anumit profil și asta presupune că cine vrea să afle mai multe despre “conținutul” său intră și pune întrebări. Am întâlnit mulți oameni cultivați care erau triști din pricina așa/zișilor credincioși ortodocși. Spuneau că nu poți să discuți cu ei. Nu să polemizezi, asta nu, doar să discuți și nu poți. Eu, prin firea mea toleranță, le luam apărarea întotdeauna, replicând că nu/i adevărat. Ortodocșii sunt oameni cu care poți să discuți despre Dumnezeu și altele, fără să te jignească dacă nu ești și tu la rându/ți practicant fervent, dacă nu consideri din start credința ortodoxă unica potecă spre Dumnezeu. Văd că au avut (o oarecare) dreptate. Dar eu sunt convins în continuare că se poate discuta cu dumneavoastră. Iar dacă se va dovedi până la urmă că nu acceptați dialogul, înseamnă că rămân și eu cu aceeași impresie tristă că m/am născut într/un neam de fanatici și intoleranți care reclamă că asta este voia lui Dumnezeu. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
In primul rand am sa te rog sa-ti revii si sa incerci sa nu te mai scurtcircuitezi la raspunsurile noastre, unele dintre ele respecta topica caracteristica postarilor tale. Nu cred ca m-ai inteles, asa ca incearca inainte sa postezi un mesaj, sa mergi sa te calmezi si apoi sa-l mai citesti odata, cred ca atunci o vei intelege mai bine raspunsul lui Antonia, dar si pe mine. Apoi doresc sa-mi cer scuze daca te-am jignit cu ceva, chiar m-am straduit sa fiu foarte atent si sa-mi cantaresc fiecare cuvant in asa fel incat sa te intampin cu toata dragostea crestineasca. Despre fragmentul care ti l-ai ales sa-l comentezi, in principiu l-ai ales bine, doar ca puteai incepe cu prima parte, si apoi cu siguranta intelegeai altfel sfarsitul. Nu intamplator am asezat cuvintele in acea ordine. Cat despre oamenii pe care tu i-ai intalnit... "cultivati".... nu stiu dar, cand aud despre niste asa de grele cuvinte nu am cum sa nu ma gandesc la Pr. Arsenie Papacioc, care ne sugereaza: "In Biserica Ortodoxa ierarhia se alcatuieste in functie de smerenie". Frate, oamenii "cultivati" care i-ai intalnit tu, si care au avut discutii cu "asa/zisi credinciosii ortodoxi"... nu stiu ce cautau defapt in acele discutii, in orice caz, nu smerenia. La noi in Sfanta Biserica, oamenii cultivati sunt cei smeriti, si omul smerit ... stii tu. Frate drag, putem dialoga cu toata dragostea, doar ca pe un ton mai sperit, altfel nu are rost, repet injosim Cuvantul lui Dumnezeu. Daca vrei cu adevarat sa cunosti, eu zic sa-ti iei un duhovnic si sa incepi s-o cunosti prin participare, altfel, doar pe "net" nu are nici un farmec. Vreau sa stii ca nu o sa avem intotdeauna raspuns la toate intrebarile, dar asta nu inseamna ca ca nu exista. Nu la toate intrebarile se raspunde cu vorba, ci se si arata. Iarta-ma! Har si Pace de la Domnul! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Revenind la intrebarea ta: - este inevitabil ca nu toti oamenii sa-l cunoasca pe Hristos. Libertatea noastra de alegere este mult prea importanta pentru ca noua sa ni se "toarne" in cap invatatura despre Hristos. Ca sa ajungi sa cunosti adevarul, trebuie sa-ti doresti asta.. si atunci Ti se va dezvalui. Sfinti ai VT au stiut despre Hristos inaintea venirii Lui. ("Avraam, părintele vostru, a fost bucuros să vadă ziua Mea și a văzut-o și s-a bucurat. " - Ioan 8:56) - cei care nu L-au acceptat pe Hristos nu vor fi judecati la fel ca cei care nu au auzit de El. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
In Ortodoxie, mai intai esti ucenic si apoi sfatuitor si nu invers. Nu trebuie sa te miri ca e atat de greu sa gasesti sfatuitori adevarati. Sfantul Paisie de la Neamt recomanda ca in astfel de situatii sa ne intoarcem la Scrierile Sfintilor Parinti. Te rog sa ma ierti pentru ca te-am suparat. De asemenea as vrea sa-ti spun ca, pentru mantuire e necesar sa fim mai ingaduitori cu altii si mai exigenti cu noi insine. Dupa cum vezi, amandoi gresim: si eu si tu. Caci trebuie sa recunosti ca uneori esti cam dur in exprimare. Asta inseamna ca avem nevoie de un duhovnic. Si trebuie sa fim atenti sa nu-L suparam pe Dumnezeu, pazindu-i poruncile. Iar daca totusi Il suparam, ne marturisim duhovnicului pacatele mari si mici si incercam sa le eliminam in viitor. Cu cat ne vom curata sufletul mai mult, cu atat vom fi mai aproape de Dumnezeu. Dumnezeu sa-ti ajute! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tu vrei sa-l cunosti pe Dumnezeu.Insa Dumnezeu este ca un munte.De departe il vezi tot.Ti se pare ca totusi este mic.Insa cu cat te apropii mai mult de el,cu atat este mai mare.Si te trezesti la picioarele lui si vrei sa-l stii pe tot.Oare i-ti ajung 5 excursii ca sa-l cunosti?
__________________
cristian-ionela |
#9
|
||||
|
||||
![]()
[quote=bogdan268;145400
“Avantajul nostru că suntem ortodocși este nemăsurat” + “Dumnezeu nu este părtinitor” = o tăioasă absurditate. Dacă noi avem un avantaj net, înseamnă că lui Dumnezeu îi place mai mult “metoda noastră” (ortodoxia) de a ascede la El. În același timp, celelalte “scări” sunt mai puțin plăcute lui Dumnezeu. (Nu există om să poată știi lucrul acesta.) Deci asta înseamnă că Dumnezeu ESTE părtinitor. “Iubiti-va unii pe altii precum v-am iubit Eu” inițial se referea la cercul restrâns de evrei din jurul lui Iisus; iar ulterior, prin interpretare, a apărut această larghețe. .................................................. .... În concluzia primei intervenției mele trebuie să mărturisesc cu tristețe că s/a adeverit scenariul de care mă temeam: interlocutorii mei vor veni cu replici “prefabricate” dogmatic și vor evita să răspundă la cea de/a doua mea întrebare care s/a prezentat sub forma acestei fraze: “Dacă Dumnezeu nu e părtinitor, atunci, a te fi născut creștin/ortodox nu poate aduce niciun avantaj pe care Dumnezeu să/l ofere creștinilor, ținându/i deoparte pe ceilalți născuți într/o altă perioadă și într/alt loc, în afara creștinătății”. PS: La prima întrebare, toată lumea s/a pus de acord că “Dumnezeu NU este părtinitor”. A doua întrebare a venit sub forma frazei aceleia cu cei născuți în altă perioadă istorică și în altă țară ne-ortodoxă.[/quote] Si de ce ma rog frumos dumitale, Dumnezeu NU ar fii partinitor? Pai daca ar fii asa, crezi ca ar mai exista crestinism, ortodoxism? Nu cred, chiar ca nu cred asta. Omul neprihanit/drept - Intelepciunea lui Dumnezeu Am spus „Intelepciunea lui Dumnezeu” pentru ca in timp ce vom cauta sa descoperim „Omul neprihanit” vom descoperi intelepciunea lui Dumnezeu.1Cor.1.7 Noi propovaduim intelepciunea lui Dumnezeu cea tainica si tinuta ascunsa pe care o randuise Dumnezeu spre slava noastra mai intainte de veci… [COLOR=red]Imaginea[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]De data aceasta avem imaginea unui deal- este dealul Golgota. Acolo putem vedea in noapte crucea dintre cruci unde Domnul Isus era rastignit. Nu stim cum sa ni-L imaginam pe Domnul insa ni-i putem imaginea la poalele crucii pe cei trei oameni aflati cu spatele la Domnul. Pe deoparte omul pagan nu este interesat de o haina curata, moralistul cu degetul condamna in continuare iar omul religios transpira cautandu-si mantuirea prin fapte. Tot aici putem vedea pe Maria Magdalena cea fara de neprihanire inghenunchind la picioarele sangerande ale Domnului Isus. Pe una dintre cruci un talhar, un gunoi al societatii lipsit de orice merit isi indreapta privirea catre Domnul cu pocainta si credinta ca nu va fi uitat cand va intra in Imparatia Sa. Un lucru ciudat se intampla acolo: haina murdara de pacate a Mariei devine alb stralucitoare iar trupul talharului asemenea. „Caci n-am venit sa chem la pocainta pe cei neprihaniti ci pe cei pacatosi”- a spus Domnul Isus (Mat.9.13).[COLOR=red][/COLOR] |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Poate aici vei gasi raspunsul la intrebarile tale:
[COLOR=red][/COLOR][COLOR=red]1. [/COLOR][COLOR=red]Natura dreptatii lui Dumnezeu[/COLOR]- Revelata [COLOR=red]v.21 Dar acum s-a aratat o neprihanire pe care o da Dumnezeu…[/COLOR] Sa nu uitam ca Evanghelia lui Dumnezeu este o revelatie a lucrarilor lui Dumnezeu. Crestinismul este o religie revelata nu una inventata de om. Evanghelia lui Dumnezeu este galeria de arta a lucrarilor lui Dumnezeu.[COLOR=red] [/COLOR] [COLOR=red]v.21 Dar acum… [/COLOR]Intelegem ca intr-adevar revelatia lui Dumnezeu este aceea care imparte veacurile, revelatia lui Dumnezeu face diferenta. Revelatia lui Dumnezeu face diferenta intre „atunci” si „acum.” Pana in momentul acesta toti oamenii se aflau inca in perioada condamnarii lui Dumnezeu. Ei ar fi dorit sa faca diferenta in viata lor dar nu omul face diferenta. Prin neprihanirea procurata de ei in mod personal nici unul dintre cele trei tiprui de oameni nu aveau dreptul legal sa rasufle usurat si sa spuna „am fost condamnat dar acum…” Pentru ei nu era nici un „dar” nici o disjunctie, nici o diferenta. In viata lor nu se petrecuse nici o schimbare in bine. Dar acum… Salvamarul intervine sa te ajute cand tu nu mai crezi ca te poti ajuta singur. Acesta este si momentul in care Dumnezeu produce schimbarea in viata omului prin revelarea neprihanirii Sale in Hristos. Neprihanirea oferita de Dumnezeu este aceea care face diferenta. Ea este aceea care imparte viata omului in doua. Fara ea nu exista schimbare, omul nu va vedea lumina zilei ci va locui in intuneric asteptand ziua maniei si a aratarii dreptei judecati a lui Dumnezeu. Nu faptele omului fac diferenta ci revelatia lui Dumnezeu. Schimbarea, disjunctia, „dar”-ul in viata cuiva vine doar ptrintr-un DAR: Domnul Isus este darul lui Dumnezeu pentru noi. -Legala [COLOR=red]v.24 si sunt socototi neprihaniti fara plata…[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]O declaratie, un act nu un proces. Nu exista trepte ale indreptatirii sau ale justificarii. Foarte important este sa intelegem ca „Dumnezeu nu ne face neprihaniti (drepti) ci ne declara neprihaniti. Justificarea este o problema legala. Dumnezeu pune dreptatea lui Hristos in contul nostru in locul pacatoseniei noastre si nimeni nu poate schimba acest lucru.” [COLOR=#265e15][1][/COLOR] Mantuirea noastra asa cum bine se stie este la trei timpuri: am fost mantuiti la timpul trecut [Justificarea- eliberarea de sub pedeapsa pacatului], suntem mantuiti la timpul prezent [Sfintirea- eliberarea de puterea pacatului] si vom fi mantuiti la timpul viitor [Glorificarea- eliberarea de prezenta pacatului]. Nu trebuie sa confundam justificarea- indreptatirea cu sfintirea. Sfintirea este un proces prin care omul creste in asemanarea cu Hristos pe cand justificarea este un act, o declaratie prin care omul este socotit neprihanit asemenea lui Hristos. Cand credinciosul se increde in Hristos si jerfa Lui, datorita jertfei desavarsite prin care Domnul Isus a purtat toate pacatele credinciosului „Dumnezeu il priveste pe pcatos ca si cand nu ar fi pacatuit niciodata.”[COLOR=#265e15][2][/COLOR] -Unica- [COLOR=red]v.21 …s-a aratat o neprihanire …v.22 …neprihanirea data de Dumnezeu…[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]Neprihanirea lui Dumnezeu este una singura. Dumnezeu nu are alternative in ce priveste dreptatea. Ea este una singura. Dumnezeu nu este cu doua fete iar dreptatea lui Dumnezeu nu are concurent. Dumnezeu nu este satisfacut decat intr-un singur mod si deci printr-o singura dreptate. Pentru ca nu este alternativa atunci trebuie sa stim ca noi nu avem de ales. Singura noastra sansa de indreptatire este dreptatea-neprihanirea oferita de Dumnezeu. In afara ei nu exista indreptatire, nu exista justificare si achitare inaintea lui Dumnezeu. [COLOR=red]2. [/COLOR][COLOR=red]Identificarea Neprihanirii care face diferenta[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]v.21 …o neprihanire pe care …v.22…si anume… Inteleg de aici ca aceasta neprihanire, aceasta dreptate oferita de Dumnezeu trebuie identificata clar intrucat exista pericolul sa fie confundata cu altele daca nu cunostem caracteristicile ei distinctive. · -oferita de Dumnezeu- [COLOR=red]v.21 …pe care o da Dumnezeu…[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]Dumnezeu este interesat sa ne ajute. Dragostea lui se arata nu in tolerarea pacatului sau in coborarea standardului ci in faptul ca El ne ajuta sa atingem standardul. Unii inteleg gresit dragostea lui Dumnezeu dar noi vedem dragostea Lui prin faptul ca El ne ridica sa atungem standardul. Doar in felul acesta dreptatea si dragostea isi dau mana. Doar Dumnezeu poate realiza ceva care sa-I satisfaca asteptarile. Dumnezeu nu are asteptari de la oameni ci El Insusi pregateste omului ceea ce trebuie omul sa-I ofere Lui. Fratilor haideti sa cautam neprihanirea oferita de Dumnezeu si nimic altceva. Fil.3. 9 și să fiu găsit în El, nu avînd o neprihănire a mea, pe care mi-o dă Legea, ci aceea care se capătă prin credința în Hristos, neprihănirea, pe care o dă Dumnezeu, prin credință. Sfanta Scriptura ne aminteste ca unii considera cum ca ar exista mai multe neprihaniri, si intr-adevar mai sunt si eltele insa false: Rom.10. 2 Le mărturisesc că ei au rîvnă pentru Dumnezeu, dar fără pricepere: 3 pentrucă, întrucît n-au cunoscut neprihănirea, pe care o dă Dumnezeu, au căutat să-și pună înainte o neprihănire a lor înșiși, și nu s’au supus astfel neprihănirii, pe care o dă Dumnezeu. 4 Căci Hristos este sfîrșitul Legii, pentruca oricine crede în El, să poată căpăta neprihănirea. Ravna nu este suficienta daca nu ai si pricepere. Ravna nu este totdeauna o consecinta a neprihanirii, o confirmare a acesteia. Mai vedem din textul de mai sus ca a nu avea pricepere inseamna sa umbli sa iti faci o neprihanire personala cand Dumnezeu iti ofera neprihanirea Lui. Pot spune chiar ca este o nebunie sa indraznesti sa refuzi ajutorul lui Dumnezeu preferand rezultatul eforturilor umane. · -independenta de Lege- [COLOR=red]v.21 …pe care o da Dumnezeu fara Lege…v.28 noi credem ca omul este socotit neprihanit prin credinta, fara faptele Legii.[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]Neprihanirea oferita de Dumnezeu este independenta de Lege. Ea nu este un produs al Legii si nici nu are nevoie sa fie sprijinita de Lege. Cu alte cuvinta nu trebuie sa fii un implinitor[COLOR=#265e15][3][/COLOR] al Legii ca sa ajungi sa primesti neprihanirea lui Dumnezeu. „…o da Dumnezeu fara Lege…” – Dumnezeu o acorda fara sa o conditioneze de implinirea Legii. Astfel cei care conditioneaza dreptatea lui Dumnezeu de Lege fara indoiala ca nu prezinta nerihanirea lui Dumnezeu ci o inventie personala, o inventie care nu va face diferenta si nu va aduce odihna in viata omului. · -confirmata de Scripturi – [COLOR=red]v.21 …despre ea marturisesc Legea si proorocii.[/COLOR] [COLOR=red][/COLOR]Neprihanirea oferita de Dumnezeu nu este o inovatie de moment a lui Dumnezeu. Nu este ceva ce Dumnezeu a inventat pe moment intrucat ar fi fost luat prin surprindere de falimentul Legii in vietile oamenilor. Aceasta neprihanire, acesta dreptate fara Lege desi nu este un produs al Legii totusi ea este confirmata de Lege si de profeti. Legea si profetii o sustin, o proclama, o anunta. Cu alte cuvinte Legea si proorocii indreptau privirile oamenilor catre aceasta dreptate-neprihanire pe care Dumnezeu avea sa o ofere omului Evrei 10:1 ‘n adevăr, Legea, care are umbra bunurilor viitoare, nu înfățișarea adevărată a lucrurilor, Col.2. 16 Nimeni dar să nu vă judece cu privire la mîncare sau băutură, sau cu privire la o zi de sărbătoare, cu privire la o lună nouă, sau cu privire la o zi de Sabat, 17 cari sînt umbra lucrurilor viitoare, dar trupul este al lui Hristos. Fratilor haideti sa ramanem in acord cu Scripturile si sa primim neprihanirea-dreptatea care este in acord cu planul lui Dumnezeu prezentat in Scripturi. Sa nu ne facem o neprihanire inventata de noi si sa nu uitam ca Legea este de partea noastra si ea ne incurajeaza sa primim oferta lui Dumnezeu. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Minunile ortodoxiei pentru ora de religie | spre_rasarit | Sectiune dedicata profesorilor de religie | 43 | 21.03.2014 19:21:41 |
O alimentatie corecta | ovidiu b. | Generalitati | 469 | 26.07.2013 19:03:38 |
Chemare la rugaciune individuala pentru conversia la credinta a dusmanilor ortodoxiei | spre_rasarit | Generalitati | 45 | 21.07.2011 01:23:02 |
care varianta e corecta? | victortiti89 | Generalitati | 76 | 16.06.2011 17:14:43 |
Bun simț si intelegere | I.Calin | Generalitati | 7 | 24.08.2010 20:10:13 |
|