Citat:
În prealabil postat de Totpeetor
Danut 7,tu vad ca aduci cazuri si te cred,nu spun ca ai minti,dar noi trebuie sa privim din perspectiva dogmei oficiale a acestei religii si sa spunem ce este bun si ce este rau.Eu daca aud despre un preot ca nu stiu ce pacate savarseste,asta inseamna ca trebuie sa generalizez,ca religia ortodoxa ca atare nu este buna?Nicidecum.
Tu spui:"Toti cei care au parasit vita cea adevarata si nu au ramas in Hristos nu pot aduce roada de la sine.Toti cei care au parasit Biserica sunt in afara Imparatiei lui Dumnezeu."Ce biserica au parasit penticostalii,adventistii sau alte culte?Ce cred ei si nu este in scripturi?Oare nu cred in Tatal,Fiul si Duhul Sfant?Oare nu cred ca Hristos a inviat?Cum poti sa spui ca fac parte din "alta Biserica' si nu din cea a lui Hristos?Asta e problema la tine tu intelegi prin Biserica o anumita religie din zilele noastre care este cea ortodoxa.In biblie in schimb sensul cuvantului Biserica este departe de a fi acel adus de tine.Biserica ii reprezenta pe toti cei care credeau in Isus si faceau voia lui,iar acestia se numeau crestini,nu ortodocsi nu catolici.Hai sa fim corecti.Tu vorbesti despre "parasire",dar cum se poate vorbi despre parasire daca acea persoana s-a nascut intr-un cult si nu in religia ortodoxa?Pai cu ce este vinovata o astfel de persoana daca nu s-a nascut intr-o familie de ortodocsi?Oare este condamnata sa nu fie mantuita din pricina asta?Nu,aceasta gandire nu este biblica deloc.Credinta mantuieste,Isus a iertat pacatele si celor din alt neam cum ar fi samaritenii,ba ia apreciat in multe randuri cand le-a vazut credinta.Credinta a contat mai mult chiar decat faptul ca nu erau evrei,chiar mai mult ca nu repsectau legea ca evreii.Tu ce spui aici este o gandire fundamentalista,care spune in felul urmator:doar religia mea este buna,celelalte sunt rele,doar cei de religia mea ajung in rai,ceilalti nu.Dintr-o asemenea gandire s-au produs unele dintre cele mai mari orori care au fost facute chiar de cei care se numeau crestini,cum a fost inchizitia sau contrareforma papala.Acum papalitatea se scuza,condamna aceste actiuni,dar ce folos,daca ce a fost facut s-a facut?
Sa fim corecti.Credinta este cea care mantuieste,asa spune biblia si noi sa nu spunem altfel.
Prin acel verset din Marcu 3:24 Dacă o împărăție este dezbinată împotriva ei însăși, împărăția aceea nu poate dăinui,tocmai la asta se referea Isus,la cei cu Dumnezeu si la cei care "au alt duh" cum spui tu.Pai daca penticostalii nu sunt cu Dumnezeu ,eu nu pot sa imi explic de ce il slujesc pe Dumnezeu,de ce merg la slujbe si invata cum sa fie mai buni,cum sa traiasca dupa voia Lui Dumnezeu?De ce?Gandeste-te si tu putin si nu mai afirma lucruri care nu pot fi demonstrate.Am pretentii de la tine.
|
Faptul ca unul sau altul se pot mantui individual nu are nimic de-a face cu ceea ce reprezinta Biserica.Biserica este singura care are marturisirea adevarata lui Hristos.Nu trebuie sa facem compromisuri si ciuntiri din adevar doar de dragul de a fi pe placul unora sau altora.Catolicii sunt cei ce au iesit din vita, iar din ei au rasarit toate sectele si cultele, care sunt religii false, la fel cum a ajuns si Biserica Catolica prin adaugirile ei.Ca "nici o minciuna nu e din adevar".Eu ti-am zis ce cred eu despre darul asta la voi la penticostali.Este o inselare.Te-as ruga daca tu vrei sa ne aduci niste probe, sau filmulete, marturii s.a.m.d ale penticostalilor care au vorbit in limbi.Dupa cum a zis si costel, si Apostolul vorbirea in limbi a fost dupa graiurile lumii,iar la Cincizecime fiecare a inteles in limba lui.La inceput au fost numiti ucenicii crestini, nu aveau cine stie ce nume.Nici Biserica nu a primit "un nume" cum zici tu, pana cand nu s-au inmultit cultele si ereticii.Iar aceste nume au fost date ca sa arate ca Biserica e una si Adevarul e Unul Singur.
2. Cu toată smerenia și blândețea, cu îndelungă-răbdare, îngăduindu-vă unii pe alții în iubire,
3. Silindu-vă să păziți unitatea Duhului, întru legătura păcii.
4. Este un trup și un Duh, precum și chemați ați fost la o singură nădejde a chemării voastre;
5. Este un Domn, o credință, un botez,
6. Un Dumnezeu și Tatăl tuturor, Care este peste toate și prin toate și întru toți. Efeseni 4
6. Ai însă partea bună că urăști faptele nicolaiților, pe care le urăsc și Eu. Apocalipsa 2
23. Atunci, de vă va zice cineva: Iată, Mesia este aici sau dincolo, să nu-l credeți.
24. Căci se vor ridica hristoși mincinoși și prooroci mincinoși și vor da semne mari și chiar minuni, ca să amăgească, de va fi cu putință, și pe cei aleși. Matei 24