![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Fallen cred ca toti care lucram sau am lucrat in domeniul comertului, indiferent de care, ne-am confruntat cu client care au venit sa ceara banii inapoi pe marfa, fie pentru ca erau nemultumit, fie pentru ca au gresit marfa, ca sa zic asa. Din cate stiu eu, noi, vanzatorii, avem obligatia ca in termen de nu mai stiu care zile, daca vine omul cu produsul si bonul fiscal inapoi suntem obligati fie sa ii schimbam produsul, fie sa ii dam banii inapoi. Parca si pentru mdicamente era vorba de 30 de zile, zile in care poti inapoia produsul.
Treaba este ca suntem oameni, si sigur am patit si noi ceva de genul, sau vom pati laun moment dat. In strainatate, daca cineva nu e multumit de un produs, mai degraba merge sa-l schimbe sau sa-si recupereze banii pe el; romanii au prostul obicei sa nu faca nimic si sa se planga, sau, cum a patit intr-un magazin de papuci, samerg si sa-mi zica tipa de-acolo ca ea e obligata saimi dea alt produs la schimb si nu poate sami dea banii inapoi, chiar daca i-am venit cu bonul si garantia si tot. Pana la urma am vorbit si acolo cu managerul, i-am explicat ca nu era prima daacand patisem asemenea grozavii cu papucii lor, si i-am zis ca eu imi vreau banii inapoi, ca pur si smplu nu vreau altceva din magazin si ca el, conform legii, e obligat sa imi restituie banii. Si mi-i i-a dat daca am stiut sa insist pe ce trebuia. Stiu foarte bine ca bonurile se pot anula, indiferent de casa de marcat si cand aud pe cate unul/una ca nu se poate anula un bon ma apuca damblalele; pana si biletele de loto se pot anula... Mi se pare in regula sa schimbi sau sa dai marfa inapoi unui client nemultumit, in cazul in care nu el a defectat produsul, sau nu aduce cutia goala :)), sau sa ii dai banii inapoi. Eu cu faptul ca am facut asta mi-am castigat clienti, desi eram convinsa ca o sa pierd clienti. Si adevarul ca si pe mine m-au casigat magazinele care respecta legea, implicit imi schimba marfa sau imi da banii inapoi pe un produs neconform sau chiar care l-am luat fara sa consult eticheta. Conditia generala la asemenealucruri mi se pare a fi omenia; nici tu ca si client sa nu profiti de treaba asta, dar nici vanzatorul sa nu refuze acest lucru (schimbarea marfii/returnarea banilor pentru marfa).
__________________
Zambeste, maine poate fi mai rau. Iarta, maine poate ai tu nevoie de iertare. Iubeste si nu astepta nimic in schimb. Daruieste si vei primi la randul tau. Traieste ca si cum ar fi ultima ta zi de viata. |
|