Citat:
În prealabil postat de cozia
Fratioare, pentru a cata oara, iar te compari cu catolicii( chiar si fiind socialisti in anii 80)? Pe maghiari ca si pe polaci ii tineau in brate si Roma si Austria. Mai mult ca sigur austriecii le-au construit sosele pentru ca ei si nemtii sa circule pe acolo fara sa fie hataniti prin gropane ca-n Romania.
|
Da, nu mai puteau nemții de grija Ungariei, nu cumva ei sunt mai eficienți la planificare și administrare ?
Citat:
În prealabil postat de cozia
Noua ortodoxilor prapaditi din Regat, prafuiti de Baragan, Canal, Pitesti, Moldova, cine sa sa ne construiasca rusii, turcii, bulgarii amarati? Noi suntem prapaditi prin mostenirea noastra regionala. Priveste Transilvania cum este mai civilizational avansata tocmai pentru ca a avut un pic de a face cu Imperiul! Si tot se simte...
|
Asta e o semi-vrăjeala pusă să justifice incompetența, de fapt țeapa cu Bechtel a fost dată tot în Transilvania, iar Boc și alții au mutat investițiile acolo, dar Bechtel a construit și în Albania țară musulmană
The "Bechtel freeway" in Albania refers to the Durrës-Kukës Highway, also known as Rruga e Kombit, which was constructed by the Bechtel-Enka joint venture. Specifically, the project involved the 61-kilometer Rrëshen-Kalimash section, which is a key part of the larger 171-kilometer highway traversing Albania. This highway connects the Adriatic Sea coast to the northeastern border with Kosovo.
Key details about the project:
Bechtel-Enka Joint Venture: The highway was built by the international consortium of Bechtel and Enka.
Rrëshen-Kalimash Section: This 61-kilometer section is the central and most challenging part of the larger highway, passing through mountainous terrain.
Significance: The highway significantly reduced travel time between Durrës and Kosovo, boosting trade and tourism.
Cost: The project was valued at approximately 418 million Euros.
Key Features: The highway includes a 6-kilometer tunnel, bridges, and underpasses
Citat:
În prealabil postat de cozia
Degeaba avea ceausismul industrializare pentru ca eram izolationisti iar masini aveau doar esalonul superior de la ingineri in sus spre CC si PCR...cele cu 1-B
Pentru ce sa faca Ceausescu autostrazi? Pentru biciclete? A facut una de proba. Avea alte prioritati...
|
Aveai capacități tehnice să construiești autostrăzi măcar prin teren plat după 1989 asta e ideea, iar căcații de după 90, chipurile neizolaționiști nu au fost în stare vreo 20 de ani, nici măcar să facă niște tronsoane strategice.