Citat:
În prealabil postat de gpalama
Daca flapsurile nu s-au modificat ce inseamna asta ????
Flapsurile sunt mecanisme de stabilire a asietatii avionului. Dar flapsurile "regleaza" si nu "indica". Adica tu controlezi flapsul, flapsurile nu sunt un monitor.
Daca flapsurile nu s-au modificat ce inseamna asta ???
|
Flapsurile ridica sau coboara avionul. Sunt controlate de pilot care misca mansa. Daca ele raman fixate in aceiasi pozitie si avionul are viteza foarte mare inseamna ca doar aerodinamica, viteza-aripi-aer-flapsuri-greutate controleaza avionul care merge perfect drept conform cu directia initiala data de giroscop si confirmata pe final de giroscop ca avionul nu s-a abatut nici cu un grad de la directia traiectoria-liniara. Masoara apoi distanta pana la apa marii si cum ea este exact aceiasi inseamna ca nu e valabila teoria pamant glob caci daca era valabila avionul ar fi trebuit sa ia altitudine si sa iasa din atmosfera din pricina ca pamantul ar fi glob.
Citat:
Tu ai o problema cu perceptia in cazul asta. Tu te uiti la suprafata pamantului in loc sa te uiti la GRAVITATIE.
|
Ma uit la suprafata plata a apelor, marilor si la linia dreapta a directiei avionului ce a pornit tangent si paralel cu apa marilor si nu a iesit din atmosfera si nu s-a ridicat nici macar cu 1m dupa 1000, 2000, 5000km.
Citat:
Despre ce discutam nu este despre suprafata pamantului ci DESPER GRAVITATIE.
|
Discutam si despre greutatea avionului.
Citat:
Ce indica eset ca GRAVITATIA ESTE ACEEASI.
|
Sigur ca avionul are aceiasi greutate, deci forta care il trage in jos si pe care o invinge zburand este aceiasi si pe inaltime si pe traiectoria avionului paralela cu marea . Asta ne ajuta si simplifica lucrurile, experimentul, concluziile.
Citat:
Dar din gravitatie nu poti trage concluzia ca SUPRAFATA PAMANTULUI E PLATA. Nu are legatura GRAVITATIA CU SUPRAFATA PAMANTULUI.
|
Nu din greutate tragi concluzia asta ci din faptul ca dupa 1000, 2000, 5000 de km parcursi te afli la aceiasi altitudine. Ai mers pe aer pe o directie initiala furnizata de giroscop unde greutatea e tot in jos si cu toate astea nu s-a modificat altitudinea. Deci nu exista niciun glob caci pastrabd directia perfect dreapta ar fi trebuit sa iesi din atmosfera sau sa te inalti.
Citat:
Gravitatia e CONSTANTA ... deci pamantul e plat ??? Nu prea essti bun la rationamente logice.
|
Nu am afirmat asta! Imi pui vorbe in gura sa ma demonstrezi absurd?
Gravitatia constanta usureaza concluzia. Concluzia se trage din constatarea ca mergand pe aer tot drept-laser-giroscop, dupa 1000-5000 de km, te afli la aceiasi altitudine fata de niste mari plate deci nu exista glob. Nu incerca sa fraieresti cititorii ca as fi scris prostiile tale pe care mi le pui in pix sau in gura!
Citat:
Iar ce poti face este sa vezi care este TRAIECTORIA - CURBURA zborului.
|
Nu exista curbura! Traiectoria avionului e perfect dreapta masurata la momentul initial si la final de giroscop care indica pe aparatura ca nu exista unghi si ca ai mers drept-laser pe aceiasi dreapta care la momentul initial era paralela cu apa marilor. Iata ca si la momentul final e paralela si avionul se afla la aceiasi inaltime. Deci pamantul nu e glob!!! Nici plat caci nu te-ai invartit in jurul polului nord pe o curba ci ai mers perfect drept chiar daca observatorilor li se pare ca te-ai rotit dupa polul nord.
Citat:
Iar aici curbura zborului se poate vedea prin diferite mecanisme...
|
Ce curbura sa se vada daca se vede pe giroscop ca ai mers perfect drept laser? Nu exista curbura nici in jurul sferei si nici in jurul polului nord!!!
Citat:
Deci din nou, nu stii despre ce vorbesti.
|
Ai auzit de poloboc, giroscop, laser? Ce inginer-teolog esti daca la tine linia dreapta e defapt o curba? De ce nu vrei sa recunosti ca linia dreapta e defapt linie dreapta!
Doar finitatea creatiei face ca defapt atunci cand depasesti marimea creatiei, capetele dreptei pe care te deplasezi sa fie lipite incat pentru privitori sa li se para ca te-ai invartit pe un cerc. Tu ai mers perfect drept masurat la poloboc si cu laserul su cu giroscopul. Chiar daca ei vad ca te invarti in jurul polilor sau in jurul lor tu defapt ai mers perfect drept!