Citat:
În prealabil postat de catalin2
In tot capitolul scrie de "vorbeste in limbi" nu "se roaga in limbi". Acolo Sfantul Apostol spune ca cel ce vorbeste intr-o limba straina nu vorbeste oamenilor, pentru ca nu-l inteleg daca nu exista talcuitor, vorbeste lui Dumnezeu, singurul care-l intelege.
|
Cel care vorbeste cu Dumnezeu, se roaga, Catalin.
Tu recunosti ca un om vorbeste cu Dumnezeu dar pretinzi ca nu e rugaciune.
Daca nu este rugaciune ce este atunci?
Citat:
În prealabil postat de catalin2
Dar ai tot eschivat sa raspunzi la intrebarea pe care ti-am pus-o de cateva ori, nestiind ce sa raspunzi repeti acelasi lucru de fiecare data. Daca vorbirea in limbi este rugaciune, de ce e nevoie sa talcuiasca cineva celorlalti ce se roaga cel ce vorbeste in limbi? Cred ca ai inceput si tu sa vezi ca nu exista o explicatie, penticostalii nu s-au gandit la asta cand au inventat invatatatura lor.
|
Teologii Penticostali au o teologie deplina. Completa.
Au raspunzurile la toate intrebarile.
Nu am evitat sa iti raspund. Insa hai sa le lamurim pe rand!
Cel care vorbeste in limbi, comunica cu Dumnezeu. Asa zici tu.
Comunicarea cu Dumnezeu se numeste rugaciune sau nu?
Si daca nu e rugaciune, ce este?
Predica, cumva? Invatatura?
Il invata omul pe Dumnezeu?