Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
Dei nu are legătură [directă] cu tematica propusă de stimatul fanatic autodidact, vă răspund scurt care e concepia mea, concepie ce nu văd de ce ar veni în conflict cu antropologia biblică. Pentru că atât Dumnezeu, cât i îngerii (respectiv demonii), nu sunt... oameni. Scriptura afirmă i despre Dumnezeu că duh este, dar si despre îngeri că sunt duhuri [slujitoare].Evrei 1,14.
|
Nu, nu sunt oameni, dar pot să intre în oameni. Și demonii și îngerii. Și Duhul Sfânt.
Și poate Duhul Sfânt să intre și în oameni, și în obiecte, și în pietre, să le facă să vorbească, sau să facă din ele pe urmașii lui Avraam, spune Biblia, nu? În obiecte, cum ar fi un simplu toiag, a lui Moise și a lui Aaron, din Chivotul Legii, o bucată de lemn, (un lemn cioplit, un chip cioplit, sau idol, nu?) intră Duhul Sfânt în idoli? :) Mai face și minuni cu "idolu" ăla, Duhul Sfânt, nu? Desparte Marea Roșie, lovește stânca și izvorăște apă. Toiag făcător de minuni.
Cum să nu te închini Duhului Sfânt din toiag?
Deci cum ajunge un sfânt, să fie sfânt, fără Duhul Sfânt? Poate? Nu poate.
Dacă mă închin unui Sfânt, nu sunt conștient oare că mă închin Duhului Sfânt, din acel om?
Cum îmi dovedește Duhul Sfânt că acel om este Sfânt cu adevărat?
Numai dacă i-a dat acelui om, Duhul Sfânt, i-a dat trup neputrezit, adică Sfinte Moaște, sau Sfintele Trupuri ale Sfinților. Așa ne arată Duhul Sfânt că un om este Sfânt.
Deci dacă un om e posedat și începe să omoare alți oameni, nu fugi de acel om?
Dar dacă un om e plin de Duhul Sfânt, nu te închini acelui om, că practic te închini Duhului Sfânt?
De ce obiectele folosite de Sfinți, fac minuni și în urma lor, când ei pleacă și nu mai sunt de față? Cum sunt prosoapele folosite de Sfântul Apostol Pavel?
Sunt peste 100 de versete în Biblie, unde arată că un om sau mai mulți oameni, se închină altui om, sau altor oameni.
Deci se închinau vredniciei, sfințeniei omului, sau Duhului Sfânt care era în om.
Leapădă erezia, până nu e prea târziu.
Te avertizez.