Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
Nu neapărat. Cuvintele lui Hristos au Èi valoare generalizatoare Èi profetică, că doar e [Èi] Profet, nu-i aÈa? Èi de fapt, cine âmărturiseÈte despreâ El mai mult, VT ori NT?
|
Hristos nu e profet. Ești eretic musulman?
Hristos este Fiul lui Dumnezeu. Lumină din lumină și Dumnezeu Adevărat din Dumnezeu Adevărat. Cuvâtnul Tatălui și Creatorul Universului.
Sau tu nu mărturisești Crezul Niceo-Constantinopolitan?
Ți-am dat cuvintele lui Hristos, iată, ți le reamintesc:
--> Matei 23, 17: Nebuni și orbi! Ce este mai mare, aurul sau templul care sfințește aurul? <--
Și uite, îți mai spune Hristos, Creatorul Universului:
--> Matei 23, 19: Nebuni și orbi! Ce este mai mare, darul sau altarul care sfințește darul? <--
Și mai zice tot Hristos Dumnezeu:
-> Matei 23, 20: Cel ce se jură pe altar se jură pe el și pe toate câte sunt deasupra lui. <-
--> Matei 23, 21: Cel ce se jură pe templu se jură pe el și pe Cel care locuiește în el. <--
---> Matei 23, 22: Cel ce se jură pe cer se jură pe tronul lui Dumnezeu și pe Cel ce șade pe el. <---
Adică:
Cel ce se jură pe Sfintele Icoane, se jură pe Cel ce locuiește în ele.
Cel ce se jură pe Chivotul Legii, pe Toiagul lui Moise, pe Heruvimii de aur, pe părul lui Samson, și celelalte care vor urma, 8 exemple, se jură pe Cel ce este deasupra lor.
Cel ce se jură pe Biserică, se jură pe tronul lui Dumnezeu, pe Cel ce șade în ea.
Și altă dovadă BIBLICĂ, a închinării:
Ieșire 18, 7: Deci a ieșit Moise în întâmpinarea socrului său (Ietro), s-a plecat înaintea lui și l-a sărutat. Iar după ce s-au binecuvântat unul pe altul, au intrat în cort.
Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
Revenind la problematica topicului, porunca lui Dumnezeu este răstălmăcită (spre pierzare) de cei care afirmă că trebuie să-Èi faci reprezentări Èi trebuie să te închini înaintea lor Èi să le dedici slujbe. Exact pe dos, de cum zice porunca! Păi e bine, e frumos? 
|
Porunca lui Dumnezeu nu este ca ei să se închine la acele materiale, ci Lui, lui Dumnezeu din ele, din Sfinte Obiecte. Pentru că dacă Dumnezeu nu ar fi în ele, nici ele nu ar fi vrednice de nimic. Dar fiindcă Dumnezeu e în ele, și Dumnezeu e Sfântul Sfinților, acelea sunt la rândul lor Sfinte.
Nu te închini, înaintea lor, ci înaintea lui Dumnezeu din ele. Nu spre pierzare, ci spre mântuire. Nu există nici o răstălmăcire. Totul e limpede. Dumnezeu e cu adevărat în acele obiecte, și oamenii se închinî înaintea Sfințeniei lui Dumnezeu care este în ele.
Le dedici slujbe, pentru că îi cinstești. Dacă și Dumnezeu îi cinstește și îi preaslăvește, tu de ce nu i-ai cinsti?
II Tesaloniceni 1, 11: Pentru aceasta, ne și rugăm pururea pentru voi,
II Tesaloniceni 1, 12: Ca să se preaslăvească în voi numele Domnului nostru Iisus (!!!) și voi întru El (!!!)