Citat:
În prealabil postat de router
Ceea ce nu este speculatie este exact ceea ce am spus eu. Pavel voia ca ajutoarele sa fie stranse pana ajungea el(tot intr-o zi de duminica). Cand el ajungea trimitea pe altii , sau pleca mai departe cu ei si el.(calatorind in aceeasi zi).
|
Astea sunt pure inventii, nu speculatii. Unde scrie ca ajungea duminica?! :dontgetit:
Unde scrie ca pleca mai departe duminica? Acolo scrie doar ca se puneau deoparte ajutoare duminica.
Dar presupunand ca Pavel sau trimisii lui veneau duminica sa colecteze ajutoarele (ceea ce e doar afirmatia ta), din nou te intreb: de ce duminica?
Vad ca faptul ca sambata in sinagoga nu se frangea painea, in timp ce duminica la intalnirile crestinilor se frangea painea, te lasa total indiferent.
Daca doar din intamplare, printr-o regretabila omisiune, nu se mentioneaza frangerea painii sambata, atunci de ce este mentionata duminica? :D
Sunt convins ca tot din intamplare.
Impartasania e doar un detaliu?
Faptul ca la intalnirea dintre crestini, care are loc duminica, acestia se impartasesc, iar la intalnirea de sambata cu "cei chemati", cum se numesc azi, nu se practica impartasania (era normal, nu erau botezati), e desigur tot o intamplare. Trebuia introdus un articol de lege, ca in Vechiul Testament, ca sa intelegeti ce e de inteles.
Dar Noul testament nu e asa, nu contine coduri de legi, ca Vechiul Testament.