Citat:
În prealabil postat de UNNOOM
In viziunea adventista sfarsitul lumii nu vine odata cu venirea lui Isus si invierea celor sfinti?
Nu este precedata de evenimente catastrofale: http://www.youtube.com/watch?v=D1lFYO5zE-c ?
Propovaduiesc revenirea lui Isus de doua ori (prima data vine pentru ai rapi pe sfinti si a doua oara pentru judecata) si invierea. Dar daca ii intrebi ce se intampla cu restul, sustin ca sunt sortiti mortii de 1000 de ani, in prima faza, inainte de judecata, si mortii vesnice dupa judecata.
|
Dar chiar si ideea de distrugere a creatiei reprezinta, in fond, o neputinta a lui Dumnezeu: Dumnezeu nu poate metamorfoza creatia, nu este capabil sa innoiasca ceea ce El Insusi a creat - redandu-i, dealtfel, statutul de dinainte de caderea in pacat - si a statuat ca fiind bun foarte, ci trebuie mai intai sa distruga si dupa aceea sa creeze ceva nou. E o absurditate! Nu este cumva o neputinta a lui Dumnezeu in fata pacatului? Hmmm.
Adventistii isi promoveaza ideea de "sabat" ca fiind un semn distinctiv intre Dumnezeu Creatorul si om, iar mai apoi afirma ca Dumnezeu va distruge creatia. Ce va mai fi atunci cu "sabatul" ca semn distinctiv intre vechea creatie care, de fapt, va fi distrusa si om? Nu e logic ca semnul distinctiv va disparea? Si nu numai ca semnul va disparea, dar si ca semnul este pieritor, vremelnic?
Si atunci cum mai afirma ca sabatul se va celebra in noul pamant si in noul cer daca semnul cel vechi NU mai este?
Oare Hristos nu a venit in trup la noi, nu Si-a asumat trup omenesc creat nerenuntand, bineinteles, la firea Dumnezeiasca? Daca a murit si a inviat, iar trupul Sau nou, duhovnicesc poarta urmele cuielor atunci nu inseamna asta ca Mantuitorul Si-a insusit firea omeneasca asa degradabila cum e pentru a o innoi si nu pentru a o pierde?
Numai tampenii peste tampenii la adventisti!