View Single Post
  #64  
Vechi 09.03.2012, 14:28:42
Laura19
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

14. „Dreptul la avort este fundamental pentru eliberarea femeii. Este esențial ca acestea să aibă drepturi egale cu ale bărbaților”.
14a. Feministele au fost, inițial, pentru viață, nu pentru alegere.
14b. Unele feministe cunoscute se opun vehement avortului.
14c. Drepturile femeilor nu sunt în mod inerent legate de dreptul la avort.
14d. Premizele de bază ale mișcării pentru dreptul la avort sunt degradante pentru femei.
14e. Multe dintre afirmațiile care fac legătura între condiția materială a femeii și avort – pilula și sexul liber – s-au dovedit a fi false.
14f. Unii dintre strategii dreptului la avort presupun o incompetență a femeii și supun femeile la ignoranță și exploatare.
14g. Avortul a devenit cel mai eficient mijloc de discriminare a femeii conceput vreodată, lipsind omenirea de o mulțime de copii nedoriți de sex feminin.
15. „Situația unor femei nu le lasă acestora nici o șansă decât avortul.”
15a. Spunând „nu le lasă nici o șansă”, înseamnă să fii nu „pentru alegere” ci pentru avort.
15b. Cei care sunt într-adevăr pentru alegere, trebuie să ofere femeii de unde să aleagă, și nu doar șansa avortului.
15c. „Avort sau mizerie” este doar o imagine falsă a opțiunilor; aceasta împiedică femeile să caute alternative pozitive și împiedică societatea să i le ofere.
16. „Personal, sunt împotriva avortului, dar, totuși, sunt pentru alegere. Este o alternativă legală și nu avem dreptul să o interzicem cuiva. Fiecare are dreptul să creadă ce vrea, dar nu ar trebui să ne impunem părerile noastre altora.”
16a. A fi pentru alegerea avortului înseamnă să fii pentru avort.
16.b Principalul argument de a fi personal împotriva avortului este argumentul care îți cere să fii împotriva celor care aleg să facă un avort.
16c. Ceea ce este legal nu este întotdeauna corect.
16d. Cum să le spunem oamenilor că sunt total liberi să creadă că avortul înseamnă să omori un copil, iar ei să nu fie liberi să acționeze în conformitate cu ceea ce cred că este adevărat?



PARTEA A TREIA: ARGUMENTE PRIVIND CHESTIUNI SOCIALE


17. „Fiecare copil – un copil dorit. Nu este corect pentru un copil să-l aduci într-o lume în care nu este dorit.”
17a. Orice copil este dorit de către cineva. Nu există „copii nedoriți”.
17b. Există o diferență între o sarcină nedorită și un copil nedorit.
17c. „Nedorit” nu descrie condiția copilului, ci atitudinea părinților.
17d. Problema nedorinței este un argument bun pentru a dori copiii, dar un argument slab pentru a-i elimina.
17e. Cel mai nedrept lucru pe care îl poți face unui copil „nedorit” este să-l omori.
18. „A avea mai mulți copii „nedoriți” duce la abuz mai mare asupra copilului.”
18a. Majoritatea copiilor abuzați au fost doriți de părinții lor.
18b. Abuzul asupra copilului n-a dispărut o dată cu legalizarea avortului, ci a crescut în mod dramatic.
18c. Dacă copiii sunt văzuți a fi drept „buni de aruncat” înainte de naștere, vor fi văzuți la fel și după naștere.
18d. Este ilogic să susții că un copil este protejat de abuz prin avort, din moment ce chiar avortul este abuz asupra copilului.
19. „Restricționarea avortului ar fi nedreaptă pentru cei săraci și minoritari, care au nevoie de el cel mai mult.”
19a. Nu este corect pentru unii oameni să aibă posibilități mai mici decât alții să-i omoare pe cei nevinovați.
19b. Albii și bogații, nu săracii și minoritățile, sunt înclinați cel mai mult să facă avorturi nelimitat.
19c. Susținătorii alegerii doresc ca cei săraci și minoritățile naționale să facă avort, și se opun ca acestora să li se explice riscurile avortului și alternativele la avort.
19d. Organizația de planificare familială, care este pentru avort, numită Planned Parenthood în SUA, s-a desprins din mișcarea eugenică și înclină să discrimineze minoritățile naționale și pe cei handicapați psihic și fizic.
Reply With Quote