View Single Post
  #7  
Vechi 09.03.2012, 14:26:05
Laura19
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

PARTEA A DOUA: ARGUMENTE REFERITOARE LA DREPTURI ȘI LEGALITATE

9. „Chiar dacă copiii nenăscuți sunt ființe umane, ei au mai puține drepturi decât femeia. Nimeni nu se așteaptă ca o femeie să-și doneze organismul ca să servească drept sistem de întreținere a vieții altuia”.

9a. Odată ce recunoaștem că bebelușii nenăscuți sunt ființe umane, ar trebui să punem problema dreptului lor la viață.
9b. Dreptul la viață nu crește o dată cu vârsta sau cu mărimea omului, altfel, bebelușii și adolescenții ar avea mai puțin dreptul la viață față de adulți.
9c. Comparația între drepturile copilului și drepturile mamei este inegală. În cazul avortului se pune problema modului de viață al mamei în contrast cu viața bebelușului.
9d. Este rezonabil ca o societate să accepte ca un adult să trăiască cu o inconveniență temporară, dacă singura alternativă este omorârea unui copil.

10. „Fiecare persoană are dreptul să aleagă. Nu ar fi corect să restricționezi alegerea femeii, interzicându-i avortul”.

10a. Orice societate civilizată limitează libertatea persoanei de a alege, oricând această alegere face rău unei persoane inocente.
10b. „Libertatea de a alege” este o expresie prea vagă pentru o discuție serioasă; trebuie să întrebăm mereu „libertatea de a alege ce?”
10c. Oamenii care sunt pentru alegerea avortului adesea nu sunt pentru alegere cu privire la alte chestiuni, mai puțin importante.
10d. O dată ce ai ales avortul, îl privezi pe altcineva de a alege o viață întreagă și îl împiedici să-și exercite drepturile sale.
10e. Fiecare este pentru alegere, când vorbim de a alege înainte de sarcină și după naștere.
10f. Aproape toate încălcările drepturilor omului au fost apărate de pe poziția dreptului de a alege.
11. „Fiecare femeie trebuie să-și controleze propriul său corp. Libertatea reproducerii este un drept fundamental al omului.”

11a. Avortul confirmă faptul că 650.000 de femei, anual, nu își controlează propriul corp.
11b. Nu toate lucrurile făcute cu propriul corp sunt corecte, și nici nu ar trebui protejate toate în mod legal.
11c. Oamenii pro-vita au fost întotdeauna pentru drepturi reproductive adevărate.
11d. Chiar și cei care sunt pentru alegere trebuie să recunoască că argumentul „dreptului de a-ți controla propriul corp” nu stă în picioare, deoarece copilul nenăscut este o ființă umană.
11e. Adesea „dreptul de a-mi controla propria mea viață” devine un drept de a leza și oprima pe alții în avantajul meu.
11f. Controlul asupra propriului corp îl poți exersa ca să previi sarcina de la începutul începutului.
11g. Este degradant pentru organismul femeii și egocentric să privești sarcina ca pe o stare „nenaturală”, negativă și „ieșită de sub control”.

12. „Avortul este o decizie a femeii și a medicului ei și a nimănui altcuiva. Fiecare are dreptul constituțional la intimitate.”


12a. Constituția nu include dreptul la intimitate.
12b. Intimitatea nu va fi niciodată un drept absolut, ea este întotdeauna dependentă de alte drepturi.
12c. Încurajarea sau asistența din partea unui medic nu schimbă natura, consecințele sau moralitatea avortului.
12d. Tatăl copilului este de asemenea responsabil de copil și ar trebui să-și spună cuvântul.
12e. Tatăl se va confrunta adesea cu o stare de suferință sau vină, ca rezultat al avortului. Din moment ce viața sa este considerabil afectată de avort, el nu trebuie să spună nimic?
13. „Nu este corect ca femeile nemăritate să fie nevoite să se confrunte cu jena unei sarcini sau cu suferința de a-și da copilul spre adopție”.
13a. Sarcina nu este un păcat. Societatea nu trebuie să condamne o femeie nemăritată și să facă presiuni asupra ei să facă avort, ci trebuie să o ajute și să o susțină ca ea să nască.
13b. Alegerea proastă a relațiilor sexuale înainte de căsătorie nu este niciodată compensată de alegerea, mult mai degradantă, de a omorî o viață umană inocentă.
13c. Circumstanțele jenante sau incorecte ale unei persoane nu justifică încălcarea drepturilor altei persoane.
13d. Adopția reprezintă o alternativă excelentă care evită povara creșterii unui copil, în paralel cu salvarea unei vieții și fericirea unei familii; este tragic că avortul este ales astfel atât de frecvent ca o alternativă la adopție.
13e. Argumentul că adopția este dureroasă este la fel cu argumentul că avortul este un rău, căci este în joc viața unui om.
Reply With Quote