Citat:
În prealabil postat de stefan florin
Vezi ca trebuie sa mai studiezi. In NT arhanghelul Mihail apare in mai multe locuri (2), nu doar intr-un singur loc.
|
În forma "
Arhanghelul Mihail" (despre care se vorbea în propoziție) apare o singură dată: Iuda 1,9.
Citat:
În prealabil postat de stefan florin
Si unde e problema ca Savaot este un termen ebraic? Nu are voie sa apara si in NT?
|
Are, dar proveniența este tot ebraică. În Romani 9,29 apare chiar în această formă netradusă din ebraică în greacă:
σαβαώθ.
Citat:
În prealabil postat de stefan florin
Te-ai intrebat macar odata ce semnifica acest termen SAVAOT? Insemna Domnul Dumnezeu al ostirilor ingeresti. Vezi amice, COMANDANT AL OSTIRILOR INGERESTI.
|
Păi exact acesta este sensul termenului Arhanghel!


Citat:
În prealabil postat de stefan florin
Daca Iisus ar fi Mihail, Pavel care foloseste termenul Savaot, i l-ar fi atribuit si lui Iisus nu doar Tatalui ceresc, sau ar fi mentionat acest lucru, ca Iisus e Mihail sau ca Iisus este arhanghel. Chiar de ce nu gasim in Biblie faptul ca Iisus este arhanghel?
|
Știi de ce?
O spun pentru ultima dată:
Pentru că nu "Iisus este Mihail", ci Mihail este de fapt Iisus. De aceea! Iar Mihail apare doar de 2 ori în NT ca să terminăm odată...