View Single Post
  #3  
Vechi 16.01.2012, 22:07:20
Laura19
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit Atla parere.

"FALIMENTUL EDUCAȚIEI. Introducerea amprentei digitale la intrarea în școli

Dacă s-a ajuns la monitorizarea elevilor la intrarea în școală cu scopul reducerii numărului de absențe atunci ar trebui ca întregul corp profesoral în frunte cu ministrul educației să își dea demisia și să se apuce de altceva. Este clar că nu au reușit să ofere elevilor motivația și interesul frecventării cursurilor.

Dacă s-a ajuns la această măsură extremă atunci părinții ai căror copii refuză să meargă la cursuri ar trebui să îi retragă pur și simplu de la școală. La ce să mai cheltuiască statul cu ei? România interbelică avea un procent foarte mare de analfabeți, în timp ce leul românesc era valută. Deci țara merge înainte și fără alfabetizare și educație forțată. Să recunoască faptul că a fost un părinte incapabil să își educe copilul iar dacă acesta în pofida educației a dovedit că nu are aptitudini intelectuale atunci trebuie trimis la munca de jos, de la 14 ani, cum se muncea înainte. Sunt necesari oameni și la măturat străzile, dus vitele la câmp, etc.

In fine, dacă elevii au ajuns să fie mânați ca cireada la școală, verificați prin amprente ca pușcăriașii, atunci canalele de informare în masă de la televiziune, radio și presă ar trebui să accepte că și-au adus și ei contribuția la această penibilă situație. Că flecărerile, imaturitatea și prostia crasă revărsată printr-o mare parte din ele au reușit să îmbâcsească, polueze și strica mințile copiilor atât de mult încât o parte dintre ei au devenit iresponsabili chiar și în cele mai elementare acțiuni cum ar fi mersul la școală.

Că elevii sunt iresponsabili și prost educați este o realitate pe care o resimte întreaga societate românească până în cele mai mărunte detalii. De multe ori merg acasă cu un maxi-taxi arhiplin uneori cu elevi ieșiți de la cursuri. Niciunul nu se ridică să ofere locul unei persoane mai în vârstă, chiar dacă ne vede că venim de la piață sau serviciu, că suntem obosiți. De multe ori mă ridic eu și ofer locul altcuiva. Ei, niciodată! Stau ca vitele. Comportamentul este oglinda educației primite acasă. Impertinență, obrăznicie și nesimțire. Și pentru asta sunt vinovați atât părinții, profesorii cât și mass-media care turuie într-una cu drepturile copilului fără să spună nimic despre obligațiile copilului. Drepturi fără obligații nu există! E îndemn fățiș la anarhie.

Iar dacă opinia mea a fost prea dură și îmi veți spune că în fiecare clasă sunt doar câteva uscături și restul sunt copii normali atunci introducerea acestui sistem de monitorizare este o imbecilitate, o scorneală idioată a unor manageri de școală, un pas prostesc spre o monitorizarea globală a omenirii.

Școlile care recurg la sistemul monitorizării elevilor prin amprentă digitală ar trebui închise pur și simplu. Nu sunt școli, ci închisori. Inseamnă că nu sunt capabile să își atragă elevii și să îi țină la cursuri decât de frică și din obligație. Or, frica nu a educat pe nimeni niciodată. Doar dragostea și respectul au modelat caractere. Dacă aș avea copilul la o astfel de școală l-aș retrage imediat. "

http://emilia-corbu.blogspot.com/201...roducerea.html

Am citit mai multe pareri, cele de sus sunt doar cateva, si sunt multi elevi si parinti care nu sunt mulumiti cu aceste masuri. Voi ce parere aveti? Ce se poate face sa respingi sa respingi aceste masuri, dar totusi sa poti merge mai departe la scoala?
Reply With Quote