Eu cred ca discutia nu trebuie sa degenereze in luari de pozitii atit de taioase.
Si eu am fost ateu insa nu am devenit credincios pina nu am avut certitudini personale.
Pot sa marturisesc -eu ca si altii care au fost in situatia mea- ca Dumnezeu a lucrat si inainte in viata mea insa nu am putut observa decit dupa.
Insa inainte imi doream intrucitva ca Dumnezeu sa existe, nu ma deranja ipoteza asta si apoi eram in cautarea unor modalitati prin care sa imi schimb personalitatea in una mai buna.
Am devenit cedincios tocmai pentru ca am avut atutudinea omului de stiinta , adica intii dovezi -cu o deschidere a mintii catre oricare varianta posibila.
Am dorit adevarul oricare ar fi fost el.
Cei care nu sint deranjati de o posibila constiinta parinteasca invizibila il pot descoperi pe Dumnezeu ca fiind cauza unor paradoxuri chiar si prin intermediul anumitor ramuri ale stiintei. Insa studiile mai temeinice exista in ramurile de granita ale stintei, cele care au legatura cu imaterialitatea, constiinta, inteligenta materiei, cimpurile viului sau chiar legea sincronicitatii acauzale.
Atit in rindul oamenilor de stiinta exista credinciosi dar si in rindul preotilor exista credinciosi prefacuti.
In rindul oamenilror de stiinta postularea existentei lui Dumnezeu nu se putea face doar pe baza unor teorii logice -asa cum s-a facut postularea teorie evolutioniste- asa incit cu timpul dovezile concrete in domeniile de granita au inceput sa apara doar ca ele nu sint suficient mediatizate si nici promovate in invatamint. Si asta nu neaparat din vina cercetatorilor sau a academiilor ci a sinoadelor care nu si-au dat consimtamintul.
Astazi chiar si teoria big bangului este considerata un mit de catre multi cercetatori tocmai datorita principiului conservarii energiei. Nimeni nu poate explica ce fel de instabilitate stabila era in punctul zero inainte de big bang sau daca exista timp si inainte. Dar nu numai. Experimentul Filadelphia si incercarile de a fi repetat precum si alte calcule au demonstrat -ca si timpul ca si spatiul este tot o forma de energie- care poate fi controlata de catre forme superioare ale energiei intre care si constiinta atunci cind i se manifesta anumite valente ce tin de inalta spiritualitate.
Unela parti ale universului se contracta iar altele prezinta o acceleratie inexplicabila a expansiunii ceea ce inseamna existenta unei actiuni invizibile colosale. De aici au aparut teoriile subspatiilor si superspatilor.
Insa aceste elemente sint doar coaja veche -baza de pornire- a elementelor cercetarii prin care s-a demonstrat existenta unei inteligente universale si care actioneaza incluisiv prin spiritualitate.
Ceea ce deranjeaza sinoadele este faptul ca actiunea spirituala - la nivelul constiintei umane sanatatii si al energiilor aurelor viului - a acestei constiinte superioare universale nu se limiteaza doar la o singura religie si in plus se demonstreaza ca unele elemente dogmatice nu sint interpretate corect sau in mod suficient.
Daca in lumea crestina bisericile au aceasta inertie in schimb in lumea rasariteana incep sa apara formule de introducere a lor si in invatamint iar prima tara care si-a dat acordul fara amendamente colaterale este Bangladesh.
|