Citat:
În prealabil postat de tricesimusquintus
Asta se înțelege, căci ați comentat ca SIMULTANE trupul mort (moartea Lui vinerea mare) și facerea viu cu duhul (învierea Lui duminica) în 1 Petru 3,18. Căci despre moartea și învierea Lui vorbește versetul. Da, ori ba?
|
Daca pentru dvs. asa apare ce am scris eu, ori aveti o problema in ceea ce priveste a receptiona si a procesa o informatie, ori aveti o rea intentie in a rastalmaci ceea ce transpare din postarea mea.
Nu am comentat deloc ca simultane moartea si invierea lui Hristos, ci moartea trupului si viata duhului sau, dar dvs. eludati problema prin negarea unei realitati.
Era vorba de ziua de sambata, in care trupul lui Hristos a stat in mormant. Zi in care, in mod simultan, exista un trup mort in mormant, si un duh viu... care a mers unde a vrut el...iar Petru ne spune unde a fost.
Dvs. credeti ca sufletul moare. OK, credeti ce vreti despre sufletul dvs.
Dar Hristos a murit cu sufletul ?
Daca da, atunci stiu de unde a reusit sa ia Nietsche ideea ca "Dumnezeu a murit" : de la AZS.
Dvs. sustineti ca Dumnezeu moare de tot ? Nu mai ramane nimic din el, decat un trup intr-un mormant ? Atunci e clar ca hristosul dvs. nu e totuna cu Hristosul din ceruri (cel despre care scrie in Biblie).
Versetele acelea de la 1 Petru nu vorbesc despre Invierea lui Hristos, ci despre faptul ca trupul era mort, in timp ce duhul nu, si cu acel duh viu al lui s-a coborat si a propovaduit SI duhurilor tinute in inchisoare.
Pentru dvs., asa zisa inchisoare e planeta Pamant, lumea vizibila, materiala, nu ?
Dar Hristos cand a venit (s-a coborat) in lume ?
Dupa ce a fost omorat si a inviat, sau mai inainte ??
Ce, scrie in 1 Petru ca mai intai a murit si apoi a venit in lume ?? Sau scrie in alta parte acest lucru ?
Dupa cum ati postat dvs. in tentativa de combatere a existentei reale a unui loc de pedeapsa, asa reiese, clar si categoric. Sa reiau ce ati postat ?