View Single Post
  #180  
Vechi 14.02.2011, 12:31:36
stefan florin's Avatar
stefan florin stefan florin is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 09.02.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 4.872
Implicit

Citat:
În prealabil postat de crocomau Vezi mesajul
Nu am interpretat nimic. Cele fagaduite de Domnul Iisus Hristos nu au nevoie de interpretari.

Doar daca cineva vrea sa denatureze fagaduintele Mantuitorului (ca se va intoarce sa ne ia cu EL) are nevoie sa recurga la interpretari fortate.



Nu discutam despre ziua cand se va intoarce Mantuitorul. Important este sa stim ca se va intoarce sa ne ia cu EL (asa a fagaduit). Teoria ca mergem noi in la EL este falsa.



Citate total irelevante in ceea ce vreti sa demonstrati: cum ca mergem noi la Domnul, facand inutila fagaduinta lui ca se va intoarce sa ne ia cu EL.




Ati citit gresit fagaduinta. Domnul Iisus Hristos nu s-a suit in rai (la Tatal) in aceeasi zi in care a murit si a vorbit cu talharul:

Nu te atinge de Mine, cãci încã nu M-am suit la Tatãl Meu (Ioan 20:17) - spune Domnul Iisus dupa doua zile de la intamplarea cu talharul.


Fagaduinta facuta talharului trebuie citita asa:

"Adevãrat grãiesc tie astãzi,(virgula) vei fi cu Mine în rai." (Luca 23:43)



In Matei 27:52 se vorbeste despre o INVIERE (in masa). Sa inteleg ca dvs. credeti in INVIERE si nu in nemurirea mortului? Si eu cred la fel: in INVIERE.


Matei cap. 17.

Domnul Iisus Hristos nu se ocupa cu spiritismul (nu sta de vorba cu mortii). Domnul poate sa invie pe oricine ca sa stea de vorba cu el.
Pe muntele schimbarii la fata, Moise si Ilie erau doua persoane vii, care prefigurau cele doua categorii de oameni care vor fi mantuiti la revenirea Domnului:
- Ilie (cel ridicat la cer cand era inca in viata) - prefigureaza mantuitii care vor fi in viata la revenirea Mantuitorului, si vor fi inaltati;
- Moise (cel care a murit) - prefigureaza mantuitii care vor fi inviati la revenirea Mantuitorului, si vor fi inaltati.

Cititi 1 Tesaloniceni 4:15-18. Sfantul Apostol Pavel vorbeste despre cele doua categorii de mantuiti, care vor fi inalatati, la revenirea Domnului. "Si astfel vom fi totdeauna cu Domnul" - conchide Sfantul Apostol.



Probabil faceti referire la pasajul din Matei cap. 22, unde se spune ca "Dumnezeu este un Dumnezeu al celor vii nu al celor morti". Acolo, Domnul Iisus Hristos le vorbea saducheilor despre INVIERE (nu despre nemurirea mortului).



Sfantul Apostol Pavel avea o nadejde (in doua variante):
- sa vina Domnul cat el era inca in viata (vedeti 1 Tesaloniceni 4:17 - "noi ce vii care vom fi ramas...")
- nadejdea INVIERII si mostenirea vietii vesnice, la revenirea Mantuitorului.

Exclusa ideea mergerii, sub forma de fantoma de mort, la cer.




Si tot Domnul Iisus ne spune (ca o explicatie la versetul dvs.): "Voia Tatãlui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede în El, sã aibã viata vesnicã, si Eu îl voi învia în ziua de apoii" (Ioan 6:40)

Singura sansa a celor morti este INVIEREA. Teoria nemuririi mortului este pagana, chiar diabolica.




Sigur ca exista viata dupa moarte, cu conditia INVIERII. Altfel, mortul ramane mort.




Domnul Iisus nu are madulare moarte:are madulare vii, care nu au murit sau care au fost inviate.


Daca ati crede cu adevarat in INVIERE (nu doar mergand duminica la biserica), Sfanta Scriptura si fagaduintele Mantuitorului ar fi foarte clare si credibile pentru dvs.
Prietene, dar bogatul care se chinuia in iad si Lazar care se afla in sanul lui Avraam din Luca 16:19-31 nu demonstreaza ca sufletul dupa moarte de duce dupa o prima judecata in rai sau iad? Faptul ca bogatul mai avea in viata 5 frati casa ne arata ca nu era vorba de judecata Finala Universala
Reply With Quote