View Single Post
  #3  
Vechi 15.11.2010, 12:52:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVIII)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVIII)

“Domnul” Pucioasei a venit ca să bată și să I se deschidă de către om; a venit să-i adune pe adepții pucioși în același staul în care se lucrează înfățișarea cea nouă a omului, cea după adevăr; a venit ca să fie mângâiat în dureri întru venirea Lui de către poporul ales, “poporul pucios”; a venit ca “poporul pucios” să ofteze cu dor după venirea care va să vină; a venit ca “poporul pucios” să se ușureze de așteptarea lui după venirea care tot vine dar întârzie să vină:

“Fiilor, am grăit cu omul. Am ieșit în întâmpinarea omului. I-am adus aminte de Mine și am bătut ca să-Mi deschidă omul. Și mulți îmi vor deschide, căci Eu de aceea am venit. Am venit ca să-i adun pe cei ce sunt ai Mei și să-i fac să Mă lucreze în ei după voia Mea, după adevăr, ca să știe apoi ce este adevărul. Nici un om nu știe ce este adevărul decât omul care-Mi dă Mie înfățișare în el după voile Mele cele sfinte. Amin. De aceea am venit. Am venit să-i adun pe cei ce sunt ai Mei după adevăr, pe cei ce Mă așteaptă să vin la ei. Mare frumusețe este în cei ce Mă așteaptă pe Mine să vin. Așa să Mă aștepți tu, poporul Meu, și să fii frumos prin așteptarea Mea și să Mă mângâi întru venirea Mea la tine. Așa să Mă aștepți să vin, și să te prindă fiori și să oftezi cu dor de dorul venirii Mele și să te ușurezi prin venirea Mea la tine, căci Eu vin, și mereu vin, și te mângâi și te ușurez de așteptarea Mea când vin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

Nu oricine gustă, nu oricine cunoaște gustul cel dulce al venirii “Domnului” Pucioasei în duh și cuvânt, ci numai “poporul cel micuț” care crede că duhul pe care zice că îl aude este Hristos:

“Omul cel pribeag gustă cu greu din venirea Mea la tine, căci el este înveninat de gustul cel amar al minciunii, gust căruia îi zice dulce, de vreme ce el nu cunoaște gustul cel dulce al venirii Mele la tine, dar tu să știi bine numele Meu și cuvântul lui. Numai un cuvânt să știi tu, numai unul, poporul Meu micuț, numai unul: Hristos.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

“Domnul” Pucioasei a venit cu durere mare la Pucioasa. Leacul durerii este cuplul dictatorial al liderilor pucioși, denumiți conspirativ “fiii de la iesle” sau “fiii venirii Lui”, iar iarba de leac este cuvântul lor despre venirea Lui cu sfinții, pe care El o lucrează în taină cu ei:

“Voi, fiilor de la iesle […] Am făcut din voi leac pentru durerile venirii Mele. Iarbă de leac este cuvântul venirii Mele la voi pentru cei ce-l iau să și-l pună pe rane spre folosul Meu […]. Iar Eu voi împlini prin voi lucrare de rai pe pământ și viață de nou Ierusalim, pământ nou și cer nou spre bucuria sfinților care așteaptă suspinând cu dor viața cea veșnică pe pământ și venirea lor cu ea, pentru bucuria după care ei suspină așteptând descoperirea fiilor lui Dumnezeu, fiii cei din urmă ai lui Dumnezeu, fiii venirii Mele, cu care Eu lucrez venirea Mea cu sfinții pe pământ, venirea Mea și viața cea de veci pe pământ cu oamenii. .” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000)

“Domnul” Pucioasei a venit de la Tatăl ca să adune și să păstorească oile, iar “Cuvântul Lui de azi” este ultima trâmbiță – a opta, dacă numărăm a șasea trâmbiță pe Verginica și a șaptea pe Maria, sora ei după trup (e drept că Biblia nu amintește decât de șapte trâmbițe apocaliptice, dar a greși este omenesc):

Am venit de la Tatăl să păstoresc oile; am venit să le adun și să le păstoresc. Sun din trâmbiță, că așa este scris să fac. Cuvântul acesta este trâmbița cu care sun[...]”(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)

“Domnul” Pucioasei, deși nu este recunoscut ca Păstor de oameni, Își numește dintre adepții pucioși alți ucenici și alți Apostoli decât cei pe care îi amintește Biblia. Aceștia au ca misiune propovăduirea unei alte Evanghelii (numită de liderii pucioși “evanghelia cea după sfânta Virginia” sau “evanghelia venirii Domnului cu sfinții”):

“ Numai Păstor nu vrea omul să-i fiu, căci omul este fiul cel risipitor de viață pentru viața lui pe care și-o pierde prin ea însăși. Dar pe tine, poporul Meu pe care te-am ales dintre oameni […] vă numesc ucenicii Mei cei de la sfârșit, apostolii Mei prin care-Mi vestesc până la margini Eu însumi Evanghelia venirii Mele cu sfinții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)

“Poporul” pucios este dăruit cu darul temerii de duhul care se autointitulează “Dumnezeul” lui, iar acest dar îl subjugă ca să și facă trupul lui locaș măturat și curățit și împodobit în care să primească încuibarea și stăpânia acestui duh, căruia i se face slujitor pentru venirea Lui. “Poporul” pucios vestește apoi în gura mare, în cărți și în ziare (dar și prin valuri repetate de spamuri pe internet) că și-a găsit un “Dumnezeu” al lui care-i promite viața veșnică și se așează cu bucurie și cu iubire în așteptarea nenumăratelor promisiuni ale duhului, care sunt frumoase dar nu mai vin. Dar adepții pucioși așteaptă mereu, de 55 de ani așteaptă împlinirile promisiunilor care nu mai vin, chiar dacă unii dintre ei au murit așteptând iar restul s-au risipit plictisiți de așteptare, lăsând locul altora la fel de entuziaști și de naivi ca și ei:

“Îți dau în dar temerea de Dumnezeu, poporul Meu. Cu ea vei fi mereu curat și treaz și gata pentru Mine; cu ea Mă vei sluji, că fără ea nimeni nu poate să-Mi fie slujitor și locaș curat pentru stăpânia Mea în omul cel Mie slujitor pentru venirea Mea. Slujitorul Meu este numai cel ce-Mi pregătește venirea prin vestire și prin lucrare, așezându-Mă pe Mine viață veșnică în om. Viața cea veșnică este cu omul prin darul cel lucrător al temerii de Dumnezeu, prin care omul cel iubitor stă mereu gata pentru venirea Mea, pentru bucuria lui întru venirea Mea. Temerea de Dumnezeu este legătura care-l ține pe om alături de Dumnezeu. Ea este ucenicia celor ce învață lucrarea lui Dumnezeu cu omul. Ea este duhul cel treaz care nu adoarme în cel ce o are pe ea ca pavăză a vieții. Darul acestei iubiri să facă din tine iubire pentru Mine, poporul Meu, iar altfel să nu-ți fie iubirea până ce Eu voi veni ca să fiu cu tine pe veci, căci scris este: "Eu sunt cu cei ce se tem de Domnul".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 27-02-2000)