Faptul ca tinerii sunt "educati" de media pt a fi prosti se pare ca nu este un secret.
Cineva a venit cu ideea (desteapta, nu proasta) de a declara public ca prostia este un ideal. Pe linia nihilismului, este oarecum logic sa se imbratiseze nimicul, moartea si prostia.
Campania DIESEL - Be stupid este un adevarat succes. Ai spune ca "be stupid" scris mare (pe doua etaje) in exteriorul magazinului va goni cumparatorii.. Dimpotriva, tinerii se identifica cu sloganul.
http://storage.diesel.com/bestupid/docs/whystupid.pdf
Dar diesel nu este singura companie... mai interesant, HULU (televiziune prin internet) afirma: noi va facem creierul terci, hai sa radem de asta!!
Urmariti:
http://www.youtube.com/watch?v=HOUoALiCpO0
(cum spunea cineva in reclama hulu: "da, televiziunea prajeste creierul. Dar ce puteti face? Sa inchideti televizorul?! hahaha" (ras de neincredere, ironie - da, sigur ca inchideti televizorul.). Este trist ca este adevarat, dupa cum se observa si aici)