View Single Post
  #122  
Vechi 13.11.2010, 17:48:55
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIII)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIII)

Deși Sfânta Scriptură vorbește limpede despre o a doua venire văzută a lui Hristos pe pământ iar Cuvântul lui Dumnezeu este doar un nume, prin care Hristos Se definește pe Sine din veșnicie, pucioșii insistă în a pretinde că a doua venire a lui Hristos are loc doar în cuvânt, adică fără trup, Cuvântul lui Hristos definind exclusiv Duhul Lui. Pucioșii consideră acea colecție de predici ticluite de ei și intitulate “Cuvântul lui Dumnezeu” este însăși a doua venire a lui Hristos adică “așternerea lui Hristos pe pământ” și “împlinirea Scripturii: cuvântul Fiului, ieșit din cuvântul Tatălui”. “Poporul” pucios este considerat “casa de adăpost” a Fiului, fără a ni se preciza și de ce (și de cine) se adăpostește:


“Când a trebuit să Mă dovedesc Dumnezeu venit din Dumnezeu, M-am așternut pe cruce, și prin cruce M-am dovedit Fiul lui Dumnezeu. Iar acum când trebuie să Mă dovedesc cuvânt din cuvânt, cuvântul Tatălui peste pământ, așa cum este proorocit în Scripturi pentru timpul de acum la venirea Mea cea de a doua din Tatăl, Mă aștern în tine cuvânt, ca să Mă dovedesc prin cuvânt împlinit din Mine Fiu al lui Dumnezeu Tatăl, […] iar tu, poporul Meu, vei sta lângă Mine, că tu ești casa Mea de adăpost întru cea de a doua venire a Mea. Fericit cel ce crede azi în cuvântul acesta, că acela nu se va tângui când Mă voi lăsa descoperit întru venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-4-1997)

Pucioșii pretind că “cerul român” se unește cu “pământul român” ca să împlinească taina celei de-a doua veniri a lui Hristos la ei “în cuvânt”, venire în fața căreia cerul și pământul se dau în lături:

“O, Israele român, am cerul român cu Mine în venirea Mea, și mare este taina ta pe pământ și în cer. Cerul român și pământul român se unesc și fac dreptate sfinților, care au cupele pline de rugăciuni pentru venirea Mea. Eu sunt Răscumpărătorul, Care vin. Eu sunt Izbăvitorul celor vii. Eu sunt Mângâietorul, Duhul Adevărului, Care vine din cer pe pământ și Se face cuvânt, și dinaintea Mea cerul și pământul se trag în lături…(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-4-1997)

Primitorul celei de-a doua veniri a fost exclusiv “poporul” pucios, dezmierdat în cuvânt cu apelativul “Israelul român” (ceea ce contrazice flagrant Biblia, care spune că toți Îl vor vedea pe Hristos atunci când El va veni):

O, Israele român, Mă vestesc cu tine, că tu ești poporul Meu cel micuț, și Eu sunt Domnul Dumnezeul tău. Ferice ție că M-ai primit întru a doua Mea venire, căci vin cuvânt peste pământ, și tu Îmi ești iesle, și îți voi plăti pe veci, și voi cina cu tine, și tu cu Mine, și voi fi văzut cu tine, și tu cu Mine, Israele român, poporul Meu iubit.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-4-97)

Cea de-a doua venire are loc exclusiv în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa, iar liderii pucioși sunt desemnați “străjeri ai venirii”. Începutul anului 2000 este anunțat ca începutul venirii biruitoare a “Domnului” Pucioasei cu veacul cel nou și cu viața veșnică. Îngerii se bucură, iar liderii pucioși sunt învăluiți în taina “venirii Domnului”. Ca prin vis ei vor așeza această taină în fața neamului omenesc ca mărturie a lucrării de mântuire de la Pucioasa:

“Vin în grădină. Cuvânt dulce vin, ca să vă îndulcesc auzul din cuvântul Meu cel dulce, fiilor străjeri ai venirii Mele. […] O, copilași ai Duhului Meu, Mă adâncesc cu voi în taina veacului cel nou, veacul ce va să fie, veacul Meu cu omul, Eu și poruncile Mele scrise pe inima omului, Eu și sfinții Mei prin care-Mi aștern venirea Mea biruitor cu veacul cel nou, cu viața veacului ce va să fie. [...] Acum îngerii au părtășie prin voi la bucuria tainei venirii Mele cu veacul cel nou, căci Eu Mă odihnesc cu voi în taina aceasta și vă învăluiesc în ea, și ca prin vis vă voi așeza cu ea în fața neamului omenesc spre veșnică mărturie a lucrului Meu cu omul, pentru răscumpărarea omului care a părăsit pe Dumnezeu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 2-1-2000)

A doua venire a “Domnului de la Pucioasa” este considerată simultan a doua Sa naștere, naștere în mireasa România, naștere fără trup, naștere în cuvânt, naștere din Fecioară Curată, Fecioara Verginica, în care S-a întors “Domnul” după 2000 de ani și S-a încuibat într-însa:

“Mă nasc cuvânt la ieslea cuvântului Meu din România, țara venirii Mele cu sfinții, țara întoarcerii Mele după două mii de ani.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000)

Last edited by mariamargareta; 14.11.2010 at 07:59:51.