View Single Post
  #94  
Vechi 10.11.2010, 13:49:30
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 267. Pucioșii se împotrivesc zidirii Catedralei Mântuirii Neamului

267. Pucioșii se împotrivesc zidirii Catedralei Mântuirii Neamului (I)
(Comentariu la la predica liderilor pucioși de la “Noul Ierusalim” din 8-11-2010)

Predica pucioșilor din 8-11-2010 începe cu elogierea “celei de-a doua veniri a lui Hristos pe pământ”, venire care se face însă nedeplin, adică aici e vorba de un “Hristos” ciuntit, despărțit de trupul lui înviat, și Care vine pe furiș, ascuns vederii oamenilor, făcându-Se cunoscut doar prin poliloghie de “Cuvânt” meșteșugit. Acest “Cuvânt” este și el cenzurat, pentru a nu obosi peste măsură “porțile” (“porțile” desemnându-i la modul conspirativ pe liderii pucioși) care primesc “Cuvântul”, căci “porțile” sunt neputincioase acum din prea multă oboseală de la statul degeaba printre harnicii lor adepți care-i înconjoară cu ocrotire și adulare. Venirea imaginară a lui “Hristos în cuvânt” (care se tot lungește și se lăbărțează de peste 55 de ani încoace, fără nici un fel de finalitate sau măcar de speranță credibilă) mai înainte de venirea Lui în trup și în slavă (cea adevărată, proorocită de Biblie), e pusă pe seama unor oareșice “proorocii ale sfinților”, “proorocii” care oricât le-ai căuta, nu se regăsesc deloc în Sfânta Scriptură:

“O, e zi de sărbătoare și de venire a Mea cuvânt pe pământ cu sfinții Mei, și lucrez cu milă, căci găsesc neputință în porți. E zi de dor, căci sfinții sunt mistuiți de dor pentru venirea Mea cuvânt peste pământ, iar Eu, Domnul, Îmi întăresc porțile ca să intru în cartea Mea cea de azi și să grăiesc cu tine, popor al cuvântului Meu, și să spun, tată, la cei nedumeriți, care se întreabă despre împlinirile proorociilor sfinților și ale slavei Mele peste neamul român, să le spun Eu lor că venirea Mea acum cuvânt la tine ca să păstoresc cu el, este împlinirea proorociilor sfinților Mei,...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2010)

Liderii pucioși pregătesc ca de obicei masă mare și praznic de Sfântul Dumitru, la care îi invită pe toți adepții lor risipiți prin orașe și sate, cărora le promit că vor chema și spiritele morților la masă, ca să mănânce împreună. Ba mai mult, pe cei mai răsăriți morți dintre ei, cum ar fi “mama Verginica” și “păstorul Daniel”, care au fost scule mari la vremea lor în mișcarea eretică pucioșească, i-au programat ca să le și vorbească adepților, care vor asculta cu gura căscată texte compuse pe ascuns de Mihaela și recitate în public cu talent oratoric de Nicușor, texte atribuite spiritelor celor decedați:

“O, pregătește-ți iubirea și puterea ei ca să-Mi gătești masă de prăznuire, tată, și să te gătești tu frumos cu podoabele Duhului Sfânt și să stăm întru întâmpinarea celor plini de dor, și apoi să stăm cu ei la masă, iar Eu le fac chemare încă de pe acum lor, și le fac chemare și la cei ce așteaptă învierea și vor sta cu noi la masă plini de dor și ei, iar între sfinții Mei, voi avea grăirea trâmbiței Mele Verginica și a păstorului Daniel, prin care Mi-am păstorit multă vreme poporul cel de azi, și pe care l-am petrecut noi acum un an spre ceata sfinților rugători, ceas în care neamul român era în grea cumpănă și avea nevoie de ajutor din cer și de pe pământ, din mâna Mea ajutor, și când i-am mai adăugat un mare rugător între sfinți la vremea potrivită cu încercarea lui.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2010)

Nu e lipsit de interes faptul că liderii pucioși strecoară prin cuvintele “... trâmbiței Mele Verginica și a păstorului Daniel, prin care Mi-am păstorit multă vreme poporul cel de azi” o mare minciună. “Poporul de azi” este alcătuit mai ales din adepți ai noilor lideri Mihaela și Nicușor, iar printre ei abia dacă 1% sunt din poporul cel vechi al Verginicăi, adică acei adepți care au fost “păstoriți” pe vremuri de către “mama Gigi” ajutată de către cei doi “păstori” nea’Mișu (zis și “păstorul Daniel”, după numele lui conspirativ) și nea’Cristea. Mai mult, este binecunoscut de toți pucioșii de pretutindeni cât de hulit a fost nea’Mișu de către Mihaela, care l-a marginalizat în ultimii ani ai vieții (deși el ar fi fost încă în putere ca să mai “păstorească”), drept pedeapsă că pe vremea când trăia Verginica și lelica Maria, nea’Mișu n-a susținut-o pe Mihaela la ascensiunea pe care și-o dorea cu sete la conducerea sectei, ba dimpotrivă. Între timp Verginica și nea’Mișu au murit, dar “păstorul” nea’Cristea a rămas, dar a rămas tot marginalizat de către liderii pucioși Mihaela și Nicușor. De ce Mihaela și Nicușor nu-l mai pun astăzi la “păstorit” pe nea’Cristea? Pentru că nu vor să mai împartă dregătoria pucioșească cu nimeni. Așa că, Verginica și nea’Mișu (zis “păstorul Daniel) n-au “păstorit multă vreme poporul de azi”, așa cum mint liderii pucioși, pentru că poporul de azi nici nu exista pe vremea când ei trăiau și dețineau frâiele sectei.

Nașterea “Cuvântului” de la Pucioasa în trupul Verginicăi, apoi cel al lelicăi Maria, și apoi în urechile Mihaelei și în gura lui Nicușor, este o taină asemuită cu nașterea lui Hristos din Fecioara Maria, dar ea nu este auzită și văzută de către oamenii de pe pământ. Paradoxal, deși este prezentată ca o “taină”, iar tainele prin definiție trebuie cunoscute de foarte puțini ca să fie taine, liderii pucioși sunt nemulțumiți că marea masă de creștini nu cunosc și nu recunosc “taina” de la Pucioasa, “nașterea cuvântului” din mijlocul “poporului” pucios (adică, de la liderii lui, căci liderii sunt “mijlocul”):

“...cei de pe pământ nu știu să audă și să vadă nașterea cuvântului Meu în mijlocul tău, și se petrece ca și pe vremea când Eu am venit pe pământ născut din mamă Fecioară acum două mii de ani și n-au știut taina lui Dumnezeu decât puțini în vremea aceea...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2010)

Spre deosebire de construcțiile lexicale anterioare, prin care liderii pucioși atribuiau unor duhuri de sfinți sau de decedați vorbiri din cer “de lângă Dumnezeu”, ei experimentează acum o descriere indirectă a acestor contribuții verbale. Mai precis, “Dumnezeul Pucioasei” reproduce El însuși ceea ce aude de la duhurile sfinților și a morților, folosind apoi expresii lămuritoare de genul “dar acum el spune așa” sau “dar acum el spune așa”. Probabil liderii pucioși s-au sensibilizat la criticile ce li s-au adus pe acest blog, cum că ei de fapt nu promovează “Cuvântul lui Dumnezeu” așa cum pretind, ci “un cockteil de cuvinte, venite de la diverse duhuri din cer”. În consecință, se străduiesc să demonstreze că de fapt numai Dumnezeu vorbește, chiar dacă reproduce și cuvinte ale altor entități cerești, ca exemple pilduitoare. Iată în continuare două exemple. Primul exemplu ilustrează o reproducere indirectă a vorbirii duhului care se pretinde a fi “Sfântul Dimitrie izvorâtorul de mir”:

“O, fiilor, ne întoarcem în carte ca să sfârșim tot cuvântul Meu din ziua aceasta, iar ucenicul Meu Dimitrie va sta lângă Mine în cuvânt, dar acum el spune așa: — Eu sunt ucenicul Tău [...]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2010)