View Single Post
  #90  
Vechi 09.11.2010, 17:28:55
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (III)


Încă din anii ‘60 ai secolului trecut, liderii pucioși trăiau cu dulcea obsesie că vor veni popoare de peste mări și țări și se vor minuna de “minunile” de la Pucioasa, și le vor aduce daruri pucioșilor precum magii aduseseră Pruncului, și se vor prosterna în fața liderilor lor. În fața unor asemenea aberații mulți adepți clătinau neîncrezători din cap, manifestându-și chiar și îndoiala în “venirea cea nevăzută a Domnului, prin gura Verginicăi”, deși dădeau să creadă că vorbele rostite de ea sunt de la Dumnezeu din cer. Pentru îndoiala lor, ei erau adesea mustrați cu argumente mincinoase, cum că “în lege” (adică, în Sfânta Scriptură” ar fi scris pe undeva despre “lucrarea cea sfântă a venirii celei nevăzute a Domnului la oameni, prin glas de femeie”, venire care ar precede “a doua venire a lui Iisus, în trup, pe pământ” (despre care chiar vorbește Scriptura):

“De ce, poporul Meu, mai întârzii a crede? Pentru ce mai zăbovești a te pocăi? Nu este scrisă venirea Mea de acum? Nu ești tu scris în lege despre această lucrare sfântă? Pentru ce mai întârzii a crede? Pentru ce întârzii a veni la Mine? Vă zic vouă, popor român, că vor veni străinii de departe,...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-66)

Se mai spunea că venirea în duh, pe adiere de vânt, a “Domnului” de la Pucioasa, o precede pe venirea în trup, pe norii cerului. “Poporul Verginicăi” era păcălit pe vremea aceea cu “proorocia” că el este “poporul de la sfârșit” care Îl va întâmpina pe Domnul în văzduh:

“Acel popor va întâmpina pe Domnul la venirea Sa pe norii cerului, și acel sobor îl vei hrăni aici multă vreme.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-1-68)

Astăzi “poporul Verginicăi” este risipit, unii dintre adepți chiar au murit, iar ei tot nu au mai apucat să guste din dulceața împlinirii acestei “proorocii” despre “venirea Domnului”:

“Fiți credincioși, că e scris că poporul de la sfârșit va întâmpina pe Domnul la venire.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 17-7-75)

Adepții pucioși erau asigurați prin promisiuni mincinoase că, dacă vor păstra curăția trupului (în sensul că nu vor mai mânca deloc carne sau produse de origine animală), vor ajunge negreșit să vadă cu ochii trupului lor cel curat “venirea Domnului”:

“Copilașii Mei, hrăniți-vă cu hrană care nu mai împuțește trupul și care nu mai ucide trupul și care nu mai strică trupul, că e scris ca trupul acesta să stea până la venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23 6-77)

În timp, adepților le-au mai fost formulate și alte condiții, pentru a putea ajunge să guste “A Doua Venire” promisă de Biblie și să-și scoată din iad și rudele dragi care, în decursul vieții lor, n-au binevoit să îmbrățișeze pucioșismul. O condiție se referea la consecvența în observarea preceptelor pucioșești; alta se referea la obligația fiecărui adept de a recruta noi adepți, prin exercitarea unui prozelitism activ:

“De la răstignirea Domnului Iisus multe cruci au rămas pe pământ, ca toată suflarea să știe că Domnul Iisus S-a răstignit de bunăvoie. Așa a fost voia Tatălui ceresc, ca să răscumpere pe toți până la a doua venire, dar nu pe toți îi va scoate. Pe tine nu te va scoate dacă ți-am spus atâtea șoapte și nu te păstrezi și nici pe altul nu duci la Mine. Ce muncă Mi-ai muncit?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-7-77)

Se mai promitea că arătarea Sfintei Cruci va fi un semn care va anticipa venirea Domnului, exact la fel cum “s-a mai arătat înainte de războaie”:

“... Sfânta cruce se va arăta înainte de venirea Mea, și s-a arătat înainte de războaie.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-9-77)

Se mai promitea că cei care cred în “Cuvântul de la Pucioasa” nu vor mai muri chiar dacă le-a venit sorocul morții, ci moartea lor va fi amânată, ca să poată vedea și ei cu ochii “venirea Domnului”. (Din păcate, n-a fost să fie așa. O mulțime de “credincioși” pucioși au dat ortul popii până în prezent, fără a mai apuca împlinirea promisiunii):

“Ai să vezi și ai să crezi cuvântul pe care-l grăiesc.Chiar dacă a sosit ceasul să pleci, prin credința ta și puterea Domnului, nu vei pleca, și vei sta până la venirea Sa.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 25-5-78)

Deși nimeni nu mai credea în venirea Domnului, iată că Domnul a și venit în Duh, vorbindu-le adepților Verginicăi “ca la cei din urmă născuți” (între timp însă adepții Verginicăi s-au risipit și le-au luat locul alți “nou-născuți”, adepții Mihaelei):

“... Toți zic că nu mai e nici o venire; [...] N-am pus punct în locul unde să se oprească apostolii și ucenicii, și am spus: "Lucrați până la venirea Mea". Și iată, tată, a venit Domnul în Duh și vă vorbește la cei din urmă născuți.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 25-5-78)

Adepților pucioși li se mai promitea că nu vor vedea moartea până ce vor întâmpina venirea Domnului:

“Nimeni nu va putea da zile celui ce intră în mormânt și nimeni nu va putea lua zilele celui ce va sta în picioare până la venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-12-78)

Li se mai spunea că venirea Domnului nu este cunoscută și prestabilită din veci de către Tatăl Ceresc Atotștiutorul, ci este la latitudinea oamenilor buni și cucernici să o grăbească, sau a celor răi și păcătoși să o întârzie:

“Dar cei de pe pământ, în loc să se sfințească și să se cucernicească și să grăbească venirea Mea, ei zac în necredință, și iată, venirea Mea vine, și vine cu foc, căci așa este scris, și tot ochiul va vedea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-2-91)

Adepților pucioși mai deosebiți (mai cucernici sau mai largi la inimă și la pungă) care treceau la cele veșnice li se întocmea de către liderii pucioși un necrolog favorabil, pe care ei îl atribuiau Domnului și îl adăugau la canonul evangheliei lor. În schimb, nu se sufla nici un cuvințel despre făgăduința neîmplinită pe care aceștia o primiseră în cursul vieții: că nu vor mai muri până ce-L vor întâmpina pe Domnul. Un exemplu este următorul: în 1992, liderii pucioși pretindeau că spiritul unei bătrânici decedate este adus ca să vadă cu ochii (cu ochii spirituali) gospodăria, grădina de legume, fânețele și comândurile de la Pucioasa, denumite de ei “Cetatea Sfântă Noul Ierusalim”, prin care “Domnul Își va anunța slava și arătarea Sa, precum scrie în Scripturi despre venirea Fiului lui Dumnezeu cu putere și cu slavă și cu zecile de mii de sfinți și de îngeri”:

“Iată, această bătrânică ia slobozenie de la Fiul Treimii Dumnezeiești, Care lucrează din această iesle binecuvântată și curată, iar ea va primi sănătate sufletului ei, și apoi eu voi întinde brațele mele către ea ca s-o cuprind și să-i dau hăinuță cerească. Așa să fi fost creștinul poporului meu, ca acest suflețel care a plecat din pământul ei, din neamul ei, din casa ei și a venit în casa acestei lucrări, dar nu s-a mai uitat înapoi, și de aceea Domnul a prețuit dragostea ei și a adus-o până azi, ca să vadă cu ochii ei această împărăție nouă și cerească, prin care Domnul Își va anunța slava și arătarea Sa, precum scrie în Scripturi despre venirea Fiului lui Dumnezeu cu putere și cu slavă și cu zecile de mii de sfinți și de îngeri.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-2-92)

Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 17:39:10.