Citat:
În prealabil postat de horatiu.miron
In primul rand, ciocolata respectiva nu e o valoare nationala, e doar o marca pe care niste capitalisti isteti au cumparat-o de la defuncta Excelent S.A. si au pus-o pe produsul lor. Cum ar fi acum sa ne agitam pentru ca marci precum Pampers sau Knorr Delikat au schimbat reteta sau ambalajul?
In al doilea rand, e o campanie la fel de isteata de marketing, menita sa faca publicitate produsului. Si functioneaza, evident, daca pana si pe forumul asta s-au gasit oameni care sa deschida un topic despre o marca oarecare de ciocolata. Mai mult ca sigur, ambalajul produsului se va schimba la loc in cel original, dar numai dupa ce campania isi va atinge efectul scontat.
Nu va mai pierdeti energia pe forumuri in dispute sterile, faceti ceva mai constructiv.
|
Nu o fi juridic un simbol național, dar prin prisma percepției sociale generale este și asta îl face să fie. Prin faptul că a purtat atât timp steagul României pe ambalaj a devenit un simbol al țării iar înlocuirea steagului cu steagul altei țări e jignitor.
Faptul că tu nu percepi aceste lucruri nu mă miră. Ateismul este o ideologie care atrofiază simțirea valorilor umane prin teoria că omul e doar un animal, din care decurge că totul nu e decât un set de formalități.