View Single Post
  #8  
Vechi 05.09.2010, 15:02:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu”

249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu” (III)

Nu lipsesc, ca de obicei, nici inovațiile sforăitoare. Acum avem parte de expresia inovativă “taina păcii” , iar “poporului” creștin de la Pucioasa, după ce a fost numit pe rând “Noul Ierusalim” și “Noul Israel”, acum i-a venit rândul să fie “Noul Emaus” și “Noua Betanie”:

“O, pace ție! Iubește taina păcii, tată! Împacă-Mi Duhul, fiule, și păstrează-Mi-l împăcat, și așa să iubești tu taina păcii. Nu mai am pe pământ nici o Betanie în afară de tine și de stăurașul poporului Meu cel de azi. Iată, tu ești Betania Mea, tu ești Emausul Meu și la tine pot să vin cu masa Mea, cu mersul Meu pe pământ, cu cina Mea descoperită, și care Mă dovedește aievea lângă tine cu cuvântul Meu de Păstor, căci Mie Îmi place pe pământ să stau și să păstoresc pe cei credincioși și să stau cu ei masă a împărăției Mele între oameni, și pe care oamenii nu pot s-o vadă, căci ochii lor sunt ținuți să vadă.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Remarcăm abilitatea excepțională a Mihaelei de a asocia termeni disjuncți, ca într-o aparentă armonie perfectă. Expresia “...Mă dovedește aievea lângă tine cu cuvântul Meu de Păstor...” este o dovadă concretă de impostură lingvistică și scamatorie intelectuală. Cuvântul aievea înseamnă în văzul tuturor, pe față, deschis, limpede, lămurit. Deci, ar trebui să înțelegem din expresia de mai sus că Păstorul Hristos este între pucioși și apare în mod repetat în văzul tuturor. Or, întrucât acest lucru nu poate fi confirmat de nimeni (în afară de lelița Mihaela, autoarea imposturii, singura care pretinde că L-ar fi văzut pe Hristos atunci când El îi vorbea) urmează “clarificarea”: Hristos Păstorul nu apare între pucioși cu trupul, lămurit, ci doar cu cuvântul Lui de Păstor. Adică este aievea, dar nu este. Este cu Ființa, dar nu este, căci este numai cu duhul și cu Cuvântul, dar nu și cu trupul văzut. Se vede, căci este aievea, dar nu se vede, căci doar se aude, fiind numai Cuvântul, adică duh nevăzut fără trup văzut. Stă la masă cu ucenicii Lui, dar nimeni dintre ei nu-L vede mâncând cu ei, și nici tacâm nu-I pun, deși El le-a spus în mod repetat ca să-I pună.
Ca de obicei, pucioșii nu scapă nici acum ocazia de a se da de gol prin incongruențe supărătoare, specifice omului, dar nu și lui Dumnezeu. De exemplu, acum se pretinde că noua împărăție a fost instituită de ceruri pe pământ acum 2000 de ani:

Acum două mii de ani am așezat cu o mânuță de ucenici noua împărăție pe pământ și a dăinuit ea prin vremi prin cei credincioși, care au fost și sunt împărăția lui Dumnezeu în mijlocul oamenilor”... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Pe de altă parte, tot pucioșii proclamau nu demult că “noua împărăție de pe pământ” a fost instaurată nu acum 2000 de ani de ucenicii lui Hristos, ci în zilele noastre, la Pucioasa, de ucenicii Mihaelei Tărcuță. Însemnările pucioșești spun negru pe alb că anul 2003 era “anul doisprezece de la începutul împărăției cerurilor pe pământ, pe pământul român, țara Noului Ierusalim”. Pucioșii pretind deci că împărăția cerurilor pe pământ a început fix în anul 1991, la Pucioasa, dar o perioadă bună de timp nu prea i s-a făcut publicitate, mai exact până în anul 2003, când pucioșii au reușit în fine să-și deschidă primul lor site oficial pe Internet:

“Îngerii venirii Mele, însoțiți de Mihail arhanghelul și de marele prooroc Ilie, scriu în cer și pe pământ ziua a doua a lunii august, anul doisprezece de la începutul împărăției cerurilor pe pământ, pe pământul român, țara Noului Ierusalim. Aceasta este ziua pe care Domnul a făcut-o să Se veselească întru ea cu cei iubiți ai Săi pe pământ. Amin. Eu sunt Alfa și Omega, Cel dintâi și Cel de pe urmă, începutul și sfârșitul...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 2-08-2003)

O altă incongruență se referă la exprimarea curentă, în care apar nepotriviri de sensuri care trădează neglijențe specific omenești. Noaptea poate, de exemplu, dintr-o trăsătură de condei să devină zi și noapte. Spre exemplu, Mihaela pretinde că “lupul în vreme de noapte, este flămând și nedormit și stă la pândă zi și noapte”:

“...căci multă necredință apasă peste sufletul lui, și aceasta se întâmplă de la nepăsarea de suflet, de la lipsa de veghe sfântă în vreme de noapte, când lupul este flămând și nedormit și stă la pândă zi și noapte să-și facă rost de vânat...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Păstrând nostalgia “Festivalelor Creștinești” de altădată, când suflul organizator (și mai ales banii trebuincioși, mulți bani) cădeau în sarcina soților Zidaru, liderii pucioși îi convoacă acum pe adepți, în formație restrânsă, să prăznuiască împreună “Adormirea Maicii Domnului” în “Grădina Întâlnirii”:

“Mă pornesc cu sfinții și cu îngerii să gătesc din cer și de pe pământ dulce praznic, bucurie pentru mama Mea Fecioara, căci peste zece zile deschidem porțile grădinii întâlnirii, iar și iar le deschidem ca să intre poporul cel credincios venirii Mele și să vină să prăznuiască el cu Mine ziua înălțării la cer a Fecioarei mama Mea...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Acest gen de întâlniri, organizate de ani de zile numai și numai în “Grădina Întâlnirii”, pun serios în umbră spațiul consacrat inițial de către liderii pucioși pentru “întâlnirea lui Dumnezeu cu omul”, adică incinta care înconjoară “Templul” de la Glodeni. Liderii pucioși ar trebui să-și pună serios problema dacă acest teren le mai aparține, atât virtual cât și legal. Pe de o parte, ei nu-l mai folosesc pentru destinația consacrată, ci l-au abandonat de mult, preferând să se mute cu toate bagajele și cu “sfințenia” lor cu tot, în așa-zisa “Grădină a Întâlnirii”. Pe de altă parte, nici deținătorul legal al incintei (Iliuță Bunea) nu mai este astăzi cu ei și printre ei, ca să mai legitimeze (prin adeziunea sa) folosirea spațiului de către sectă fie în regim de donație, fie în regim de comodat. Iliuță i-a părăsit pe liderii pucioși pentru totdeauna, consfințind prin gestul său despărțirea de fantasmagoriile pucioșești și de rolul său de altădată în cadrul sectei. Îndată ce condiția inițială a atribuirii terenului prin donație nu mai este îndeplinită (și anume, ca Iliuță să se dăruiască și să se dedice și să aparțină sectei, dar nu cu mâna goală, ci cu teren cu tot) nici dreptul pucioșilor de a mai folosi acest teren nu mai stă astăzi în picioare. O restituire (restitutio in integrum) a acestui teren către proprietarul de drept (Iliuță Bunea) pare acum mai mult decât necesară: pare a fi o ocazie uriașă și unică pentru ca liderii pucioși să-și dovedească dreptatea și cinstea lor, de care fac atâta tapaj cu orice prilej.

Acest test de onestitate se va dovedi însă o probă extrem, extrem de dificilă, dacă nu imposibil de escaladat, pentru rapacii lideri pucioși. Ar fi trebuit ca această dorință să se fi conturat deja la ei, din proprie inițiativă, nu să fie nevoie ca să li se sugereze din exterior că aceasta este singura cale spre intrarea lor în normalitate, în cinste și în sfințenie în raport cu drepturile firești ale lui Iliuță Bunea.

Last edited by mariamargareta; 05.09.2010 at 15:06:15.