In cazul acesta va rog sa acceptati scuzele mele.Eu am inteles gresit dar fiind un adept al fair-play recunosc cand inteleg gresit.Oricum sa va mai las un articol(are suficiente puncte critice ref la Calvin) interesant:
http://www.crestinortodox.ro/dogmati...ism-68889.html
La final,in linkul de mai sus,se spune ,,Chiar si in cazul lui Calvin exista o iesire din impas, in sensul ca, daca in planul relatiei cu Dumnezeu omul nu poate intreprinde ceva notabil, potentele sale naturale sunt directionate activ in planul social si al eticii muncii." In acesta idee am postat pe un alt topic ce vedeti in urmatorul link:
http://www.athenian-legacy.com/2009/...apitalismului/
Cat despre ce intelege fiecare confesiune,pe acest aspect nu am pot pronunta.PS(glumesc)>sper sa ca nu sunteti episcop pt ca ma voi gasi in situatia lui John I de Balliol,din clanul Balliol,care dupa o disputa cu episcopul de Durham a trebuit,ca sa linisteasca apele,sa construiasca Balliol College(
http://www.balliol.ox.ac.uk/welcome-to-balliol ) de la Oxford.Au si disputele partile lor practice :)
Multe documente interesante,precum si sute de analize,lecturi si multe alte aspecte,pe aceasta tema,se pot studia de catre cei care au norocul,pregatirea,sa ajunga aici
http://www.university-church.ox.ac.uk/
In ceea ce ma priveste,raportat la ceea ce v-am scris(Chapter XXXII) mai devreme, consecinta este simpla si directa>,,God has appointed a day, wherein He will judge the world, in righteousness, by Jesus Christ,to whom all power and judgment is given of the Father.In which day, not only the apostate angels shall be judged,but likewise all persons that have lived upon earth shall appear before the tribunal of Christ, to give an account of their thoughts, words, and deeds; and to receive according to what they have done in the body, whether good or evil."(Chapter XXXIII>Of the Last Judgment)
Va multumesc pentru clarificare si va doresc o zi buna.Fie ca Cel de Sus sa fie mereu alaturi de noi toti.