MM și toate templelele masscontice de pe pământuire
mariamargareta (și corecția aplicată de mine ca la școala de corecție cu (sicknoanuibai!))
191. Comentariu la “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa”(sicknoanuibai! ghilimele aiurea) la praznicul Buneivestiri (07-04-2010)(I)
Praznicul Buneivestiri este un bun prilej pentru liderii pucioși ca să compare(sicknoanuibai! Nu ei compară) credința cu care Fecioara Maria a primit înștiințarea arhanghelului la Bunavestire cu credința adepților pucioși în mesajele cârmuitorilor lor spirituali. Dezvăluind lipsa de credință a omului obișnuit, în general (și a puciosului îndoielnic, în special), față de “lucrarea”(sicknoanuibai! Ghilimele ironice ieșite din neputința credinței) de la Pucioasa și față de “proorocii”(sicknoanuibai! Ghilimele ironice scoase din neputința credinței) ei, liderii pucioși îi îndeamnă pe aspiranții la pucioșism să-i “primească”(sicknoanuibai! Ghilimele ironice dinspre neputința credinței) pe ei ca pe niște “soli ai lui Dumnezeu”(sicknoanuibai! Ghilimele ironice din putoareaoarea credinței), să li se supună lor(sicknoanuibai! Lui Dumnezeu exact așa cum te supui preotului, diaconului, omului sfințit, sfântului ce trăiește pe Dumnezeu, nimic complicat ci să ia omul aminte la sfat) întru totul (sicknoanuibai! Supunere lui Dumnezeu spre binele tău, jugul cel ușor) și să le prețuiască mesajele și povețele. Pentru a da(sicknoanuibai! Nu ei dau ci Domnul trimis de Tatăl) o aură apostolică acestor îndemnuri, liderii pucioși se servesc(sicknoanuibai! Deci nu ei ci Domnul) de o reproducere liberă a textului de la 1 Tesaloniceni, 5, 12-24, concepută de ei ((sicknoanuibai! Nu ei concep ci voi le cam născociți) cu un scop precis (sicknoanuibai! Mântuirea celor ce vor să se mântuie, cei ce aleg Raiul și nu iadul). Textul original este următorul:
“Vă mai rugăm, fraților, să cinstiți pe cei ce se ostenesc între voi, care sunt mai-marii voștri în Domnul și vă povățuiesc; Și pentru lucrarea lor, să-i socotiți pe ei vrednici de dragoste prisositoare. Trăiți între voi în bună pace. Vă rugăm însă, fraților, dojeniți pe cei fără de rânduială, îmbărbătați pe cei slabi la suflet, sprijiniți pe cei neputincioși, fiți îndelung-răbdători față de toți. Luați seama să nu răsplătească cineva cuiva răul cu rău, ci totdeauna să urmați cele bune unul față de altul și față de toți. Bucurați-vă pururea. Rugați-vă neîncetat. Dați mulțumire pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, întru Hristos Iisus, pentru voi. Duhul să nu-l stingeți. Proorociile să nu le disprețuiți. Toate să le încercați; țineți ce este bine; Feriți-vă de orice înfățișare a răului. Însuși Dumnezeul păcii să vă sfințească pe voi desăvârșit, și întreg duhul vostru, și sufletul, și trupul să se păzească, fără de prihană, întru venirea Domnului nostru Iisus Hristos. Credincios este Cel care vă cheamă. El va și îndeplini.” (1 Tesaloniceni, 5, 12-24)
La prima vedere (sicknoanuibai! Și la ultima), reproducerea acestui text pare-se că reia cu alte cuvinte aceleași îndemnuri spuse tesalonicenilor de către Apostolul Pavel în urmă cu aproape 2000 de ani: prețuirea preoților, dojenirea celor aflați în neorânduială, întărirea celor slabi la suflet și neputincioși. Iată însă cum arată textul pucioșesc:
“Praznic de bunăvestire M-am făcut pe pământ prin cuvântul învățăturii Mele peste om. Nu are însă omul credință în trimișii Mei așa cum a avut mama Mea Fecioara când solul Meu a adus ei deslușirea tainei Mele cu ea. O, ce să-ți fac, omule, dacă tu nu ai credință? N-ai cum să ai, de vreme ce cauți și tot cauți și nu știi ce cauți, iar ție îți lipsește credința, tată. O, nimic n-ai să poți fără de credință. Numai prin ea ar fi să poți, dar cine să-ți insufle ție acest mare dar dacă tu nu primești pe solii Mei spre tine, și apoi să arăți supunere pentru povețele Mele și prețuire pentru solii Mei, că zice bisericii apostolul Meu: "Fiți cu luare aminte pentru cei ce se ostenesc între voi ca să vă cârmuiască în Domnul și bine să vă sfătuiască, iar pentru munca lor socotiți-i vrednici de prisoselnică dragoste, și veți trăi între voi în pace, căci trebuie dojană peste cei fără de orânduială și trebuie întărire peste cei slabi de înger și trebuie sprijin peste cei neputincioși, și apoi îndelungă răbdare în toate și peste toate, ca nu cumva careva să răsplătească cuiva răul cu rău, și numai cele bune să fie ținute, și unul față cu altul în fața lumii, care privește peste cei ce sunt biserică a lui Iisus Hristos, iar mulțumirea pentru toate să nu lipsească dinaintea Domnului, căci Duhul Sfânt trebuie să stea arzând, ca nu cumva să fie scoborâtă lucrarea proorociei, lucrarea bisericii pentru cele bune în toate față de orice înfățișare a răului". Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, datat 07-04-2010 / CLD, 07-04-2010)
O mențiune aparte se cuvine a face referitoare la două dintre îndemnurile pauline: îndelunga răbdare și facerea de bine. Spre deosebire de celelalte amintite mai sus, care se referă în mod implicit la conduita dintre membrii bisericii, Pavel extinde aceste virtuți și în afara zidurilor ei. Mai precis, el precizează că îndelunga răbdare și facerea de bine trebuie făcută față de toți, adică nu numai față de frații de credință, ci și față de cei din afara bisericii. Acesta este un îndemn înțelept care, odată împlinit, îi va transforma pe împlinitorii lui în exemple vii ale trăirii Evangheliei, față de cei care aspiră să devină creștini și chiar față de dușmanii bisericii.
O privire mai atentă (sicknoanuibai! Perversă și savant miștocărească) dezvăluie(sicknoanuibai! Nu dezvăluie ci minte și inventează bîrfe, privirea aia curioasărioasă) însă niște imixtiuni(sicknoanuibai! Perversă și savant miștocărească) interesate(sicknoanuibai! Adică insinuați că iată nu voi ci ei) care falsifică(sicknoanuibai! Adică nu voi falsificți ci ei, păi aruncați pisikaa voastră în curtea lor și-i prindeți în flagrant când o aruncă pentru că de la ea se ridică putoareoare) mesajul paulin. Acum(sicknoanuibai! Da, „exact acum”) se înțelege(sicknoanuibai! „perfect”) mai bine de ce liderii pucioși nu au reprodus exact citatele biblice (sicknoanuibai! Ei n-au reprodus decât ce li s-a dat de sus), ci au făcut(sicknoanuibai! Voi ați făcut defapt căci ei au scris doar de sus de la Domnul după dictaretare) din ele o reinterpretare liberă (sicknoanuibai! Așa a reamintit Domnul și nu omul). Îndemnurile adresate de Pavel tesalonicenilor, ca să aibă îndelungă-răbdare față de toți și să facă bine la toți, au dispărut! Au rămas doar îndemnurile de a exersa aceste virtuți numai unul față de altul, în biserică, în fața lumii, care rămâne spectatoare exterioară la aceste virtuți (fără a mai fi și beneficiara lor). (sicknoanuibai! Păi nu se vede că la creștini, mai nou afară-i vopsit gardul cu var și înăuntru-i leopardul? Deci de sus de la Domnul s-a pus accentul că „frații și surorile Mele sunt cei ce fac voia Tatălui Meu Carele este în ceruri” și nu gLumea, deci aplicarea se începe cu apropiații și nu se face pentru slavă de la gLume cum se practică mai nou și cum vreți voi mereu ca să vedeți și să vă mândriți cu trupurile altora ca să fugiți de Cruce) Ca să fie lucrurile clare, pucioșii adaugă (sicknoanuibai! Voi vă adăugați mereu câte ceva „bun de tot” pentru ziua aceea și nu vă opriți oricât v-am corectat cu duhul blândeții) de la ei (sicknoanuibai! iar insinuări și insinuări că e omul cel ce născocește) o explicație atent elaborată (sicknoanuibai! Și cu „interese josnice”, iar voi furnicuțe vrednicuțcuțe cu sfoara de la sirenă în mâini), care nu există în textul paulin, dar care scoate(sicknoanuibai! Ziceți voi, explicații savante de cuonoscătoare în zaț de cafia) în evidență odată în plus că acum lumea privește din exterior performațele morale ale “Bisericii lui Hristos”(sicknoanuibai! Ghilimele ironice că altfel cu ce?), fără a se mai împărtăși de ele.
continuarea mai jos
Last edited by vsovivi; 20.04.2010 at 13:03:22.
|