Daca ai binecuvantarea unui episcop pacatul nu mai e al tau ci al lui, pt ca ai facut ascultare de el.
Insa daca ne va zice episcopul sa nu facem fii sigura ca facem, pt ca nu ne pasa de ascultare, ne pasa sa facem voia noastra , si sa gasim pe oricine este de acord cu ea ca sa ne motivam noi faptele, chipurile pline de ascultarea fata de duhovnic si de Dumnezeu.
Rasturnarea Bisericii cu capul in jos, si cu toate indrumarile lasate, nu este nici intelepciune si nici ascultare.
Daca nu iti place credinta ortodoxa , fa-te catolica, ca ei sunt mai permisivi, poti pacatuii la infinit , dar dupa un timp petrecut in iad toti se mantuiesc.
Ortodoxia nu se schimba dupa om , ci omul dupa ortodoxie, caci nu te forteaza nimeni sa iei Crucea ascultarii si a suferintei, si a lasa in urma atata atatea lucruri lumesti...voia ta, visele tale, luxul, confortul, mancaruri, ci de buna voie vii la Sfanta Biserica Ortodoxa.
Sa dau un exemplu. Cand te numesti ortodox tii posturile pe care ortodocsi le tin, nu le tii pe ale catolicilor, hindusilor..ci pe ale ortodocsilor, pentru ca de buna voie vrei sa faci parte din Ortodoxie.
Daca insa vrei sa le schimbi , mancand dulceata si sa o numesti nevointa si mai apoi sa zici ca ortodoxia nu e in regula ca nu permite asta este o nesimtire.
Ortodoxia este asa cum a fost de la inceputuri si asa va fi pt totdeauna.
Nu pot fi pimiti homosexuali ca preoti pt ca ortodoxia nu se modeleaza dupa dorintele fiecarui credincios, ci dorintele fiecarui credincios se modeleaza dupa Ortodoxie.
Al rau, a cazut tot din neascultare, a zis el sa fie dumnezeu, nu ii placea sa ii slujeasca LUI, si a incercat sa schimbe ascultarea pe care i-a dat-o Dumnezeu .
Caci ascultarea este o dovada a iubirii, Hristos Dumnezeu, a ascultat de Dumnezeu Tatal pt ca L-a Iubit , si nu a inceput sa schimbe ascultarea lasata de Dumnezeu Tatal dupa voia Lui, si sa faca o credinta mai usoara pt ca sa ii fie mai bine in ispitele ce urmau sa vina.
__________________
- Ateii nu din dragostea de oameni sunt purtati, ci din ura de crestini.
|