Inca ceva.Daca Odihna lui Dumnezeu si ziua a saptea e doar o zi, atunci de ce se zice ca Odihna lui Dumnezeu inca mai este?Si atunci de ce ne indeamna Pavel sa intram in odihna asta a lui Dumnezeu , a zilei a saptea, pentru ca acum in sfarsit putem zice "astazi"?
Uite ce zice Pavel :
Căci undeva, despre ziua a șaptea, a zis astfel: "Și S-a odihnit Dumnezeu în ziua a șaptea de toate lucrurile Sale".
Pentru că cine a intrat în odihna lui Dumnezeu s-a odihnit și el de lucrurile lui, precum Dumnezeu de ale Sale. Să ne silim, deci, ca să intrăm în acea odihnă ...
Odihna lui Dumnezeu este eterna si vesnica.Nu este o zi nu se repeta , este statica.Despre cei ai sambetei nu se spune ca au intrat in odihna aceasta , ci ca a ramas ca ei sa intre ,
Deci, de vreme ce rămâne ca unii să intre în odihnă
dar despre cei ai duminicii, ai Invierii si a lui Hristos, ni se spune ca in sfarsit putem zice astazi, prin aceasta sfanta zi a Invierii.
Asadar nu exista o zi mai indreptatita a se numi ziua a saptea, si Odihna lui Dumnezeu, decat Duminica, ziua Domnului, ca in aceasta zi si prin aceasta zi a venit intradevar Odihna lui Dumnezeu.
|