
20.12.2009, 14:37:03
|
Banned
|
|
Data înregistrării: 30.07.2009
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.543
|
|
Citat:
În prealabil postat de valy72001
Pentru Ovidius si Danut. De ce va opriti cu citatele din Evrei la versetul 9? De ce nu postati si versetele 10 si 11?
Pentru ca acolo spune ca cine intra in Odihna Lui se odihneste de lucrarile lui precum s-a odihnit si Dumnezeu de ale Sale(v.10). Cand s-a odihnit Dumnezeu de lucrarile Sale? (Aduti aminte de ziua Sambetei ca s-o sfintesti...caci in sase zile a facut....si apoi s-a odihnit...).
Versetul 11 se refera sa nu fim neascultatori. Pentru ca versetul 12 sa ne spuna si de Cine: Cuvantul lui Dumnezeu.
Evrei 4:10. Pentru ca cine a intrat in odihna lui Dumnezeu s-a odihnit si el de lucrurile lui, precum Dumnezeu de ale Sale.
11. Sa ne silim, deci, ca sa intram in acea odihna, ca nimeni sa nu cada in aceeasi pilda a neascultarii,
12. Caci cuvantul lui Dumnezeu e viu si lucrator si mai ascutit decat orice sabie cu doua taisuri, si patrunde pana la despartitura sufletului si duhului, dintre incheieturi si maduva, si destoinic este sa judece simtirile si cugetarile inimii,
Ziua de odihna este strans legata de Cuvantul lui Dumnezeu si nu de cuvintele si traditiile oamenilor.
Inca o data apostolul Pavel accentuiaza ascultarea strans legata de ziua a saptea (v.4) ca fiind un semn distinctiv intre poporul credincios Cuvantului si Dumnezeu.
|
Si care e odihna asta de care se vorbeste acolo?
|