View Single Post
  #1109  
Vechi 12.09.2009, 15:24:11
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 130. La Pucioasa se propovăduiește renunțarea la mila omului față de om

130. La Pucioasa se propovăduiește renunțarea la mila omului față de om

Ultimul “Cuvânt” de la Pucioasa, intitulat “Cuvântul lui Dumnezeu la sărbătoarea sfântului prooroc Ilie”, excelează în blamarea fără rezerve a obiceiului strămoșesc intitulat “milă creștină”, care în optica pucioșilor nu poate fi decât o “milă păguboasă”. Vameșii și desfrânatele, care primiseră cândva făgăduința mântuirii și chiar li se promisese o anume prioritate în împărăția cerurilor, vor fi de acum într-o stare de alertă, vecină cu îngrijorarea. Condamnați la o perpetuă și universală lipsă de milă și iertare, ei vor trebui pedepsiți și pe pământ ( nu numai în cer, la marea judecată), ca niște “despărțiți de Dumnezeu”, după modelul justițiar al Vechiului Testament, promovat cu precădere de către proorocul Ilie Tesviteanul:

“ O, proorocule al Meu, ce mult ai iubit tu viața! Viața ta a fost numai Dumnezeu. Ai știut ce este Dumnezeu și unde trebuie să locuiască El, și ai râvnit pentru statul Său în om și ai lucrat cuvânt de pedeapsă pentru cei despărțiți de Dumnezeu, și apoi i-ai pedepsit ca să-i întorci cu fața spre Mine.”(Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

După acest model, nici omul de astăzi nu trebuie cruțat, căci aceasta este “iubirea de Dumnezeu”, în timp ce mila de om înseamnă “căderea omului”:

“ Omul se apleacă spre om, dar tu n-ai cruțat omul, căci M-ai iubit pe Mine, și așa ai arătat tu că iubești pe Dumnezeu și nu pe om și că Dumnezeu este mare. Omul are milă de om, și așa cade om peste om, și așa știe el să învețe că-L iubește pe Dumnezeu”(Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Lupta cu “răul” este selectivă: dacă e vorba despre “dușmanii” liderilor pucioși”, lupta cu răul trebuie să fie necruțătoare, iar “dușmanii” celor buni (adică, ai “proorocilor” pucioși – proorocii mincinoși) trebuie doborâți, căci răul nu poate fi impersonal, ci lucrează prin om. Dar dacă e vorba de “răul” pe care liderii pucioși îl fac altora, despre acesta nu trebuie suflat nici un cuvințel, ci tocmai aceia care dezvăluie acest rău sunt răi în înseși trupurile lor, văzând doar paiul din ochiul liderilor pucioși, dar nu și bârna din ochiul lor:

“ O, să nu cruți răul, fiule, și nu-l lăsa să crească și să vatăme el cu vătămarea lui, ci să te lupți cu el și să-l dobori prin râvna ta de Dumnezeu și prin rugăciunea ta adevărată, iar rugăciunea adevărată este cea plină de durere pentru cele rele care stăpânesc omul pe pământ. O, să nu cruți răul, ca să nu fii dușmanul celor buni, fiule [...] Cel ce zice rău despre aproapele său, acela are acest rău în însuși trupul său, iar diavolul, potrivnicul lui Dumnezeu și al omului, îl îndeamnă pe omul acela să vadă paiul din ochiul fratelui său, și așa se naște dușmănie între om și om, iar nedreptatea trebuie pedepsită, ea, și nu omul, și așa dorește Domnul prin proorocii Săi pe pământ, iar când omul nu primește pe Domnul prin proorocii Săi, își primește apoi pedeapsă pentru aceasta, și fiecare își lucrează ceea ce primește.” (Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Slava acestui dumnezeu necruțător se revelează exclusiv în “Cuvântul de la Pucioasa”:

“ Slava Mea din mijlocul tău se face cuvânt peste tine, și așa se arată ea și așa se dă ea ție, poporul Meu de azi. Grăiesc cu tine așa cum grăiam acum două mii de ani cu ucenicii Mei în fața mulțimilor, în fața poporului Israel. Îmi întăresc calea intrării Mele la tine, fiule, căci Eu cuvânt intru la tine când vin să stau cu tine.” (Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Liderii pucioși sunt reconfirmați ca “prooroci”, “vedenii”, “străjeri”, “lucrători” peste poporul pucios, care trebuie să-i primească și să le asculte “Cuvântul” cu umilință și să-l împlinească:

“ Sunt la masă cu tine și cu proorocii Mei, fiule, poporul Meu de azi[...] Umiliți-vă! Primiți pe proorocii care vă învață spre Domnul! Primiți pe cei ce vă dau cuvântul Domnului, care vă îndeamnă la pocăință și la umilință și la mântuire. Vai de cetatea peste care nu este prooroc și vedenie și descoperire de la Dumnezeu! [ ...] Primiți duhul proorociei, dați-i drumul în casa voastră, deschideți-i lui, căci vine să vă facă bine vouă, și aceasta este lucrarea proorocilor, lucrarea Domnului pentru salvarea omului pierdut. Amin.[ ...] Lucrez din cer cu sfinții și cu proorocii, iar de pe pământ cu cei ce-Mi sunt azi străjeri și lucrători.” (Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

“Șfântul Ilie dela Pucioasa” îl îndeamnă pe dumnezeul pucios să facă minuni mari și semne peste “poporul lui de azi”. Deocamdată însă, cea mai mare minune consemnată deja este aceea că personaje importante din “lucrare” (părintele Iliuță, Marian și Victoria Zidaru, Sandu Dan, etc.) au părăsit definitiv Pucioasa și fabulațiile ei, întorcându-se la viața obișnuită, modestă și anonimă, spre disperarea liderilor pucioși, care se văd astfel demascați în toată goliciunea imposturii lor:

“ – Mai întâi fă, Doamne, după cuvântul meu, căci eu Te rog așa: fă Tu, Domnul meu, semne mari peste poporul Tău de azi și cu el, ca să vadă cei de pe pământ credincioși și necredincioși că Tu ești Dumnezeul acestui popor hrănit de Tine cu tot cuvântul care iese din gura Ta, și că acest popor este slujitorul Tău și stă înaintea Ta pentru venirea Ta! Amin.” (Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Acești “trădători”, care s-au smuls recent de sub jugul liderilor pucioși, sunt tratați cu un imperial dispreț: și cu invitația “să facă bine și să se întoarcă de unde au dezertat” și să redevină “mântuiți și credincioși”:

“ Iar celor ce, spre rușinea lor, se smulg din brațul Meu călăuzitor și se duc să-și călăuzească singuri pașii, Eu, Domnul, nu le doresc nimic în ziua aceasta de sărbătoare a proorocului Meu Ilie, decât pocăință și întoarcerea lor la Mine și la cei ce rămân cu Mine cu credincioșie pentru slava care vine cu Mine pentru cei mântuiți, pentru cei credincioși.” (Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Ca de obicei, stilul “Cuvântului” de la Pucioasa este prolix, cu fraze lungi și obositoare, încărcate de greșeli aparent inexplicabile pentru un dumnezeu care se pretinde a fi desăvârșit:

“ Ei nu voiau să creadă pentru că descoperise (sic!) în Mine pe rivalul lor, pe potrivnicul lor și al voilor lor și al plăcerilor lor.” (Corect: ...descoperiseră...; Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)
“ O, părăsiți de tot desfrâul, părțsiți-l (sic!), căci fărădelegea va fi nimicită și veți rămâne fără veșmântul ei când ea nu va mai fi, și veți fi goi atunci, și așa veți fi găsiți!” (Corect: ... părăsiți-l...; Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)
“ Cuvântul Meu este credincios și adevărat și se războiește întru dreptate, iar lucrarea lui de azi este scrisă în Scripturi, în prooroci și în psalmi ca să fie ea astăzi pe pământ și să întoarcă pe om spre Dumnezeu și să depărteze ea mânia pe care omul și-o pregătește mereu împotriva sa însăși (sic!) prin viața sa cea fără de roade și plină de plăceri nimicitoare de om, și iată, după roadele lui se cunoaște ce este și cine este omul.” (Corect: ... însuși...; Citat din “Cuvântul Pucios” din 2 august 2009)

Liderii pucioși perseverează, încăpățânându-se în a-și da cu stângu-n dreptul, sperând că vor fi convingători măcar pentru cei care le-au mai rămas prin preajmă, căci pentru cei care i-au părăsit sunt slabe speranțele, iar pentru cei care nici nu i-au vizitat încă, nici măcar atâta.

Last edited by mariamargareta; 28.04.2010 at 11:11:50.