Maxime, cugetări și învățături “adânci”
[COLOR=purple]26. Misterele Pucioasei (XXII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR] [COLOR=blue]( Cap.XI :[/COLOR] Maxime, cugetări și învățături “adânci” [COLOR=blue]) - Partea a IX[/COLOR][COLOR=blue]-a
[/COLOR] [COLOR=blue]59.[/COLOR] Cine face mătănii scapă automat de orice împrejurare grea și mai ales de Judecata de Apoi, căci mătăniile aduc putere sufletească și trupească
[COLOR=blue]“…[/COLOR][COLOR=fuchsia]Mătăniile te scapă de orice împrejurare grea[/COLOR][COLOR=blue] și de [/COLOR][COLOR=fuchsia]judecata de apoi[/COLOR][COLOR=blue]. Oricât de grăbit ai fi, lasă totul și fă o strigare împodobită cu [/COLOR][COLOR=fuchsia]mătănii[/COLOR][COLOR=blue]. Este osteneala pe care o duci, cum te ostenești pentru muncă. Prin aceasta [/COLOR][COLOR=fuchsia]primești și putere sufletească și trupească[/COLOR][COLOR=blue].”(3/16 octombrie 1986)[/COLOR]
Curios, liderii pucioși nu mai fac azi nici o metanie. Nu se tem ei de Judecata de Apoi. Aparent, ei nu mai fac mătănii pentru că[COLOR=blue] “îi doare șalele”[/COLOR]. Dar pentru cei mai curioși, li se servește povestea că pe vremuri ei făceau câte 1000 de metanii odată; așa că, acum să mai facă și alții, dacă vor neapărat să le scadă burta.
[COLOR=blue]60.[/COLOR] Femeia lehuză
[COLOR=blue]“ Se duce la fântână să ia apă cea care a avortat. O să alerge după apă și dincolo, și acolo nu va avea apă. [/COLOR][COLOR=fuchsia]O femeie care a călcat pământul șase săptămâni după ce a născut, arde pământul sub ea de nouă stânjeni în jos. Păcătuiește lehuza[/COLOR][COLOR=blue] și ies copiii cu năravuri rele și cu tot felul de boli. A uitat mama statura ei în fața lui Dumnezeu”. (21 septembrie/4 octombrie 1985)[/COLOR]
Având în vedere că un stânjen este de circa 2 metri, atunci până și pompierii, oricît ar fi ei de dotați, mai mult ca sigur vor fi depășiți de dimensiunea dezastrului.
O soluție simplă ar fi ca toate lăuzele să înțeleagă omenește și să stea locului, în patul lăuziei, timp de șase săptămâni, dar te înțelegi cu apucatele? Că ele imediat se dau jos din pat… zic că vor să meargă la WC…la apă…de colo până colo… De-aia ies copiii cu năravuri rele…și cu tot felul de boli…
[COLOR=blue]61.[/COLOR] Mamele ucigașe
Mamele ucigașe își fac copiii păsări negre, care ciugule din ele și din sufletul lor ; celelalte mame își fac copiii poame:
[COLOR=blue]“…Mamele ucigașe, vai de aceste mame, căci [/COLOR][COLOR=fuchsia]fac copiii păsări negre[/COLOR][COLOR=blue]. Orice pom, orice om e ca un pom roditor și în acest pom, dacă nu ai vrut să aduci copii cu viață și ai adus [/COLOR][COLOR=fuchsia]păsări negre în loc de poame[/COLOR][COLOR=blue], aceste păsări negre strigă: vai de noi și de cine ne-a făcut pe noi. Strigă până sosește această mamă să [/COLOR][COLOR=fuchsia]ciugule din ea și din sufletul ei[/COLOR][COLOR=blue], ca dintr-un stârv…” (15 ianuarie 1886)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]62.[/COLOR] Creștinii pucioși trebuie să se alăture și să se depărteze de toate relele
[COLOR=blue]“ Și dacă grăiesc prin această gură și dacă iau loc în acest corp, tu trebuie să Mă simți că sunt lângă tine și [/COLOR][COLOR=fuchsia]trebuie să te alături și să te depărtezi de toate relele[/COLOR][COLOR=blue]…” (6 noiembrie 1988 )[/COLOR]
Simplu, nu? Întâi te alături, și apoi te depărtezi… în nici un caz invers, sau (și mai rău) simultan!
[COLOR=blue]63.[/COLOR] Carnea și pâinea de pe piață sunt spurcate, pentru că nu sunt ca cele din cer
[COLOR=blue]“ …Decât ar mânca omul carne de pe piață ca să se spurce, mai bine ar mânca pâine cu ceapă. Pe sfântul Ilie îl hrăneam cu hrană din cer, că-i trimiteam corbii și-l hrăneam cu pâine și cu carne, dar era din cer. (2 iamuarie 1989)[/COLOR]
Dacă e așa, atunci mai mult ca sigur că și corbii erau corbi din cer, deși asta nu se mai spune în mod explicit.
[COLOR=blue]64.[/COLOR] Sfântul Ilie îi trăsnește din nori pe cei care nu respectă “joile verzi”
[COLOR=blue]“…Văd o întrebare la voi, pentru zilele de marți și de joi, între Paști și până după duminica tuturor sfinților. Vă întrebați dacă se lucrează sau nu, în aceste două zile. Tată, Eu nu v-aș fi oprit să lucrați în aceste două zile, dar iată, sfântul prooroc Ilie dă de veste poporului său, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să nu se atingă de ele[/COLOR][COLOR=blue], pentru că le-a ales să-și verse focul peste cei răi, care nu le țin nici pe acestea și nu țin nici sărbătorile bisericii și merg la coasă și la sapă și la cusut și la spălat. Eu vă dau spor și ajutor să vă scoateți paguba de timp pentru zilele acestea. Vă dau ajutor în zilele celelalte. Nu vreau să văd un copil de-al Meu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]trăsnit [/COLOR][COLOR=blue]sau în altă durere, pentru neascultare. Ați văzut când își lasă sfântul Ilie mânia și biciul pe cer, nu știe lumea unde să se bage…” (16 aprilie 1990)[/COLOR]
Ce rezultă din aceste text?
1. Între “Dumnezeul Pucioșilor” și “șfântul prohoroc Ilie” e o nepotrivire totală de idei: “Dumnezeu” “[COLOR=blue]nu i-ar fi oprit să lucreze în aceste două zile[/COLOR]” pe creștinii pucioși, dar ca să evite orice conflict cu “șfântul Ilie”, care e de altă părere, cedează în favoarea acestuia.
2. Interdicția nu este generalizată, îndată ce “șfântul Ilie” o face cunoscută numai “poporului său”(poporul șfântului Ilie): numai acestuia el îi “[COLOR=blue]dă de veste[/COLOR]”. Cine este acest popor? Se identifică el cu “poporul” creștinilor pucioși? Se pare că nu, îndată ce “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își ia și el anumite precauții pentru “poporul său”, pe care îl avertizează de pericol și din care nu voiește să se nimerească victime colaterale, alături de “[COLOR=blue]cei răi[/COLOR]”, peste care “șfântul Ilie” o “[COLOR=blue]să-și verse focul[/COLOR]”: “[COLOR=blue]Nu vreau să văd un copil de-al Meu, trăsnit sau în altă durere[…][/COLOR]”
3. Zilele în cauză nu au nimic comun cu sărbătorile bisericii, dar se aseamănă în privința interdicției de a face lucrări casnice sau la câmp: “[COLOR=blue][…]nu le țin nici pe acestea și nu țin nici sărbătorile bisericii[…][/COLOR]”
4. “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” caută să repare pagubele aduse de inovațiile liturgice ale “șfântului Ilie”: ”[COLOR=blue]Eu vă dau spor și ajutor să vă scoateți paguba de timp pentru zilele acestea. Vă dau ajutor în zilele celelalte.[/COLOR]”
5. Trăsnetele nu sunt niște simple fenomene ale naturii, ci expresia dezlănțuită a pedepsei “șfântului Ilie”, de însă care “Dumnezeul Pucioșilor" se desolidarizează, cu toate că n-are ce-i face: “[COLOR=blue]Nu vreau să văd un copil de-al Meu, trăsnit […][/COLOR]”
[COLOR=blue]65.[/COLOR]Trecerea la viața de veci se face împlinind doar două condiții simple, legate de port și de mâncare
Cele două condiții sunt la îndemâna oricui: Creștinii trebuie să împlinească doar atât:
– să-și lase plete, barbă și mustață, și
– să consume numai fructe și legume culese din grădinile lor:
[COLOR=blue]“…Poporule, te strig la fericire și te rog cu cuvântul dulce, de Părinte, și orice ți-aș spune, nu-ți place de Mine, nu-ți place să fii ca Mine, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să-ți lași părul și mustața și barba[/COLOR][COLOR=blue], să mănânci ce mănânc și Eu cu tot cerul Meu. Acum este ultimul timp al veacului de pe urmă; s-a ajuns la capăt, și trebuie să trăiești cum au trăit cei din primul veac, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să mănânci legume din grădina ta și fructe din pomii tăi[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Așa se trăiește acum[/COLOR][COLOR=blue] dacă vrei să trăiești în veci, [/COLOR][COLOR=fuchsia]dacă vrei să te trec puntea și ușulița cea strâmtă[/COLOR][COLOR=blue].”(28 septembrie/11 octombrie 1993)[/COLOR]
[COLOR=blue]“ Încep veacul cu voi. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Legumele din grădină și fructele din pom și pâinea[/COLOR][COLOR=blue], aceasta să vă fie hrana vieții de vreți să fiți ai Mei. De vreți să fiți fiii fericirii cu Mine, munciți așa un moment, că e gata. Această hrană e curată. Ea vă face ușuliță la masa bunătăților, la viața și lumina cea neapropiată.” (2/15 noiembrie 1993)[/COLOR]
Inexplicabil este de ce – în pofida faptului că porunca este foarte clară – liderii pucioși se îndoapă cu avocado, cu brocolli, cu sparanghel și cu alte delicatese exotice cumpărate de acoliții lor de pe piață, în loc să mănânce mere, pere și varză din grădina lor.
|