View Single Post
  #177  
Vechi 02.02.2009, 01:51:18
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a VII-a)

[/COLOR]
De împlinit însă, investirea nu s-a mai împlinit. Proorocia s-a dovedit a fi mincinoasă.
[COLOR=blue]“ […] Îmbracă-te întru viață cerească, măi iubitul Meu, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]te voi încorona să stai pe scaunul Meu, pe scaunul bisericii Mele[/COLOR][COLOR=blue], ca să fii pildă bisericii Mele. […] Te ridic din zi în zi, și apoi te voi arăta mare.” [/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 9/22 octombrie 1990)
Această investire n-a mai avut loc. Totul s-a dovedit a fi o minciună, menită să-l “îmbrobodească” pe Irineu.
Irineu nici n-a voit să fie mare, adică să fie patriarh. Pucioșii recunosc acest lucru, deci l-au “uns” și l-au investit cu această “funcție” fără voia lui:
[COLOR=blue]“ Știu că [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu vrei să fii mare[/COLOR][COLOR=blue], și pentru asta Domnul te are mare, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]te-a uns să fii mare[/COLOR][COLOR=blue] cu el. “[/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 22 octombrie/4 noiembrie 1990)
Irineu este invitat să intre sub ascultarea liderilor pucioși, apoi să facă împreună o acțiune de regrupare a tuturor rătăciților Bisericii într-un singur “staul” de răzvrătiți:
[COLOR=blue]“ O, copilul Meu iubit, avem amândoi o misiune de împlinit, că Domnul vrea să-Și adune turma cea risipită și sculele pe care le-a folosit întru lucrarea Sa. .[…] că am făcut chemare [/COLOR][COLOR=fuchsia]să-Mi aduc înapoi[/COLOR][COLOR=blue] pe cei ce au fost mai înainte în lucrul Domnului, [/COLOR][COLOR=fuchsia]pe Veronica de la Vladimirești și pe Ioan[/COLOR][COLOR=blue], căci ei au lucrat amândoi, și au lucrat pentru Domnul.”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 22 octombrie/4 noiembrie 1990)

Într-un alt mesaj, Irineu este asigurat că va fi capul bisericii, piatra cea din capul unghiului, păstor și judecător:
[COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=blue]P[/COLOR][COLOR=blue]ace ție, copil iubit de Dumnezeu![…]. Fii cel dintâi, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să te așez în capul unghiului[/COLOR][COLOR=blue], ca să te așez pe scaunul bisericii Mele și să faci dreptate între oaie și oaie.”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 3/16 ianuarie 1991)
Irineu este anunțat că liderii pucioși sunt denumiți “[COLOR=blue]profeți[/COLOR]” și că vor fi parteneri egali cu arhiereii din B.O.R. la o conducere teocratică a țării. Acest lucru se va întâmpla imediat după ce “[COLOR=blue]se vor așeza vremurile la loc[/COLOR]”, adică după restaurația monarhiei:
[COLOR=blue]“ Am dat de știre celor ce stau la cârma bisericii de azi și le-am spus acestora că voi veni și [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi așeza vremurile la loc [/COLOR][COLOR=blue]și voi aduce și vremea aceea când[/COLOR][COLOR=fuchsia] preotul va sta din nou la sfat cu profetul[/COLOR][COLOR=blue], ca odinioară, căci așa este biserica după adevăr.”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 3/16 ianuarie 1991)
Deși vremea aceasta n-a mai venit, așa cum se “proorocise”în urmă cu 19 ani, totuși pucioșii păstrează și azi în rezervă, ca acuzație fundamentală adusă BOR, faptul că “biserica oficială nu mai are prooroci, așa cum ar fi normal”. Este argumentul forte pe care pucioșii îl invocă pentru a reclama superioritatea bisericii lor față de BOR, deoarece ei pretind că au prooroci ( aceștia fiind tot liderii pucioși, Mihaela și Nicușor).
“Dumnezeul” de la Pucioasa îl “perie”, îl alintă și îl răsfață pe Irineu Pop, ca să-i sădească sentimentul de obligativitate:
[COLOR=blue]“ Ai o inimă dulce. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ești[/COLOR][COLOR=blue] ca un copil curat și alintat și mângâiat, dar iată, și[/COLOR][COLOR=fuchsia] răsfățat de Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue]. Ce nu face Domnul pentru cei dulci ai Săi, pentru cei ascultători ai săi? Iată, îi și ocrotește, îi și alintă, îi și răsfață, căci cele ale firii tot din cele cerești purced, dar puțini ar înțelege aceste însușiri care sunt cerești și ele, și din cele cerești purced. Când un tată sau o mamă dulce își alintă copilul iubit, de unde purcede această iubire? De la Domnul purcede, măi copilul Meu cel dulce, [/COLOR][COLOR=fuchsia]cel alintat și cel[/COLOR][COLOR=fuchsia]răsfățat de Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue]..”(7/20 ianuarie 1991)[/COLOR]
Irineu trebuie să se alinieze planurilor de la Pucioasa și să se facă un curier al “Cuvântului” și totodată un garant al autenticității acestuia. El este considerat a fi inegalabil și “[COLOR=fuchsia]cel[/COLOR] [COLOR=fuchsia]mai fericit[/COLOR]” colaborator , aluzie la titulatura de “Preafericit” care-l așteaptă. [COLOR=blue]“ Scoală-te și ia aminte, dar auzi-Mă, ca să te scoli și [/COLOR][COLOR=fuchsia]să lucrezi planului Meu[/COLOR][COLOR=blue][…] Lasă-te lucrat, și lucrează apoi; lucrează, că Eu nu-ți dau să lucrezi ceea ce nu poți, că odată cu lucrul îți dau și putere în lucrul tău cu Mine, dar bucură-te cu Mine și lucrează-Mi cu bucurie Mie. Nu pot numi [/COLOR][COLOR=fuchsia]mai fericit pe altul[/COLOR][COLOR=blue], mai mult decât pe cel ce lucrează pentru Mine și pentru planul Meu, că acela peste multe va fi pus întru împărăția Mea. ”(10/23 februarie 1991).[/COLOR]
Ideea că Irineu este un “unicat” și “cel dintâi dintre creștinii români”, este reluată în termeni și mai revoluționari. Hristos aduce mântuirea românilor și apoi a lumii întregi prin… Irineu, care devine un nou “Mesia izbăvitor al poporului ales”:
[COLOR=blue]“ Fii întreg întru Mine și bucură-te întru Mine, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]n-am pe altul ca și pe tine[/COLOR][COLOR=blue] prin care să Mă pot desăvârși în zilele acestea. Iată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]te am cel dintâi[/COLOR][COLOR=blue] în lucrul din zilele acestea, [/COLOR][COLOR=fuchsia]cel dintâi din neamul acestui pământ ales[/COLOR][COLOR=blue], cel dintâi prin care lucrez [/COLOR][COLOR=fuchsia]peste acest neam ales[/COLOR][COLOR=blue]. Vreau să te folosesc [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca pe un izbăvitor al acestui neam[/COLOR][COLOR=blue], și iată, acesta este rodul lucrului ce-l lucrăm.”(3/16 martie 1991) [/COLOR]
Irineu va lucra [COLOR=fuchsia]în fața multor înălțimi[/COLOR], adică peste mai-marii pământului, și va lucra vestirea României pe tot pământul; dar pentru aceasta trebuie mai întâi să semneze pactul cu “Cel de la Pucioasa”, căci i se cere “[COLOR=fuchsia]să fie întreg întru el,[/COLOR] și ca el, și cu el”, adică vândut lui, ca apoi să fie “vârf de lance” și “să lucreze pentru el și pentru planul lui” și [COLOR=fuchsia]să facă minuni[/COLOR] pe care numai ei doi le văd și numai ei le înțeleg. Irineu – noul Mesia va fi [COLOR=fuchsia]lumină[/COLOR] din lumină:
[COLOR=blue]“ Copilul Meu iubit, merg cu tine, [/COLOR][COLOR=fuchsia]dar și tu să mergi cu Mine[/COLOR][COLOR=blue], ca [/COLOR][COLOR=fuchsia]să lucrăm minuni[/COLOR][COLOR=blue] pe unde mergem noi, căci minunile de astăzi sunt anevoie de înțeles, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]noi le înțelegem[/COLOR][COLOR=blue], iubitul Meu.[…] Merg cu tine acolo, că acolo avem ceva de lucrat, și vei vedea și vei înțelege de ce merg cu tine acolo, și de ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]mergi cu Mine[/COLOR][COLOR=blue] acolo. Vei vedea, copilul Meu, și te vei bucura, că vom lucra peste tot pe unde trebuie să lucrăm, vom lucra așa cum am început, și ne vom bucura când vom lucra, ca [/COLOR][COLOR=fuchsia]s-o vestim pe România pe tot pământul[/COLOR][COLOR=blue], măi copilul Meu.[/COLOR]
[COLOR=blue]Nu stăm de vorbă mult acum, pentru că merg cu tine și [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi fi întru toate cu tine[/COLOR][COLOR=blue]. Toate se vor lucra, și vor fi din planul Meu lucrate [...]. Copilul Meu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]fii întru Mine[/COLOR][COLOR=blue]. Eu voi merge cu tine, și vom lucra. Iată, binecuvântare îți dau. Această binecuvântare va fi cu putere și cu lumină [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să fii lumină[/COLOR][COLOR=blue] și să se vadă această lumină”.(5/18 noiembrie 1990) [/COLOR]
[COLOR=blue]“ Am lucrat ca să te așez bine și ca să pot prin tine [/COLOR][COLOR=fuchsia]în fața multor înălțimi[/COLOR][COLOR=blue], dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]fii întreg întru Mine[/COLOR][COLOR=blue], că Eu am pus în tine putere, și Eu nu sunt un Dumnezeu neputincios, dar iată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]puterea Mea lucrează în cei ce Mă poartă[/COLOR][COLOR=blue] așa cum am fost Eu.[…] Copilul Meu iubit, pace ție![…] Poartă-Mă întru tine și [/COLOR][COLOR=fuchsia]fii întreg întru Mine[/COLOR][COLOR=blue]!” (3/16 martie 1991)[/COLOR]
Consemnăm însă aici o nouă inadvertență: “Cel de la Pucioasa” pretinde că este un Dumnezeu atotputernic, dar în același timp puterea lui lucrează condiționat: numai în cei care “[COLOR=fuchsia]îl poartă[/COLOR] pe el, în ei” și sunt “[COLOR=fuchsia]întregi întru el[/COLOR]”. Restul sunt opaci la puterea lui. Dar, dacă puterea lui este sever condiționată, atunci nu mai este atotputernic. Pe de altă parte, pretinde că tot el este cel care pune putere în cei ce nu o au, ceea ce duce contradicția dintre alegațiile sale la paroxism.
Îndemnul “[COLOR=fuchsia]fii întreg întru Mine[/COLOR]” nu este o expresie retorică, ci are un scop nedisimulat: acela de a dărâma biserica strămoșească, pe motiv că preoții “se mint pe ei înșiși” iar biserica “nu mai are învățătura ce adevărată”; apoi, de “a zidi biserica ce nouă”, numită pompos “Noul Ierusalim”.

[COLOR=purple]
[/COLOR]