View Single Post
  #176  
Vechi 02.02.2009, 01:47:28
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a VI-a)[/COLOR]




[COLOR=purple]2. Pasaje din mesajele “venite din cer” către arhiereul Irineu Pop Bistrițeanul[/COLOR]

Irineu Pop este “uns” de către “Cel de la Pucioasa” ca să fie “unsul Noului Ierusalim” și ca să aducă vremurile înapoi. În consecință, pucioșii îi construiesc lui Irineu un cult de [COLOR=fuchsia]preaslăvire[/COLOR] și îl adulează cu titulatura abuzivă de “[COLOR=fuchsia]Preafericitul patriarh[/COLOR]”:

[COLOR=blue]“ Cuvântul Domnului către alesul Său Irineu[/COLOR]
[COLOR=blue]Proorocie despre învierea bisericii lumii[/COLOR]

[COLOR=blue]I[/COLOR][COLOR=blue]a aminte, iubitul Meu[…]. M-am coborât cu Ierusalimul cel de sus la Ierusalimul cel de jos și [/COLOR][COLOR=fuchsia]te-am uns ca să fii unsul Noului Ierusalim[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să-mi aduc vremurile înapoi[/COLOR][COLOR=blue].[/COLOR]
[COLOR=blue]Îți aduci tu aminte de ziua în care ai fost uns? Și îți mai aduci aminte de locul în care te-am uns? Căci în locul acela sunt primele măsurători ale cortului începutului Ierusalimului cel nou, și acolo este jertfă de fiecare zi, și acolo [/COLOR][COLOR=fuchsia]ești preaslăvit[/COLOR][COLOR=blue] și numit așa cum se zice cuvântul: “[/COLOR][COLOR=fuchsia]Preafericitul patriarh[/COLOR][COLOR=blue] să fie pomenit întru împărăția lui Dumnezeu”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 24 august/6 septembrie 1990)
Pucioșii ori n-au auzit că [COLOR=fuchsia]preaslăvirea[/COLOR] (preamărirea, supravenerarea, ύπερδουλια ) este o formă de cinstire atribuită exclusiv Maicii Domnului, care este mai presus de cât heruvimii și serafimii, ori nu le pasă de asta. Chiar și a slăvi pe un om este nepotrivit, indiferent de meritele lui, căci în acest fel acesta este împins către păcatul mândriei.

Pentru punerea în scenă a acestor declarații sforăitoare, Irineu este invitat să se angreneze într-un proces de avansare în scara socială și de preluare a puterii religioase și politice, bazat pe principiul “o mână spală pe alta”:
[COLOR=blue]“ Hai [/COLOR][COLOR=fuchsia]să ne ridicăm unii către alții[/COLOR][COLOR=blue], că acestea sunt zilele așteptate de veacuri, în care totul vine către înviere. […] [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ridicați-vă să biruim lumea[/COLOR][COLOR=blue]!” [/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 24 august/6 septembrie 1990)

După cum regele Mihai a fost anunțat că va domni “[COLOR=fuchsia]cu glorie și cu putere peste noroade[/COLOR]” (29 decembrie 1990), tot așa și Irineu Pop este anunțat prin “canale diplomatice aprobate de ceruri” că va păstori peste un Nou Ierusalim care se va întinde în toată lumea și va mântui toată [COLOR=fuchsia]omenirea[/COLOR](acum, pare că se pun bazele Euro Ierusalimului și de ce nu? poate chiar ale Mondo Ierusalimului!):
[COLOR=blue]“ Aceasta este [/COLOR][COLOR=fuchsia]taina de mântuire a omenirii[/COLOR][COLOR=blue]. Voi întări acest început nou, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]vom lărgi apoi cortul acestui Ierusalim[/COLOR][COLOR=blue] ceresc […][/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 9/22 octombrie 1990)

Cei doi “aspiranți fără voie” la tronul țării, respectiv al Bisericii, sunt dirijați de la Pucioasa spre o strânsă colaborare conspirativă, pe principiul “ numai împreună vom reuși!”. Regele Mihai este anunțat în mod explicit că “va fi din nou rege”, dar “[COLOR=fuchsia]va fi un rege sfânt[/COLOR]”:
[COLOR=blue]“ Am trimis carte [/COLOR][COLOR=fuchsia]regelui României[/COLOR][COLOR=blue] ca să-l bucur și să-l întăresc și să-l fac credincios lucrului ce-l lucrez în vremea aceasta. Am dat de știre [/COLOR][COLOR=fuchsia]unsului Meu Mihail[/COLOR][COLOR=blue] și i-am spus că [/COLOR][COLOR=fuchsia]va[/COLOR][COLOR=fuchsia]avea stăpânirea peste noroade[/COLOR][COLOR=blue], prin puterea Mea, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]i-am spus că[/COLOR][COLOR=fuchsia]va fi un rege sfânt[/COLOR][COLOR=blue], după cum scrie în Scripturi […] și i-am dat de știre despre tine că te pregătesc [/COLOR][COLOR=fuchsia]să fii una cu el[/COLOR][COLOR=blue], și să fie pace între voi, […] I-am spus că voi așeza Duhul Meu în inima poporului său, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să iubească acest popor pe unsul cel de la Mine[/COLOR][COLOR=blue].”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 3/16 ianuarie 1990)

Prins în jocul “convorbirii nemijlocite cu Dumnezeu”, Irineu vrea și el la un moment dat să afle ceva “de la Domnul”, și îndrăznește să-L abordeze cu o întrebare care-l frământă. Din răspunsul primit de la Pucioasa se poate deduce și întrebarea pe care a pus-o: [COLOR=green]dacă nu s-ar putea coopta în complot o anumită față bisericească, pe care a cunoscut-o pe vremea când era superior al Așezămintelor ortodoxe românești de la Ierusalim și Iordan și reprezentant al Bisericii Ortodoxe Române pe lângă Patriarhia Ierusalimului[/COLOR](oct. 1989 – oct. 1990). De la Pucioasa i se răspunde însă că nu poate avea încredere în acel om, ci numai în “copiii de la Pucioasa” (liderii pucioși): lor și numai lor trebuie să li se încredințeze cu totul:
[COLOR=blue]“ Copilul Meu iubit, lucrează întru planul Meu, și totul va fi spre slavă și spre biruință. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu este din planul Meu ce-l lucrez cu voi, acela despre care vrei să știi ce să faci cu el[/COLOR][COLOR=blue]. Nu pot lucra în el așa cum lucrez în voi. Am spus când te-am dus să-Mi lucrezi un timp și acolo, am spus că-[/COLOR][COLOR=fuchsia]ți voi da de ajutor copii de-ai Mei[/COLOR][COLOR=blue], copiii încercați de Mine și găsiți credincioși. Iar de acela care a fost un pic de vreme lângă tine iată ce-ți spun; îți spun o vorbă înțeleaptă, care spune așa: [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ferește-mă Doamne de prieteni, că de dușmani mă feresc eu[/COLOR][COLOR=blue]”. [/COLOR][COLOR=blue] Dar mai spun odată vorba asta înțeleaptă, ca să-ți fie spre înțelegere, și iată ce-ți spun: [/COLOR][COLOR=fuchsia]ferește-te tu de prieteni, că de dușmani te feresc Eu[/COLOR][COLOR=blue]. Amin.”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 3/16 ianuarie 1990)
Dibăcia răspunsului pare sublimă, dar este machiavelică. [COLOR=fuchsia]Ferirea[/COLOR] se referă aici nu la o confruntare directă, ci la cunoașterea gândurilor ascunse ale omului, pentru a se putea feri de ele. Este evident că orice dușman are gînduri rele declarate, deci este previzibil. De aceea, ajutorul lui Dumnezeu ar fi binevenit doar pentru descoperirea gândurilor ascunse ale celor care se pretind prieteni. “Dumnezeul de la Pucioasa” se angajează în mod deliberat doar la ceea ce ce este mai ușor și mai previzibil, adică la [COLOR=fuchsia]ferirea[/COLOR] [COLOR=fuchsia]de dușmani[/COLOR]. Lui Irineu îi rămâne ce este mai greu, apoape imposibil: [COLOR=fuchsia]ferirea de prieteni[/COLOR]. Mesajul este simplu: Irineu va trebui să renunțe la toți prietenii, ca să poată fi sigur că a realizat o ferire eficientă de prieteni. Ajuns singur, fără prieteni, alianța cu liderii pucioși devine îndată necesară și obligatorie.

Lui Irineu i se cere în mod explicit să-l susțină pe regele Mihai și să-l sfătuiască (dar nu oricum, ci numai așa cum va fi dirijat din umbră de către liderii pucioși; deci regele va “domni” după cum îi vor dicta sfetnicii pucioși). Se urzește așadar un complot politic care urmează să instaureze în România o dictatură pseudo-teocratică:
[COLOR=blue]“ România este cetatea cea iubită, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi aduce pe regele ei[/COLOR][COLOR=blue], că el este de la Dumnezeu. Și vei avea sfânta datorie să-l faci ceresc și nestricăcios, pe el și pe toată casa sa, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]va fi să-l înveți de la Mine[/COLOR][COLOR=blue], și [/COLOR][COLOR=fuchsia]va fi să asculte de Mine întru toate căile sale și va domni întru Mine[/COLOR][COLOR=blue], că așa este scris.”[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 9/22 octombrie 1990)
Lui Irineu i se mai cere în mod explicit să se supună acelor persoane care conduc destinele NIP (cei doi lideri pucioși) și să le investească drept sfetnici apropiați în tot ce va întreprinde el de acum încolo:
[COLOR=blue]“ Bizuie-te și tu pe ele, și pe mânuțele lor așează-ți inima ta albă, precum Eu în mâinile lor Mă las și Mă jertfesc în taină pentru tot poporul Meu cel neascultător și lipsit de înțelegere. Stai lângă Mine și [/COLOR][COLOR=fuchsia]mergi cu ei alături[/COLOR][COLOR=blue][…] [/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 24 august/6 septembrie 1990)
Ca răsplată, liderii pucioși îl proclamă la Pucioasa pe Irineu “patriarh al bisericii”, deși Sinodul arhiereilor B.O.R. nu l-a investit cu această demnitate:
[COLOR=blue]“[…] [/COLOR][COLOR=fuchsia]acolo ești preaslăvit și numit[/COLOR][COLOR=blue] așa cum se zice cuvântul: [/COLOR][COLOR=fuchsia]Preafericitul patriarh[/COLOR][COLOR=blue] să fie pomenit întru împărăția lui Dumnezeu”.[/COLOR] (din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 24 august/6 septembrie 1990)
În schimb, lui Irineu i se promite că i se va asigura în viitor inclusiv o investire oficială în scaunul de patriarh al României, în locul lui Teoctist:
[COLOR=blue]“ Fiule slujitor care ai fost trimis la Ierusalimul patimilor Mele, de aceea ai mers pe unde ai mers, ca să capeți ce trebuie să ai și să știi, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să te pun conducător peste tot cultul bisericesc[/COLOR][COLOR=blue]. Dumnezeu a avut voința Sa în tot pasul tău.[…] [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu voiesc să iei locul patriarhului[/COLOR][COLOR=blue] și ce voiesc Eu, se va împlini…”[/COLOR](din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 10 octombrie 1990)