Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Generalitati (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=503)
-   -   carti (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=2132)

Annamarria 06.08.2007 15:48:00

Buna! Sunt studenta si acum sunt in vacanta. Am chef de citit...ce carti mi-ati recomanda?

06.08.2007 16:14:23

Parintele Paisie Aghioritul, Pr Porfirie si daca nu esti casatorita iti recomand cu dragsote "Cartea nuntii" de Danion Vasile:D

urzicuta 06.08.2007 16:17:51

Maestrul si margareta,de Mihail Bulgakov,un roman al nevoii de mantuire...apoiu tot in registrul asta ar fi fiindca esti studenta cartea nuntii,de Danion Vasile(o carticica pe care s-o rasfoiesti in tren),intr-un registru mai grav viata Sf.Vasile cel Mare(chiar un stalp al ortodoxiei),scrisa de Stelianos papadopoulos..toate acestea si multe altele la editura Sophia,langa Fac.de Teologie,bucuresti.Spor!Sper ca n-a sunat a reclama..:)

urzicuta 06.08.2007 16:19:06

:cool:danion asta cam cool,nu?

06.08.2007 16:20:33

Urzicuta am fost in gand:rolleyes:

ilma 06.08.2007 16:39:19

Salutare!:)Eu ti-as recomanda cu placere Bucuriile Credintei de Arhimandrit Teofil Paraian,orice carte a Parintelui Cleopa, Confesiuni de Sfantul Augustin,chiar si Adolescenta de Pr Prof Ilie Moldovan(ca tot suntem tinere :)).Apoi,sunt sigura ca ti-ar place Quo Vadis sau Camasa lui Hristos.Sunt atatea carti frumoase,numai sa vrei sa citesti.Doamne ajuta!

Annamarria 06.08.2007 20:55:05

Vai multumesc, pacat ca pot lua numai cate 3 carti de la biblioteca :p
Dar mai ziceti daca vreti...

cos 06.08.2007 21:29:05

Le poti gasi pe net cam pe toate :p

Annamarria 06.08.2007 21:57:10

Nu-mi prea place sa citesc carti pe net...

ilma 06.08.2007 22:03:14

Ce coincidenta...nici mie:D.

corynne 06.08.2007 22:14:46

Uite eu in aceasta vacanta am citit urmatoarele carti, pe care ti le recomand si tie cu caldura:
,,Talantii imparatiei"- Arsenie Boca