Crestin Ortodox
Cauta:
Toti membrii inregistrati  Cautare Avansata

Postat 08:43 pe 19.10.2011
Masoneria conduce Romania
Postat 08:43 pe 19.10.2011
Astept parerile fratiilor voastre
Postat 07:52 pe 24.10.2011
"[…]Dacã, într-adevãr, masoneria nu ar fi decât o organizacie memorialã, celebrând simbolic numai secretele marilor zidari _i constructori în piatrã ai Evului Mediu, de ce atunci atâtea taine? De ce gradele inferioare nu cunosc secretele gradelor superioare _i nu sunt acceptate sub nici o formã la _edincele celor de sus? ^i, pânã la urmã, câte grade sunt în masonerie? Ideea general acceptatã este cã sunt 33 de grade, dar Robinson vorbe_te în cartea lui de un individ de Grad 36 pe care l-a cunoscut, _i nu afirmã cã acesta ar fi fost gradul cel mai înalt.
[Continuare:]

Amestecul masoneriei în politica Statelor Unite nu mai are nevoie sã fie demonstratã, cu atât mai pucin amestecul masoneriei europene în treburile statului. Beresniak este mai cinstit în aceastã privincã _i afirmã cu trufie cã toate marile organizacii politice internacionale sunt creacii ale masoneriei (cf. p. 55). Implicarea francmasoneriei în Revolucia francezã - _i, mai târziu, în cea comunistã - este evidentã. Din cauza acestui amestec al masoneriei în Revolucia francezã, Ecaterina a II-a interzice masoneria în Rusia, dupã mai bine de 35 de ani de suscinere a ei. Încã din 1799, în Memoirs Illustrating the History of Jacobins, se scrie despre toate relele fãcute de masonerie în societatea europeanã.

Non_alanca cu care Beresniak trece peste toate dificultãcile pe care istoria masoneriei _i implicarea ei în marile revolucii criminale ale lumii le ridicã este de rãu augur: el crede cã se adreseazã unui public absolut ignorant _i u_or de manipulat. Totu_i nu poate trece peste anumite secrete ale ritualului masonic _i justificã interdiccia pentru gradele inferioare de a participa la ceremonia decernãrii gradelor mai mari, ca _i la adunãrile masoneriei de vârf, afirmând cã aceste ceremonii sunt atât de extraordinar de înalte încât cel nepregãtit s-ar putea sminti! Deci este limpede cã oricine intrã în lojã vine din întunericul necuno_tincei, fiind incapabil sã înceleagã misterele masonice, _i numai treptat-treptat, primind lumina masonicã, ajunge sã se lãmureascã. Aceasta este valabil _i pentru cre_tini. Candidatul la Gradul 16 jurã cã "orice religie cu forme simple sau ceremonii _i practici externe trebuie sfãrâmatã, pentru cã nu este decât o formã moartã, fãrã suflet" _i cã "Masoneria Vechiului _i Acceptatului Rit, fondat pe doctrina simplã _i purã a iubirii, tolerancei _i raciunii, trebuie sã fie eternã" (Masoneria de Rit Scocian, vol. II, p. 404).

În faca acestei afirmacii care face din masonerie suprema doctrinã a iubirii _i tolerancei, cum poate un cre_tin sã mai fie mason? Cum poate un ierarh, adeseori din vârfurile Bisericii Catolice sau Ortodoxe, sã mai rãmânã în Bisericã _i în functie? În numele cui un ierarh român, membru al masoneriei, dã binecuvântarea sa preocilor _i credincio_ilor? În numele masoneriei? Al lui Lucifer? Biserica Ortodoxã _i cea Catolicã ar trebui, fãrã nici o reticencã, sã excludã preocii _i ierarhii masoni, pentru cã ei nu mai slujesc Biserica, nici pe Hristos, ci o organizacie profund anticre_tinã.

Beresniak î_i exprimã cu clamoare pozicia anticatolicã (se pare cã nu are nimic de-a face cu Ortodoxia, pe care n-o cunoa_te). El afirmã cã Spania _i Portugalia, unde Biserica i-a condamnat _i chiar ars pe masoni, care erau toci oameni de mare valoare, au rãmas înapoiate (ceea ce este un neadevãr sfruntat), pe când în Anglia - _i, în general, în cãrile unde preocii nu sunt mediatori divini - "lojile nu au întâlnit împotrivire _i ele nu au trebuit sã se împotriveascã, la rândul lor, Bisericii" (p. 41). Iarã_i vin _i-i întreb pe preocii _i ierarhii din cele douã Biserici Apostolice care sunt masoni: pe cine slujici voi, cãrora masoneria vã neagã dintru început - _i _tici cã vã neagã - preocia?

Un preot român, de curând întâlnit în America, îmi spunea cã un student la Teologie (ortodoxã) i-a arãtat _orcul de mason, pe care îl poartã mereu cu el. Nu poartã Sfânta Scripturã, nici Ceaslovul, ci _orcul masonic…

Unul dintre idealurile urmãrite cu perseverencã de francmasonerie este desfiincarea religiilor (a cre_tinismului în special, a_a cum am arãtat deja) _i a naciunilor, urmãrind crearea unei singure naciuni _i a unui singur guvern mondial, cu o "nouã ordine mondialã", care va permite membrilor sãi sã devinã conducãtorii întregii omeniri. Naciunile, Bisericile _i monarhiile sunt piedici foarte serioase în faca acestui plan diabolic. De aceea, una dintre lozincile Revoluciei franceze era aceasta: "Cu macele ultimului popã îl vom spânzura pe ultimul rege!".

Beresniak ne anuncã fãrã ocoluri acest plan al unui guvern internacional: "În secolul nostru, datorãm francmasoneriei câteva organizacii internacionale: Societatea Naciunilor - devenitã ONU -, Crucea Ro_ie, Liga Drepturilor Omului… Putem cunoa_te influenca masonilor peste tot unde se exprimã voinca de a fi liber _i de afirmare a demnitãcii umane" (p. 55).

Este evident scopul dominator al masoneriei prin aceste organizacii internacionale care cautã desfiincarea naciunilor _i a libertãcii acestora, economia dirijatã de un guvern internacional, puterea lor discrecionarã de a decide dacã o naciune are sau nu dreptul sã aibã copii pentru a supraviecui, dacã membrii unei naciuni au dreptul sã mai trãiascã sau trebuie sã piarã prin înfometare, din cauza embargourilor economice împotriva popoarelor ce nu se supun necondicionat etc. Toate aceste idei internacionaliste î_i au sursa în doctrina masonicã _i ele au constituit programul de bazã al Revoluciei franceze, ca _i al celei ruse_ti: ambele revolucii programau un guvern internacional, distrugerea credincei, racionalizarea religiei, desfiincarea regalitãcii. Cine cite_te istoria Revoluciei franceze va vedea cu groazã cum la Lyon sute de cãlugãri _i cãlugãrice, catolici, au fost dezbrãcaci la piele, legaci cu funii - un cãlugãr cu o maicã - în pozicii obscene _i apoi aruncaci sã se înece în Rhône. Mulci dintre ace_ti martiri ai credincei catolice au fost cule_i apoi de credincio_i _i îngropaci în tainã.

Din toate scrierile antimasonice, ba chiar _i din cele promasonice, se desprinde o mândrie lucifericã, o propensiune spre protagonism social, politic _i economic, iar antimasonii scot în evidencã misticismul acestei supremacii demonice. Albert Pike, Suveranul Mare Comandor al Masoneriei, scrie în cartea lui, Morala _i Dogma: "Lumea ne va declara curând ca Suverani _i Pontifi. Noi vom constitui echilibrul universului _i vom fi conducãtori peste stãpânii lumii" (p. 817). Este evident cã Pike vorbe_te despre dictatura absolutã a masoneriei, care va stãpâni în mod egal peste religie (pontifi) _i peste politicã (suverani). De fapt, el citeazã aici din doctrina Templierilor, din care masoneria pretinde cã se trage într-o mare mãsurã. Toate acestea sunt învãcãminte de iniciere în Gradul 30, cel de Cavaler Kado_. Tot în aceste învãcãminte, ca _i în multe alte locuri, Pike afirmã, prin aluzie la templieri, du_mãnia de moarte a masoneriei facã de tiara papalã. Aceastã vrãjmã_ie, afirmatã mai peste tot în scrierile masonice mai vechi, a fost preluatã de aproape toate sectele cre_tine rupte, în ultimele secole, din trunchiul catolicismului, ceea ce demonstreazã, cel pucin în parte, care este originea sciziunilor Bisericii apusene.

Pentru a ilustra ce mari personalitãci a avut _i are masoneria, Beresniak dã multe nume celebre: Goethe, Mozart, Lessing, Pu_kin etc., dar _i alcii: majoritatea mare_alilor lui Napoleon, regi ai Angliei, regi ai Suediei, Proudhon (teoreticianul anarhismului), Simón Bolívar (care, sub influenca masoneriei distructive a regalitãcii, a început revolucia de eliberare a Boliviei de sub coroana spaniolã, dar care, cum rezultã din propriile sale mãrturii, _i-a regretat acciunea, întorcându-se cu dragoste spre Spania, cãreia îi declarase vrãjmã_ie pe viacã _i pe moarte chiar în casa unui spaniol, lãsând un testament de iubire facã de aceastã Spanie care, dupã Beresniak, era înapoiatã, pentru cã nu permitea masoneria!), comunistul Bakunin etc. Observãm cã tocmai cele mai anticre_tine organizacii "religioase" sunt de origine masonicã: Mi_carea Teosoficã pornitã de Helena P. Blavatsky _i continuatã de Annie Besant, mare maestrã a Dreptului Uman _i a mi_cãrii New Age. Aceastã din urmã mi_care _i-a luat numele respectiv ca opozicie declaratã împotriva old age-ului, adicã a religiei cre_tine, ce are câteva principii care trebuie distruse (de_i pe ele, totu_i, s-a fondat America): familia, proprietatea, dreptul la viacã (neavortarea copiilor), la credincã, la libera exprimare _i la asociere. Toate aceste valori, evidente de la sine pentru generaciile vechi, sunt tot mai clãtinate astãzi, când ele nu mai sunt "evidente de la sine", iar tribunalele dau decizii contradictorii asupra dreptului de viacã al copilului, a dreptului de asociere _.a.m.d. New Age este o formã a masoneriei în care spiritul anticre_tin este mult mai vizibil. Un autor anti-New Age, Texe Marrs, afirmã urmãtoarele: "Credinciosului din New Age i se spune: Ai putea fi zeu în clipa urmãtoare, numai dacã nu ar exista în jur ace_ti oribili cre_tini, cu atitudinile lor otrãvite" (apud A. R. Epperson, Noua Ordine Mondianlã, pp. 27-28). De altfel, ideea de bazã a new-age-i_tilor este cã ei sunt chemaci sã conducã politica lumii, cã ei poartã geniul politic în structura lor _i cã toci trebuie sã li se supunã. Fiecare new-age-ist are cel pucin un "spirit director", care îl ghideazã _i-i spune ce trebuie sã facã. D-na Hillary Clinton, de exemplu, are douã astfel de spirite cu care vorbe_te: unul este al tatãlui ei, celãlalt este spiritul Helenei Roosevelt. Prima Doamnã a Americii a afirmat acest lucru în mod public, redând în faca camerelor de luat vederi discuciile politice pe care le-a avut, în lungi _i repetate _edince, cu spiritul rãposatei Helena Roosevelt.

Beresniak trece u_or peste ceremoniile de iniciere, dar J. Holy este mai analitic _i are un scop precis al cãrcii sale, _i anume sã demonstreze Bisericii Baptiste de Sud, invadate de masoni (el însu_i spune cã a crescut cu douã cãrci fundamentale: Biblia _i… cartea lui Pike), cã masoneria este o organizacie satanicã. El afirmã, cu citate din cartea Scottish Rite Masonry Illustrated (vol. 2, p. 259), cã la inicierea în Gradul 30 (Cavaler Kado_) Întreit Puternicul Mare Maestru se adreseazã celui ce este iniciat: "Pânã acum ai vãzut în masonerie numai embleme _i simboluri. Acum trebuie sã vezi în ea nu altceva, ci numai realitatea. E_ti gata sã repudiezi orice judecatã _i sã asculci, fãrã rezerve, tot ce ci se va porunci sã faci pentru binele umanitãcii?" (p. 28).

Cei care au citit cartea lui Lev Tolstoi, Rãzboi _i pace, î_i amintesc, probabil, de scena inicierii lui Pierre Bezuhov în masonerie. Tot ce spune Tolstoi acolo are o anumitã notã caricaturalã, dar, dacã citim cartea lui J. Holy, care ne redã unele ceremonii de iniciere în diverse grade masonice, vom vedea lucruri chiar mai macabre _i mai hilare decât în textul tolstoian. Astfel, la inicierea în Gradul 30, acciunea se petrece pe rând în patru încãperi decorate cu diferite simboluri oculte. În prima, scãldatã într-o luminã sepulcralã, este un mausoleu pe care se aflã un sicriu în care zace un cavaler îmbrãcat în alb, cu faca acoperitã. În jurul sicriului se aflã trei cranii. O muzicã înceatã se aude, iar Întreit Puternicul Maestru îi spune celui iniciat: "Frate, aceste obiecte ascund un mare mister. E_ti gata sã treci prin toate încercãrile care te a_teaptã? Ele sunt înspãimântãtoare, dar nu este nimic în ele care sã te sperie, dacã ai înceles toate gradele prin care ai trecut pânã acum… Trebuie sã-ci aduni întreaga putere a mincii, pentru cã totul va depinde numai de tine însuci". Cavalerul din sicriu îl întreabã, la rândul sãu, pe iniciat: "Tu, care ai venit sã-mi tulburi pacea, teme-te de mânia mea! Care îci este dorinca?".

În privinca identitãcii cavalerului din co_ciug, A. Pike spune cã secretul lui cine de Cabalã. Albert Mackey ne explicã, în cartea sa Revised Enciclopedia of Freemasonry (vol. 1, p. 166), de unde î_i are originea Cabala: "Cabala a fost predatã de Dumnezeu unei cete selecte de îngeri, care au format o _coalã teosoficã în Paradis. Dupã cãderea îngerilor, aceastã doctrinã cereascã a fost comunicatã, prin bunãvoincã, copiilor neascultãtori ai pãmântului".

A_adar, "ceata selectã" a îngerilor a fost formatã din cei care se vor rãscula împotriva lui Dumnezeu, sub conducerea lui Lucifer. Ei au comunicat-o "binevoitori" lui Adam _i astfel a ajuns pânã la Noe. Prin urma_ii lui Avraam, ajunge în Egipt; Moise a inclus Cabala chiar în Pentateuh, prin intermediul cãruia David _i Solomon au fost iniciaci în Cabalã.

Întreit Puternicul Maestru îngenuncheazã în faca sicriului, pune o coroanã de lauri pe una dintre ceste, apoi intrã în urmãtoarea încãpere, unde îl amenincã din nou pe candidat cu mânia secolelor trecute, dacã nu va fi ascultãtor fãrã rezerve. Oricum, secretul cavalerului din sicriu nu ne este descoperit. (Întreagã aceastã descriere este preluatã de J. Holy din cartea Scottish Rite Masonry Illustrated, publicatã de Powner Company din Chicago).

Beresniak nu obose_te sã ne convingã cã francmasoneria ar fi doar organizacia fo_tilor me_teri din Evul Mediu. Cu timpul, spune el, au intrat în masonerie intelectuali care, la început, erau numici fraci acceptaci; treptat, meseria ca atare dispãrând în formele ei medievale, intelectualii au crescut ca numãr, încât astãzi clasa mijlocie formeazã grosul masoneriei. Adevãrul este cã aceastã clasã formeazã masa de manevrã, iar anumici intelectuali, oameni bogaci sau politicieni conduc efectiv masoneria, ascund secretele ei de gradele inferioare _i sunt conducãtorii din umbrã ai politicii mondiale. Beresniak se contrazice pe el însu_i când afirmã cã în masonerie sunt pucini milionari _i oameni cu mare influencã, pentru ca apoi sã se laude cu regii englezi sau suedezi _i cu înfiincarea de cãtre masonerie a tuturor marilor organizacii politice internacionale. A_ vrea sã înceleg _i eu cum micii meseria_i _i intelectuali mãrunci pot face lucrul acesta. Secretele masoneriei, nu numai facã de lumea exterioarã, ci _i facã de gradele masonice inferioare (ba chiar _i în cadrul aceluia_i grad, unde nu toci cunosc toate secretele gradului respectiv), sunt uluitoare. Atunci, te întrebi, unde este "deschiderea" de care vorbesc masonii?!

Jim Show, mason important, devenit cre_tin dupã ce ajunsese la Gradul 32, a venit la Washington, chemat pentru inicierea în Gradul 33. A trecut prin iniciere _i, la întrebarea: Ce religie ai?, a rãspuns cã este cre_tin. De obicei, rãspunsul corect, spune el, este: Cred în religia celor vechi, în reîncarnare etc. Jim a sesizat o recinere la mae_trii examinatori. S-a simcit nesigur _i foarte nelini_tit; când a ie_it candidatul care intrase dupã el, l-a întrebat ce a rãspuns la problema credincei; acesta îi destãinui cã rãspunsese: Nu sunt cre_tin _i nici nu intencionez sã devin. Apoi a adãugat: Mi-au spus cã voi merge mai sus. Ce înseamnã aceastã mergere mai sus? Epperson crede cã sunt douã straturi de cunoa_tere _i iniciere în Gradul 33. Alcii cred cã mai existã _i grade superioare lui 33, dar nimeni nu _tie care. Jim Show declarã: "Pãrãsind masoneria, dupã 19 ani _i dupã atingerea Gradului 33, mã simt dator sã îi previn pe alcii sã evite capcana demonicã a acesteia". Dupã pãrerea lui Edith Starr Miller, în Teocracia Ocultã, Gradul 33 îl reprezintã pe Marele Rãzbunãtor al Marelui Maestru asasinat, adicã al obscurului Hiram Abif.

Masoneria este o organizacie secretã internacionalã, anticre_tinã _i satanicã, pentru cã intencioneazã sã stabileascã o "nouã ordine mondialã" (ceea ce, în parte, a _i reu_it), înlocuind adevãrul divin al cre_tinismului cu o religie fabricatã, sprijinitã pe misterele egiptene ale lui Hermes Trismegistul, pe Cabala evreiascã, pe secretele asiro-babiloniene, pe recunoa_terea ca adevãraci dumnezei a tuturor zeilor pãgâni. Albert Pike este un mistic al masoneriei, iniciat în toate _tiincele oculte _i expunând în cartea sa toate rãtãcirile acesteia, un amestec obscur _i demonic de adevãr _i minciunã, în care cre_tinismul este "doar o parte a adevãrului". El nu se ocupã de organizarea practicã a masoneriei, nici de ritualul inicierilor, ci cautã fundamentarea dogmaticã _i ocultã a doctrinei masonice.

"Masoneria… este totdeodatã interpretarea marii cãrci a naturii, recitalul fenomenelor fizice _i astronomice, cea mai purã filosofie _i locul de depozitare unde, ca într-un tezaur, sunt pãstrate în sigurancã toate marile adevãruri ale revelaciei primordiale, care formeazã baza oricãrei religii… Doctrina cabalisticã a fost mereu religia încelepcilor _i a celor _tiutori, pentru cã ea, ca _i masoneria, tinde neîncetat spre perfecciunea spiritualã _i spre fuziunea crezurilor _i a nacionalitãcilor lumii" (A. Pike, Morala _i Dogma Vechiului _i Acceptatului Rit Scocian al Francmasoneriei, cap. "Cavaler al Soarelui sau Princ Adept" [Gradul 28 - n.n], p. 625).

Din aceastã concepcie lucifericã a superioritãcii masoneriei facã de orice altã formã de credincã sau gândire rezultã superbia masonicã a conducerii lumii dupã bunul plac al unor indivizi care se socot un_i de ni_te zei - care, de fapt, se reduc la Lucifer - de la care au primit dreptul de stãpânire a lumii. Ei recunosc pe Iisus Hristos a_a cum _i diavolii Îl recunosc _i se înfioarã (cf. Iacov 2, 19), dar nu înceteazã revolta împotriva Lui, pentru cã sunt rãzvrãtici _i adepci ai Marelui Rãzvrãtit, Lucifer. Ca _i el, ei _tiu cã sunt "stãpânitorii lumii acesteia", despre care Iisus a spus: "… _i El [Duhul Sfânt - n.n], venind, va vãdi lumea de pãcat, _i de dreptate, pentru cã Mã duc la Tatãl Meu _i nu Mã veci mai vedea; _i de judecatã, pentru cã stãpânitorul acestei lumi a fost judecat" (Ioan 16, 8-11).

Într-adevãr, stãpânitorul lumii acesteia a _i fost judecat. Oamenii _tiu acest lucru, dar fiii întunericului îi cin în cursa lor, prin foame, prin teroare, prin abuz de putere, prin ignorancã _i printr-o organizare lumeascã strictã, care pare invincibilã. Dar puterea lui Dumnezeu va risipi puterea "stãpânitorului acestei lumi", cum omul risipe_te, printr-un simplu gest al mâinii, pânza-capcanã a pãianjenului."

Nota bene: În ciuda tuturor afirmaciilor publice _i publicitare pe care masoneria le face cu privire la apartenenca lui George Washington la o lojã masonicã, nu avem dovezi absolut convingãtoare cã lucrul este adevãrat, _i cu atât mai pucin cã acesta ar fi fost adânc implicat în aceastã organizacie. Tot ceea ce se scrie pe perecii templelor masonice, scrisori cu concinut masonic etc., nu sunt suscinute de originale; mai mult, nu am vãzut nici mãcar o copie a acestor scrisori. Iatã de ce mulci dintre scriitorii antimasoni emit serioase îndoieli asupra autenticitãcii scrierilor promasonice ale lui George Washington. Pãrerea celor mai mulci este cã, a_a cum era atunci moda, sau din motive tactice, George Washington ar fi fost membru al masoneriei, dar cã prezentarea lui ca un devotat al organizaciei este propagandisticã _i falsã.

În cele ce urmeazã, dãm câteva scurte extrase din cartea lui Bob Larson, New Book of Cults, publicatã în 1932 la Tyndale House Publisher, Inc., Wheaton, Illinois. La capitolul "Freemasonry", pp. 237-239, el spune: "Membrii Curcii Supreme William O. Douglas, Potter Stewart, Hugo Black _i Earl Warren constatã cã cercetãtorii începutului secolului XX au descris _i au interpretat cultul _i riturile masonice. Albert Pike a fost considerat ca un luciferian ocult, dupã cum î_i expune doctrina în cartea sa… Masonii sunt obligaci sã depunã jurãminte sângeroase, dar pe care, dupã afirmacia lor, ei le socotesc doar simbolice. Simbolurile lor sunt compasul, care reprezintã forca masculinã, _i pãtratul, care reprezintã forca femininã; G simbolizeazã geometria _i pe Marele Arhitect al Universului (probabil de la engl. God - Dumnezeu); _orcul simbolizeazã inocenca mielului, iar steaua cu cinci colcuri - unitatea masoneriei… Masonii jurã ca partea stângã a pieptului sã le fie sfâ_iatã _i intestinele sã le fie arse dacã vor divulga secretele masoneriei… Cãrcile masonice amenincã, cu blesteme, cã membrilor care divulgã secretele li se va tãia beregata, li se va smulge limba _i vor fi înmormântaci pe malul bãlcilor. Pentru Gradul 30, mai sunt blestemele ca sã li se strãpungã ochii _i sã li se jupoaie picioarele de piele… În ceea ce prive_te acciunile lor caritabile, numai o treime din cât contribuie membrii, sau alte societãci nemasonice, merge la spitale. Restul banilor sunt folosici pentru cãlãtorii, petreceri _i ospece… Masoneria este incomparabilã cu religia cre_tinã. Chiar dacã jurãmintele sunt simbolice, ele sunt violente _i criminale. De asemenea, se fac jurãminte în cadrul lojilor cã vor ascunde criminalii [masoni] _i nu vor divulga nimic despre ei".
 
Carti Ortodoxe Carti Ortodoxe Religie Carti Ortodoxe Pshihologie Carti Ortodoxe Literatura Carti Ortodoxe Arta Agenda Crestinului Paste Acatiste Retete de post Colinde audio Calendar Ortodox Craciun Rugaciuni